20.1 C
תל אביב
29 במרץ 2024
ליכודניק
רשויות מקומיות

הצלחה לתנועת הנוער ביתר בכפר סבא

תנועת הנוער ביתר תחל בשנת הלימודים הקרבה את שנת הפעילות השנייה שלה. התנועה פועלת ממועדון ביתר בשכונת קפלן ובשיתוף פעולה הדוק עם מועדון הכדורגל

תוכנית רב שנתית בתנועת בית"ר המקומית שהחלה לפעול בשכונת קפלן לפני שנה – לטובת ילדי השכונה.

בישיבת התארגנות שכינס המשנה לראש העיר במועדון נכחו איריס סובעי בוך נציגת מועדון הכדורגל, תמר מועלם – טננבאום – ראש ההנהגה הארצית של ביתר , ענבל שילה רכזת אזור שרון ושומרון ושי הופמן המשמש כרכז של מעוז ביתר בעיר.

נציגי תנועת הנוער הציגו את עיקרי תוכניתם לשנת הפעילות הבאה כשהמשימה הצפויה הקרובה ביותר היא הכשרת מנהיגים צעירים שישמשו כרכזי ההדרכה העתידיים וייקחו חלק בקורס ההדרכה הקרוב בסוכות שיתקיים בלטרון.

הילדים יוכלו ליהנות מהשתתפות בכנסים, טקסים ואירועים , מפעלי קיץ מגוונים, טיפוח קבוצת מנהיגות ספורט וכמובן פעילות ערכית ענפה בנושאים רבים.

אורן כהן המשנה לראש העיר, שיזם ודחף בנחישות את הפעילות של ביתר: " אני מאד מקווה שבשנת הלימודים הקרובה נזכה לראות כחמש קבוצות של ביתר במועדון. אין לי ספק שהקשר בין מועדון הכדורגל ותנועת הנוער יביא ברכה לשני הצדדים ויביא כבוד וגאווה לכל תושבי העיר".

 

למאמר המקורי לחצו כאן



אתר "ליכודניק" הינו אתר לסיקור פוליטי. האתר עושה את כל המאמצים לאתר זכויות על תמונות וסרטונים. אולם, בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמןלפנות להנהלת האתר

אולי גם זה יעניין אותך

איתי חיים במכתב לנתניהו

אריק זיו ויזר

קומבינה בנוסח מעורב ירושלמי ?

אלי חזן

גדי בשארי למען חייל בודד

אריק זיו ויזר

אחדות בסניף רחובות ניצחה רחמים מלול ראש עיריית רחובות

אריק זיו ויזר

סיורי סניפי הליכוד

אריק זיו ויזר

אורטל פרלמן שמואלי – חברת מועצת העיר באר שבע

עינר אביב
דילוג לתוכן