32.1 C
תל אביב
28 במרץ 2024
ליכודניק
רשויות מקומיות

הפרעות אלימות קטעו את נאום גדעון סער בטקס הרמת כוסית בסניף יהוד

טקס הרמת כוסית לראש השנה שנערך הערב (יום ה') בסניף יהוד כמעט פוצץ בצעקות והפרעות. כאשר החל ח"כ גדעון סער לשאת נאום ברכה, קטע אותו עו"ד רונן נגר בצעקות, ולא איפשר לו להשלים את דבריו.
אורחי הכבוד בטקס היו גדעון סער ורובי ריבלין. בתחילת הטקס הרימו הנוכחים כוסית יין לחיי השנה הבאה, ואכלו מכיבוד שהוגש בשולחנות סמוכים. ראש הסניף, אורי מיטלמן, סקר בדבריו את הנעשה בסניף ואת ההערכות לקראת הבחירות למועצת העיר יהוד. לאחר שסיים מיטלמן את נאומו, הוא הזמין את גדעון סער לשאת ברכה.
גדעון הספיק לומר רק משפט אחד, ואז מקצה האולם החלו לקטוע אותו בצעקות וקריאות ביניים. סער, שאחז בידו ברמקול, ניסה להתגבר על ההפרעה, אך ללא הועיל. הצעקות נמשכו. המפריע, רונן נגר, הפסיד לאחרונה בבחירות לראשות הסניף המקומי ולמועמד הליכוד למועצת עירית יהוד. בצעקותיו הוא האשים את אורי מיטלמן בשחיתות, בגלל שהביא לקלפי את כל תומכיו מהתעשיה האוירית בשעות העבודה. נגר דרש בצעקות לבטל את התוצאות. חברי הסניף השיבו לו בצעקות, וניסו להשתיקו ולהסות אותו, אך ללא הצלחה. כעבור דקות רונן החליף נושא, ותרעם בצעקות על שלא הזמינו אותו לטקס בסניף. בשלב מסוים קם רובי ריבלין, נטל את המיקרופון, וניסה להשיב לרונן נגר, אך זה הגביר עוד את קולו. ההפרעות הסתיימו רק כאשר אנשים מהקהל קמו ממקומותיהם, וגררו החוצה בכוח את נגר, והרחיקוהו.
כאשר שב השקט, החל גדעון סער לשאת שוב את דברו. הוא הקדיש חלק מדבריו להטיה של התקשורת בבחירות לראשות קדימה, שניהלה קמפיין נגד מופז. זאת במקום להיות נאמנה לקוד האתי של אובייקטיביות. לדבריו, חוסר ההגינות שראינו מצד התקשורת בפריימריס במפלגת השלטון עוד יקרין וישפיע גם על הליכוד בבחירות הקרובות לכנסת. "מה שהתקשורת עשתה למופז, היא עוד תעשה לנתניהו ולליכוד פי עשרים בבחירות הבאות" סיכם סער.
כדי להמחיש את ההטיה המגמתית הוא אף צייר כותרות עתידיות בעיתונות: "אם בעקבות הבחירות המוניציפאליות מספר ראשי הערים של קדימה ירד מ90 ל80, ואילו אצלנו בליכוד יעלה מספר ראשי הערים מ20 ל30, נראה כותרות שידברו על ניצחון לקדימה".
רובי ריבלין נאם אחריו, ואמר שלדעתו קדימה בגסיסה. הוא הגדיר אותם כמו "בורות נשברים אשר לא יכילו המים". הוא שיחזר באוזני הקהל את ביקורו האחרון בסניף יהוד לפני שנים, בתקופה שציפי ליבני התמודדה לכנסת. "בוא איתי ותציג אותי בפני ראשי הסניף ביהוד ונוה-מונוסון והחברים" היא ביקשה ממנו. רובי נעתר אז, והיום הוא מצטער.
ריבלין נשא נאום מרגש ונוגע ללב. הוא הפתיע בנאומו בגילוי בקיאות מדהימה של שמות כמה מחברי הסניף, עיסוקיהם ותולדותיהם. דיבר בגובה העיניים כמי שנמצא בסניף בקביעות. רובי ריבלין גילה לקהל שסבתא שלו התגוררה ביהוד זמן מה בתקופת הטורקים.
הטקס הסתיים בשירת התקוה בתוך האולם, ובחוץ נמשכו חילוקי דעות בפרשנות לניסיון לפוצץ את הטקס החגיגי.



אתר "ליכודניק" הינו אתר לסיקור פוליטי. האתר עושה את כל המאמצים לאתר זכויות על תמונות וסרטונים. אולם, בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמןלפנות להנהלת האתר

אולי גם זה יעניין אותך

משולחן סיעת הליכוד ברעננה

אלי חזן

למרות מזג האוויר הסוער, מאות השתתפו בכנס התמיכה לעו"ד אלון סיסו

אריק זיו ויזר

השומרון עם הפנים לגל"צ

אריק זיו ויזר

רמלה: יאיר דידי מתנגד לשריון המקומות בליכוד

אריק זיו ויזר

מסלאווי לראש הממשלה – "נמאס לנו"

אלי חזן

סגני ראשי הערים של הליכוד לנתניהו : פתרונות לדיור עכשיו

אריק זיו ויזר
דילוג לתוכן