18.1 C
תל אביב
23 באפריל 2024
ליכודניק
באנר ראשי באנר ראשי יומן פוליטי

הפריימריז בליכוד : הפסדו של הסרקזם

סער הסרקסטי, שאמה המעוות, סניף ירושלים שוב מפשל, נסיכי האופל

הסרקזם לא ניצח.

הכל החל כך : נתניהו הרים בלון ניסוי של פרימריז. סער צייץ בסרקזם “אני מוכן”. אז בא חיים כץ, יו”ר המרכז, ואמר שלא יהיה פריימריז. אז סער הודיע כי הוא תומך בנתניהו. וכך, התגלגלנו לתוך 21 הימים האחרונים להרכבת הממשלה וסער יצא במתקפה על נתניהו ביום שהגישו את כתב האישום שהוא כתב אישום של תיקים תפורים.

הקמפיין של סער היה מלוכלך. קיש ושיר הובילו את הקמפיין הזה כאשר הם מלכלכים על הליכוד וסער תומך בהם מעל. הם טענו למניפולציות בספר הבוחרים כאשר לא היו שום מניפולציות. בוודאות לא היו. הרי גם אנשי נתניהו הלכו וגילו מנפלאות ספר הבוחרים. אריאל אילוז, פעיל של נתניהו מירושלים, גילה כי הוא מצביע בישוב באלעזר. זאת רק דוגמה אחת. בסיס הקמפיין המלוכלך שלהם היה : נתניהו לא יוכל להרכיב ממשלה.סער כיכב באולפנים בעוד נתניהו, כמו כוכב פופ, חרש את השטח ונגע באנשים. סער בסרקזם גס טען שהתקשורת מלטפת את נתניהו. זה היה מביך לשמוע זאת.

אם נחזור לתחילת התמודדות של סער אז בואו נזכור שהוא יצר לכאורה מצב שיש סחף לטובתו. הדבר השתקף בתקשורת כמובן. ראשי ערים מערים כמו עכו,רמת גן, אופקים ואילת שתמכו בסער היו מיעוט שבמיעוט. ובכל זאת, בכל המקומות האלה סער הפסיד. ברמת גן עמדו כל היום בפתח הקלפי ראש העיר כרמל שאמה וח”כ יואב קיש וגם הם כשלו. כרמל שאמה טען בראיון : “הקהל הגיע מוסת”.

אז חושב לי לומר לשאמה :הקהל לא היה מוסת. פשוט לא קיבלו את התמיכה שלך בסער. נתניהו סחף את הליכודניקים לתמיכה בו. נקודה.

היה ראש עיר שחשב לתמוך בסער, נתניהו נתן הוראה חד משמעית גם כאשר ראש עיר או יו”ר סניף לא משתף פעולה אנחנו באים לו על הראש ומרימים כנס ואותו ראש עיר שהבין כי נתניהו הולך להרים כנס גדול בעיר שלו והוא הבין שהקהל שלו פשוט עף על נתניהו, הודיע כי הוא מצטרף לכנס.

ירושלים
הכנס בירושלים היה הכנס היחידי שהיווה כשלון בבחירות לנתניהו. לאולם של אלף איש הגיעו 200 כולל עוזרי שרים וח”כים. נתניהו יצא מהכנס בירושלים והגיע למעלה אדומים שם האולם היה מלא כולל המעברים.
אחרי יומים קרא נתניהו לראשי הסניף ונזף בהם נמרצות. כאשר ניסו לתרץ שהיה משחק של ביתר ירושלים ענה להם נתניהו : “הכנס היה בשש וחצי ואילו המשחק היה בתשע”. יתר על כן, גם במעלה אדומים היה משחק ושם היה מלא.
אחד הסביר לנתניהו כי המפתח להצלחה במעלה אדומים זה דודו מתתיהו ובירושלים אין דודו מתתיהו.

תל אביב
בתל אביב היה ברור כי סער מנצח. מירב מתפקדי תל אביב ליכודניקים חדשים. סער עשה סקנדל כדי שיפתחו קלפי בדרום תל אביב, אבל בקלפי בדרום סער הפסיד. מי שלקחה על עצמה את הטיפול בקלפי הייתה חני.

נסיכי האופל
1992 נכנסים למעלית דוד לוי, חיים ביבס ( בחור צעיר אז שהשתחרר כקצין מהצבא), רוני מילוא ואהוד אולמרט.
השיחה שהתנהלה בין אולמרט למילוא הייתה כמה עלתה העניבה ? זה אמר מאה דולר והשני אמר מאתיים. כאשר השניים יצאו מהמעלית אמר דוד לוי לחיים ביבס : “ככה מאבדים שלטון. יש עכשיו בחירות גורליות ואותם כל מה שמעניין זה מחיר העניבה”.
רוני מילוא
במופע עלוב יוצא רוני מילוא נגד הליכוד  וחברי הליכוד שבחרו בנתניהו שוב ובגדול. מילוא הוא עסקן שגדל לא על כשרון אלא כנסיכון שהרגיש שחברי התנועה נועדו לשרת את דור הנסיכים. מילוא נכשל בכל תפקיד והשיא שלו היה שכראש עיר בתל אביב מסר למחליפו עירייה גרעונית לא מתפקדת. במילים אחרות : הוא הפך את תל אביב לעיר שכולם לא רוצים לגור בה.
יאללה רוני תם עידן הנסיכים.  הרי אתם הנסיכים, כמו התקשורת והשמאל, רואים בנתניהו כגנב שגנב לכם את המפלגה והשלטון. כאשר מדברים על הליכוד הישן והטוב אנחנו זוכרים כיצד התנהלתם.
כולכם עד אחרון הנסיכים שהייתם שליחי התנועה נהגתם גרוע מנתניהו שאתם מאשימים.
כולכם : אתה, אהוד אולמרט ,דן מרידור , לימור לבנת, כולכם גיליתם את עשירי המדינה והעולם, ונהגתם גרוע מנתניהו.
אפילו החבר שלך עבריין מורשע אהוד אולמרט שהודה בפשע שלו ממשיך להטיף לנו.
עכשיו אתם מנסים להכפיש את הליכוד ונתניהו עם סוס צעיר חדש תואם הנסיכים. למה תואם? כי גדעון מייצג הצפונפון התל אביבי ונכנס לנרטיב של אנטי ביבי.
לא לחינם רבים מהתומכים שלכם תומכים בליכודניקים החדשים כי דרכם אתם חושבים איך להחזיר את ההסטוריה, אין הבדל בין דור נסיכי הליכוד למפא”יניקים שתי התופעות שהנהיגו את המדינה –  נעלמות.
אנו חברי ותומכי התנועה נמשיך לצעוד עם נתניהו  תם עידן הנסיכים היהירים בליכוד. השתחררנו ממפא”י והשתחררנו מעול הנסיכים.

S



אתר "ליכודניק" הינו אתר לסיקור פוליטי. האתר עושה את כל המאמצים לאתר זכויות על תמונות וסרטונים. אולם, בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות להנהלת האתר

אולי גם זה יעניין אותך

ח״כ שרן השכל השתתפה בהרמת כוסית חגיגית שארגן יגאל הררי בהוד השרון

ליכודניק

אתי כרייף מקצרת פז״ם?

מערכת ליכודניק

משרד המודיעין קובע: ריבונות עכשיו!

דניאל נחמיה

הסירוב הפלסטיני לא יפריע לשלום

מנדי ספדי

שלי בחסות השטאטל החרדי

אריק זיו ויזר

בוקר וחזן מגיעים לכפר סבא

אריק זיו
דילוג לתוכן