29.1 C
תל אביב
23 באפריל 2024
ליכודניק
צעירים

הצביעות של “קדימה ” בהתגלמותה!

ימים לא קלים עוברים על מדינת ישראל ועם ישראל תהליך קבלת ההחלטות הינו בעל משקל שלא יתואר וקשה מנשוא,כל החלטה המתקבלת נוכח המצב בו שרויה מדינת ישראל עלול להיות גורלי ולהתביע את חותמו לחיים או לחלילה להפך.

בשבוע שעבר חברי הכנסת של קדימה הפגינו התלהמות ,כעס ובוטות כלפי ח”כ חנין זועבי במליאת הכנסת אשר חכי”ם ותיקים וחדשים הסכימו פה אחד שזו היתה מליאה שלא הייתה כמותה מאז קום המדינה. כמו כן בדיון על שלילת זכויותיה של זועבי והסרת חסינותה הללו הצביעו בעד. 
אז רציתי להזכיר לכם משהו … 
בשבוע שלפני המשט החכי”ם של קדימה הצביעו נגד הסרת החסינות והסכימו עם הדרך שבה נוקטת זועבי ואם אמרותיה השטניות כלפי המדינה בטענה שזהו “חופש הביטוי ” לכאורה כמובן… 
אך לאחר המשט הסיעה שינתה לפתע את ההחלטתה והצביעה נגד. אם זו לא צביעות אז מה כן צביעות ???? 
יומיים לאחר המשט הגב’ ליבני מציעה הצעת אי אמון בממשלת ישראל בזמן שהאדמה בוערת מתחת לרגלינו ואומות העולם מאוחדים יותר מאי פעם בסלידתם ואיבתם כלפי הציונות . 
זהו צעד חסר תקדים בתולדות מדינת ישראל שהאופוזיציה מנסה להפיל ממשלה בזמן מלחמת הסברה ועוד יומיים בלבד . 
מה גם שבפני הציבור גב’ ליבני טענה בתחילה שהיא תירתם לממשלה ותסייע להסברה שלנו בפני העולם ,אך לאחר מכן דרשה ועדת חקירה שתחקור את התנהלות המשט ,והרי מתי מקימים ועדת חקירה? כאשר יש חשד למחדל.אם כך היא מציגה בפני העולם שאנו טעינו והדם שנשפך בספינה יתכן והיה לחינם וממשלת ישראל הנוכחית שפכה את הדם הזה. 
אז גב’ ליבני היקרה ! אני לא אויב שלך ,אנו אמנם יריבים פוליטים אך אחים כי אין לנו ברירה אחרת. 
בגירוש מגוש קטיף טענת שהמטרה שלנו היא להתנתק מעזה וכך במידה ונצטרך להגן על עצמינו וילדינו ע”י פעולות צבאיות שם אזי ” העולם יבין אותנו ויתמוך בנו ” כלשונך. 
ובכן יצאנו מרצועת עזה ,ללא הסכם וערבויות בנלאומיות,שילמנו מאות מיליונים פיצויים ושאר הוצאות לוגיסטיות.עקרנו יהודים מביתם,הרסנו את פרנסתם ובתמורה קיבלנו קסאמים עד קיבוץ פלמחים הסמוך לראשל”צ. כאשר הגנו על עצמנו בעופרת יצוקה קיבלנו את דו”ח גולדסטון. 
כאשר מנענו מפעילי טרור איסלאמי להגיע עם ספינתם לעזה קיבלנו אוקיינוס של גינויים. 
ואני שואל אתכם אנשי ” קדימה ” מה עוד? לא הגיע הזמן להבין שכולנו באותה ספינה? האם זה הזמן לקדם אינטרסים אישיים על חשבון האינטרס הלאומי ?



אתר "ליכודניק" הינו אתר לסיקור פוליטי. האתר עושה את כל המאמצים לאתר זכויות על תמונות וסרטונים. אולם, בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות להנהלת האתר

אולי גם זה יעניין אותך

תא “לביא גלעד” מציג: צה”ל בשדה הקרב המשפטי

אריק זיו ויזר

סטודנטים ערבים חגגו בזמן החזרת הגופות

אריק זיו ויזר

הליכוד של הצעירים

אלי חזן

הישג היסטורי לישראל בזכות צעירים ליכודניקים

מאות במסיבת הניצחון של דוד שיאן

אריק זיו ויזר

אם תרצו פעילות ציונית : עדי ברוך

אלי חזן
דילוג לתוכן