27.1 C
תל אביב
25 באפריל 2024
ליכודניק
סניפי הליכוד

הצלחה ל”מבצע אושפיזין” של עוזי דיין /מאת יעקב מאור

“אנחנו יושבים בסוכה שהיא ‘דירת ארעי’ לפי חז”ל. אני מאחל לליכוד שנשב בממשלה לא בתור ‘דירת ארעי’, אלא שהממשלה תהיה ‘דירת קבע’ עבורנו” כך אמר אמש עוזי דיין לאורחים מהליכוד שבאו לסוכה בחצר ביתו בכוכב יאיר. בשעות הערב הגיעו לסוכתו עשרות פעילי ליכוד. ראינו שם את שאול אדם, שלמה מדמון, אביגדור הדר, יוסי פלח, דוד אושר, אילה שטגמן, שמעון רענני, ועוד ראשי סניפים ופעילים בולטים אחרים. עוזי דיין סיפר לנו שמאז שעות הבוקר הגיעו לביתו כבר יותר ממאתיים אורחים. האורחים שלו היו גם מהצד השמאלי של המפה הפוליטית. בערב ראינו בביתו גם אנשי מפלגת העבודה, וקיבוצניק מהשומר הצעיר. כמו כן ראינו שם גם משלחת של דרוזים שהגיעו מהכפר חורפיש, ליד גבול הלבנון. דיין סיפר שגם לא יהודים, כמו שומרונים וערבים, הגיעו במהלך היום.
עוזי ואשתו הזמינו כל אחד מאורחים לכתוב משהו ב”ספר האושפיזין” שנפתח לרגל האירוע. עשרות דפים היו מלאים בברכות למארחים. מצאנו גם ברכה מדן פתיר, ומראש מועצת הכפר הבדואי שיבלי. בספר חתמו גם מיקי ושלמה גולדווסר, שכתבו דברי תודה על הטיפול המסור בחטוף אודי גולדווסר הי”ד.
בנאומו בפני חברי הליכוד אמר עוזי דיין: “מה שראיתי כאן היום בסוכה מתאים למנהגי חג הסוכות. בחג נוטלים ארבעה מינים שונים, ועושים מהם אגודה אחת. גם פה היו היום אנשים ממינים שונים וממקומות שונים, וכולם ישבו יחדיו בחברותא, למרות שלא כולם מסכימים בהכרח זה עם זה”.
עוזי דיין הבטיח שהיום הפתוח בסוכתו יהפוך למנהג קבוע מידי שנה בחול המועד סוכות, והוא מקווה שזה יהיה עוד אירוע מסורתי קבוע של אחדות בין תנועת הליכוד לתנועות אחרות.
ראוי לציין לברכה גם את אשתו, תמר, שטרחה מאוד להכין ולהגיש כיבוד עשיר לכל האורחים הרבים. לפי כמות הפשטידות שראינו על השולחן בסוכה ובמטבח, אפשר היה לחשוב שהיא התכוננה לאלפי אורחים, ולא רק למאות.



אתר "ליכודניק" הינו אתר לסיקור פוליטי. האתר עושה את כל המאמצים לאתר זכויות על תמונות וסרטונים. אולם, בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות להנהלת האתר

אולי גם זה יעניין אותך

כחלון: על השתלשלות ישיבת הממשלה על עיסקת שליט

אריק זיו ויזר

חרדים עם הליכוד

אריק זיו ויזר

יוצאי ברית המועצות נגד נתניהו

אריק זיו ויזר

שליחות ציבורית עם נשמה

אריק זיו ויזר

מכתבו של שמעון ראם לסיוע ללאומיות

אריק זיו ויזר

הנגבי ולין בכנס המייסדים הוותיקים

אלי חזן
דילוג לתוכן