18.1 C
תל אביב
20 באפריל 2024
ליכודניק
ממשלה

“הציונות הדתית הפך למנוע רב עוצמה בכל תחומי החיים בישראל”

כך אמר שר החינוך גדעון סער באירוע של הארגון רב הפעלים “לאורו נלך”

מאות בני נוער סרוגים מישיבות תיכוניות ואולפנות מכל הארץ, השתתפו אתמול (יום רביעי) באולם וואהל בגבעת שמואל באירוע הצדעה מרשים לארגון “לאורו נלך”, תנועה חינוכית להתנדבות.
בערב המרגש שהנחה הזמר ישי לפידות והופיע בסופו הזמר עמיר בניון, נכחו הרבנית רחל נריה ובני משפחה נריה שתנועת “לאורו נלך” לקחה למטרה להנציח את אבי המשפחה שהוא גם אבי דור הכיפות הסרוגות, כולו, הרב משה צבי נריה, שר החינוך גדעון סער שמשרד החינוך בראשותו העביר תקציבים רבים לתנועת “לאורו נלך”, תנועה המפתחת את ערכי ההתנדבות והמנהיגות בקרב בני הנועד, הרב שמואל רבינוביץ, רב הכותל והמקומות הקדושים והזמר החסידי דדי גראוכר, התומכים בארגון. עוד השתתפו  אישים רבים בציונות הדתית וביניהם יו”ר התנועה הרב בני וורצמן והמייסד סולי אליאב,  הרב אברהם ליפשיץ, יו”ר החינוך הממ”ד במשרד החינוך, שמריהו הרמן, ראש האגף לתרבות – תורנית במשרד החינוך, ח”כ לשעבר ניסן סלומינקי, יו”ר מפעלות הציונות הדתית – צבי צוויבל,  ניר אורבך יו”ר וועדי ההורים של הממ”דים, שי רינסקי מהשלטון המקומי, אביהו בן משה – סגן ראש העיר רמת גן ועוד.
את הנאום המרכזי בערב נשא שר החינוך, גדעון סער, שפתח את נאומו בהשתתפותו בצער של הנפגעים בפיגוע שהתקיים באותו יום, בירושלים, שר החינוך הוסיף ואמר שהפיגוע המתועב הוא תוצאה של השנאה וההסתה לאלימות בקרב הפלסטינאים ושכל עוד לא יהיה אצלם חינוך לשלום וסובלנות, הדיבורים של ההנהגה הפלסטינאית הם ריקים מתוכן.
שר החינוך המשיך את נאומו ובירך את “לאורו נלך”, הוא ציין שהחברה הישראלית בשנים האחרונות הלכה לכיוונים של הפרט והחינוך האמיתי – רואה את האחר ומבין שהוא צריך להושיט לו יד  ולדעת לתת ולא לתבוע ולכן שהוצגה לו הפעילות המרשימה של “לאור נלך” הוא אמר לאנשי התנועה מילה אחת שהוא לא נוהג לומר אותה סתם כך קדימה  והוא החליט לסייע להם בצורה משמעותית. שר החינוך הודיע בנאומו שהוא ימשיך לסייע כשר חינוך לארגון הפועל לקידום התנדבות בקרב בני הנוער.
שר החינוך סיים את דבריו בהתייחסות רחבה לציונות הדתית ואמר שהדרך אליו חינך אליו הרב משה צבי נריה זצ”ל, הדרך הציונית דתית הרואה את הדרך הממלכתית  ואת כלל ישראל מתוך הבנת הערך הגדול לחינוך, הפכה את הציונות הדתית למנוע רב עוצמה בכל תחומי החיים של החברה הישראלית, בחינוך,באקדמיה, בצבא, בהתיישבות ובכלכלה, והוא מתכוון להמשיך לחזק את המגמה  הזו ולחזק כשר חינוך את הפעילות הרבה והמגוונות של הציונות הדתית בכל שדה החברה הישראלית.



אתר "ליכודניק" הינו אתר לסיקור פוליטי. האתר עושה את כל המאמצים לאתר זכויות על תמונות וסרטונים. אולם, בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות להנהלת האתר

אולי גם זה יעניין אותך

אדלשטיין מוביל את סקר ליכודניק

אריק זיו ויזר

יוזמה של גילה גמליאל להקמת מרכזי צעירים – התקבלה בממשלה

אריק זיו ויזר

עידן חדש לעם היהודי – נתן שרנסקי יו”ר הסוכנות

אריק זיו ויזר

ארדן בהתקפה ליכודית : ועתה ויטלי חייקין

אלי חזן

-ח”כ וסגנית השר גילה גמליאל נשאה דברים בטקס יום הזיכרון הממלכתי לחללי צה”ל בנס ציונה

אריק זיו ויזר

אתנה מציגה : זמן נשים

אלי חזן
דילוג לתוכן