19.1 C
תל אביב
20 באפריל 2024
ליכודניק
סניפי הליכוד

הצלחה מרשימה לסיור של ליכודניקים בבקעת הירדן

מאות ליכודניקים מכל הארץ השתתפו בתחילת השבוע בסיור בבקעת הירדן. את הסיור ארגן עוזי דיין כדי לאפשר למשתתפים להכיר טוב יותר את האזור ואת ההיסטוריה היהודית שלו, לתרום לחיזוק ההתיישבות ואחיזתנו בארץ. המטרה היא להכיר מכלי ראשון את תפקידה של בקעת הירדן כמרחב הביטחון של מדינת ישראל וגם להנות מיום של נוף, טבע וחברה טובה.

הסיור זכה להענות גדולה מהרגיל. המשתתפים בו מילאו 7 אוטובוסים ממוגנים. שניים הגיעו מתל אביב, שלשה אוטובוסים מחיפה, ושני אוטובוסים מירושלים. השתתפות רבה זו נחשבת להצלחה גדולה, לאור מבצעים דומים שנערכו בליכוד בעבר. כאשר אריק שרון ארגן סיורים ביו”ש לקראת בחירות 2003 הוא הצליח למלא רק 2 אוטובוסים בכל סיור. עוזי לנדאו ארגן בעזרת סמדר בת אדם מבצע סיורים דומה כאשר הם עוד היו בליכוד, ובכל סיור שלהם מילאו רק אוטובוס אחד. לכן ההצלחה הנוכחית של עוזי דיין ושירלי אונגר מרשימה במיוחד. בכל אוטובוס היה מדריך טיולים שהסביר את המראות.

התחנות בסיור היו באלמוג, בנעמה, בקאסר אל יהוד על גדת נהר הירדן, בעוג’ה, במפגש הבקעה, באנדרטת הבקעה, ובמתנ”ס האזורי במושב משואה. בכל תחנת עצירה שבה ירדו המשתתפים, הסביר עוזי דיין בעצמו את המראות ואת החשיבות האסטרטגית והביטחונית של הבקעה לשמירה על מדינת ישראל כולה, ובמיוחד על אזור החוף שבין חדרה לגדרה.

בסיור נאם גם ראש מועצת בקעת הירדן, דוד לחיאני, וגם חקלאים מישובי הבקעה שסיפרו על תלאותיהם עקב החרם האירופי על מוצרים ממגדלים באזורי יו”ש.

בסוף הסיור סיכם עוזי דיין: “היום נוכחנו שזה גבול הבטחון. מבחינה מקצועית בטחונית אלה “גבולות בני הגנה” שמוזכרים גם בהחלטות האו”ם. אין אף גנרל בעולם שיראה בעיניו את השטח שראינו היום, ולא יגיד שאלה גבולות ההגנה על ישראל”.

בכך רמז דיין לעמדה שמציגים הגנרלים השמאלנים מ”המועצה לשלום ובטחון” שטוענים שגבולות ישראל צריכים להיות על קוי 67.

“צריך להסביר את זה גם אצלנו בישראל וגם בחוץ” הוסיף עוזי דיין. “מעכשיו כל אחד מכם יוכל להגיד אני הייתי במקום, ראיתי את האדמה, ראיתי את המרחקים, ואני יודע על מה אני מדבר”.

דיין דיבר גם על הקמפיין המוצלח של “העם עם הגולן” וסיפר שהוא רוצה לעשות קמפיין עממי דומה גם לגבי בקעת הירדן. הסיור השבוע היה הסנונית הראשונה של הקמפיין, ובקרוב יתקיימו עוד סיורים דומים. הסיור הבא יתקיים ביום שישי 23 ליולי.

הסיור מומלץ לכל ישראלי שאיכפת לו מהמדינה, והעלות היא סימלית בלבד- 20 שקל לאדם.

 

 



אתר "ליכודניק" הינו אתר לסיקור פוליטי. האתר עושה את כל המאמצים לאתר זכויות על תמונות וסרטונים. אולם, בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות להנהלת האתר

אולי גם זה יעניין אותך

חגיגת יום העצמאות המרכזית של הליכוד

אריק זיו ויזר

“טוב ללכת לבית האבל מבית המשתה”

אריק זיו ויזר

ברכות לנילי אהרון על פתיחת סניף חדש בירוחם

הרויזיוניסט

פרשה אקטואלית:פרשת וירא /מאת:זאב פז

אריק זיו ויזר

פייגלין מוסיף המון/מאת:ד”ר ניצה כהנא

אריק זיו ויזר

הליכודניק שמאחד את נכי צה”ל

סניפי הליכוד
דילוג לתוכן