30.1 C
תל אביב
23 באפריל 2024
ליכודניק
צעירים

הצל”שניקים: הוקם מטה חדש בליכוד

מטה צעירים למען שוויון בליכוד (צל”ש)  הוקם באופן רשמי ויפעל במסגרת התנועה לקידום השוויון, הידברות בין מגזרית והטמעת חוקת הליכוד

 

 

 

בשבוע שעבר (יום ד) נפגשו בירושלים לישיבה סגורה מספר צעירי ליכוד, במהלכה הכריזו באופן רשמי על הרחבת משפחת הליכוד. המטה החדש שהוקם זכה לשם “צעירים למען שוויון בליכוד” או בשמו הקצר, צל”ש בליכוד, והוא מאמץ תחתיו מספר פרויקטים שכבר פעילים בנושאי השוויון, הידברות בין מגזרים והטמעת חוקת הליכוד.


לאחר מרתון פגישות והתייעצויות בחודשים האחרונים, עם גורמים בכירים בליכוד, נפלה ההחלטה על הקמת המטה זאת בכדי להתמקד בנושאים חשובים שאינם מיוצגים דיים בליכוד. הצל”שניקים שגדלו כולם בליכוד, אומרים כי הם “רואים עין בעין את חוקת הליכוד כזו אשר תנחה ותוביל אותם לכל אורך הדרך”


מעבר לפרויקטים הקיימים, שוקד צוות המטה על שורת פעילויות שיתקיימו עוד טרם הבחירות מתוך הבנה כי הליכוד נמצא בקרב קשה מול “המחנה הציוני” בראשות בוז’י הרצוג וציפי לבני. לליכודניק נמסר כי כבר בחודש הקרוב יקיים המטה את הפאנל המרכזי בו ישתתפו בכירים מהמפלגות השונות.


דניאל לוין דובר המטה אמר הבוקר “אנחנו גדלנו על ההדר הבית”רי. בבית חינכו אותנו שהליכוד הוא המקום שבו הכל קורה ובו הכל נמצא. כסטודנטים, התנדבנו ופעלנו רבות להצלחתה של התנועה אך עם הזמן חשנו שישנם נושאים שבוערים בעם ולמרות זאת לא מטופלים מספיק במסדרונות הכנסת.


הרמנו את הכפפה, ישבנו לפגישות עם רבים וטובים בליכוד והגענו למסקנה שעם דיבורים לא נשיג דבר. כך נולד לו מטה צל”ש בליכוד שבמסגרתו יקרו המון דברים טובים, ואת התוצאות שלהם נספור בקלפי. העם יראה שהליכוד הוא לא רק מר ביטחון אלא הוא גם מר שוויון”


מייסדי המטה הם: לילך חייבי מנחם יו”ר ארגון “עזר כנגדה” המוכרת כפעילה לשוויון מגדרי;  איציק הלל יועץ תקשורת ועורך ראשי באתר “ליכודניק”;  אבי דוד פעיל מוכר בצעירי הליכוד; דוד פרץ מנהל לוגיסטי לשעבר בעיריית ירושלים וסטודנט לתואר שני במדיניות ציבורית; דניאל לוין יועץ אסטרטגי וממייסדי תא לביא באוניברסיטה הפתוחה ולירוי מנחם פעיל שטח מוכר וסטודנט באורט סינגאלובסקי.

 

להצטרפות לעשייה- לילך: 0543290509



אתר "ליכודניק" הינו אתר לסיקור פוליטי. האתר עושה את כל המאמצים לאתר זכויות על תמונות וסרטונים. אולם, בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות להנהלת האתר

אולי גם זה יעניין אותך

פנייה לשר ארדן וקריאת יו”ר התא דור חרלפ לבחירות באגודת הסטודנטים

אלי חזן

נגמר ה”פריימריז” נגמר ה”ביחד”

אריק זיו ויזר

מועדון ה Debate

אריק זיו ויזר

השנה החדשה של צעירי הליכוד בסימן קרא ולוין

אלי חזן

מפגש צעירים וסטודנטים בלשכת שר האוצר

אריק זיו ויזר

אמץ דיפלומט עתידי

אריק זיו ויזר
דילוג לתוכן