24.1 C
תל אביב
20 באפריל 2024
ליכודניק
בארץ

הצדעה לכ-350 אקדמאים אתיופים על הצלחה והצטיינות במקומות עבודה הולמים

הצדעה לכ350 אקדמאים יוצאי אתיופיה על הצלחה בשילוב במקומות עבודה הולמים, בכנס הידידים השנתי של עמותת עולים ביחד- באנדליי וודלי

עמותת “עולים ביחד”- עמותה למנהיגות ומצוינות בתעסוקה לאקדמאים יוצאי אתיופיה, חרטה על דגלה לשנות את פני המשק הישראלי, תוך קידום ושילוב תעסוקתם של אקדמאים מצטיינים יוצאי אתיופיה בחברות המובילות במשק.

 

כיום, 4 שנים מתחילת הפעילות, ציינו בעמותת ‘עולים ביחד’, את ניצחונם והצטיינותם של אקדמאים יוצאי אתיופיה, שפרצו את תקרת הזכוכית והגיעו לעמדות מפתח, השתלבו במקומות הולמים ואף מובילים בהם, בעזרת התוכנית המובנית והעשירה של העמותה.

אולם סמולרש הכיל למעלה מ-800 איש של שותפים לעשייה ולדרך, שותפים אסטרטגיים וביניהם:  בנק הפועלים, איי.די.בי, פדרציית ניו-יורק, המרכז הבינתחומי הרצלייה והסוכנות היהודית, משרד הקליטה, התמ”ת ומנהל הסטודנטים, חברי העמותה, משתתפיה ובוגריה המצטיינים של התוכנית וכמובן 1500 המתנדבים הרבים אשר כוללים אישים רבים מבכירי המשק הישראלי. בין המתנדבים הבכירים האישים שמשו כדוברים בכנס:  ציון קינן מנכ”ל בנק הפועלים, אהרון פגל יו”ר מגדל, יו”ר Ness , צבי זיו מנכ”ל בנק הפועלים לשעבר ונשיא חבר הנאמנים של  ‘עולים ביחד’ ופרופ’ עודד שריג הממונה על שוק ההון והביטוח, במשרד האוצר.

 

בכנוס המשותף הודגש, מפי הדוברים הבכירים, כי המחויבות העמוקה של כולם היא לפעול יחד עד לשילוב מלא של הקהילה האתיופית בישראל בחברה הישראלית.

 

הכנס המרגש המחיש את המשפחתיות והקשרים האישיים העמוקים שנוצרו בין אקדמאים יוצאי אתיופיה צעירים לבין וותיקי המשק הישראלי, המייצרים רשת חברתית הדוקה, וממוטטת דעות קדומות ובדרך זאת גרמה, גורמת ותגרום להשתלבות חברתית ותעסוקתית מלאה של האקדמאים המצטיינים.

 

אין משפט המתאר טוב יותר את האירוע מאשר ‘ארץ ישראל היפה והשלמה’ שהורגשה בהתכנסותם של למעלה מ-800 איש של אקדמאים אתיופים מצטיינים לצד מאות מתנדבים, מעסיקים ומנטורים, ועשרות רבות, חברי כנסת, ומנכלי”ם בכירים במשק הישראלי, ממש כחזון אחרית הימים.

בכנס קיבלו אות הוקרה, בהתרגשות רבה, עשרות מעסיקים שקלטו בארבע השנים האחרונות כ- 10 עובדים אקדמאים יוצאי אתיופיה למשרות הולמות  שמאמינות ויודעות שדיויורסיטי זאת הדרך הנכונה לקידום העסקי- הכלכלי של חברתם, וביניהם: בנק הפועלים, בנק לאומי, טבע, אלתא, דלוייט ברייטמן אלמגור, שרות נציבות המדינה, מרכז השלטון המקומי, צה”ל, האקדמית קריית אונו, קבוצת IDB, HP אינדיגו.

 

 



אתר "ליכודניק" הינו אתר לסיקור פוליטי. האתר עושה את כל המאמצים לאתר זכויות על תמונות וסרטונים. אולם, בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות להנהלת האתר

אולי גם זה יעניין אותך

הדור הצעיר : תמכו בראש הממשלה ובשר האוצר

אריק זיו ויזר

בשורה להסברה הישראלית

עינר אביב

הילולת בושאייף המסורתית הפכה השנה למפגן תמיכה ענק בנתניהו

אריק זיו ויזר

מסיבת יום עצמאות בביתו של עוזי דיין

אריק זיו ויזר

אקוניס : נתניהו ביקש ממנכ”ל משרדו לבחון את הורדת מחירי הדלק

אריק זיו ויזר

שלום ורגב התארחו בכנס רב משתתפים בביתו של פדלון בזיתן

אריק זיו ויזר
דילוג לתוכן