40.1 C
תל אביב
25 באפריל 2024
ליכודניק
הכנסת

הצבת שילוט באיילון אושר בועדת הכלכלה בניגוד לעמדת יו”ר הועדה

בניגוד לעמדת יו”ר הועדה, אישרה ועדת הכלכלה לקריאה שנייה ושלישית את ההצעה לתיקון המאפשרת למשרד התחבורה להציב שלטי פרסום לאורך נתיבי איילון הועדה דחתה את הצעת היו”ר, ח”כ ארדן לקבוע את החוק כהוראת שעה בלבד , כך שהחוק יהיה בתוקף למשך שנתיים בלבד.
הועדה קיבלה את עמדת ח”כ ארדן ולפיה התקנות שיותקנו על ידי שרי התחבורה והפנים ויקבעו את מספר השלטים באיילון והמרחקים ביניהם יצטרכו לקבל את אישור ועדת הכלכלה.

יו”ר הועדה, ח”כ גלעד ארדן :” צר לי מאוד על החלטת חברי הועדה. לאחר הרבה מאוד דיונים בוועדה עדיין אין קביעה חד משמעית של מדינת ישראל האם חוק זה, אשר משנה את האיסור הקיים בחוק, מסכן את בטיחות משתמשי הדרך. מחקר בנושא החל אך טרם הסתיים ויש כרגע ספק משמעותי האם יש בחוק זה סכנה לחיי אדם. הפגיעה באיכות הסביבה והנוף והטרדה הנגרמת מהשילוט למשתמשי הדרך ברורה. לטעמי אין לחוק זה הצדקה מעבר לתועלות כלכליות לחברות מסחריות וכי האינטרס של שמירה על חיי אדם צריך לחייב התנגדות לחוק.”

הצעת החוק אושרה על ידי חברי הכנסת למרות התנגדותם הרשמית של משרדי התחבורה , הפנים, המשפטים והגנת הסביבה.



אתר "ליכודניק" הינו אתר לסיקור פוליטי. האתר עושה את כל המאמצים לאתר זכויות על תמונות וסרטונים. אולם, בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות להנהלת האתר

אולי גם זה יעניין אותך

ועדת העבודה והרווחה בראשות היו”ר חיים כץ שיאנית החקיקה בכנסת

אריק זיו ויזר

ח”כ שטייניץ (ליכוד) בתגובה להאשמות היוצאות מסביבתו של ראש הממשלה:

אריק זיו ויזר

ח”כ גדעון סער: קדימה שווה מרץ

אריק זיו ויזר

הוקמה ועדת משנה בראשות ח”כ כרמל שאמה בנושא הרפורמה במנהל מקרקעי ישראל

אריק זיו ויזר

“אחריות לאומית” שם הסיעה של פורשי קדימה/מאת:אריק זיו

אריק זיו ויזר

ברית הזוגיות צעד קטן לפיתרון גדול

דילוג לתוכן