25.1 C
תל אביב
18 באפריל 2024
ליכודניק
בארץ

“הפרומו בנכון להבוקר : קיצוני ומלא שנאה”

כך קובע גרשון מסיקה בפנייה לניב רסקין בגלי צה”ל לגבי פרומו הקשור לתוכנית

ראש המועצה אזורית שומרון, גרשון מסיקה, שלח אתמול (ה) מכתב למפקד גלי צה”ל, יצחק טוניק, בו הוא מבקש ממנו להורות על גניזת קדימון (פרומו) לתכנית “נכון להבוקר עם ניב רסקין”, בו מובאת הקלטה יחידה של אחד מאמני השמאל הקיצוני המסרבים להופיע באריאל, בה הוא אומר גם: “אריאל היא מעבר לקו הירוק, אומרים לנו להופיע שם אבל אנחנו לא תאטרון בובות”.
במכתבו כותב מסיקה, בין השאר:
 “ראשית, אני מתפלא על שידור פרומו שהוא בעצם דברי נאצה ובלע כנגד החלטות מדינת ישראל וכנגד מאות טלפי אזרחים כשרים שלה.
נדמה לי שלא זכינו בשנים האחרונות לשמוע פרומו לתכנית אקטואליה כלשהיא בתחנה על האיוולת שבהקפאת הבניה ביו”ש למשל.
בנוסף, השמעת אמירה פוליטית קיצונית ומלאת שנאה כפרומו ללא כל אמירה מאזנת מן הצד השני, איננה עומדת בעקרון השיוויון והבאת שני הצדדים בשידור, שהוא בסיס לעבודה עיתונאית אובייקטיבית”.
“תושבי השומרון הינם אזרחים שווים במדינה” – מדגיש מסיקה – “כבודם הוא ככבוד כל אזרח אחר וגם אם חלק ממפעלם נתון עדיין בוויכוח פוליטי הם זכאים – בזכות ולא בחסד – ליחס שוויוני ומכובד.
גם אם משום מה החליט מי שהחליט להציג דעה קיצונית, פוגענית ושונאת כל כך במסגרת פרומו, דבר המותר כמובן במסגרת חופש הביטוי, היה מן הראוי לפחות לאזן אותה באמירה נגדית.
מתחנת שידור ציבוריות במדינה מתוקנת, ואני מאמין ומקווה שגלי צה”ל בתקופת כהונתך היא אכן כזאת, מצופה להתנהל בצורה מכובדת ומאוזנת.
יהודה, שומרון ובנימין הינם אזורים ‘כשרים’ לפחות כמו שאר אזורי הארץ, למשל, ת”א ומפרץ חיפה ואינם זקוקים לאישור כלשהו משדרן זה או שחקן אחר”.
מסיקה מסיים את מכתבו בבקשה להורדת הקדימון הפוגעני, או לכל הפחות  לאזנו באמירה לאומית נגדית, כך שיהיה שיוויוני:
“אני פונה ומבקש כי תורה להסיר משידורי התחנה את הקדימון הנ”ל, בהיותו פוגעני ומלא שנאה כלפי מאות אלפי אזרחים תושבי יו”ש, או לכל הפחות לתקנו ולהוסיף אליו דעה נגדית מאזנת, על מנת לעמוד באמות המידה הראויות כיאה וכמצופה מתחנת שידור ציבורית חשובה.
אני פונה ומבקש כי תורה להסיר משידורי התחנה את הקדימון הנ”ל, בהיותו פוגעני ומלא שנאה כלפי מאות אלפי אזרחים תושבי יו”ש, או לכל הפחות לתקנו ולהוסיף אליו דעה נגדית מאזנת, על מנת לעמוד באמות המידה הראויות כיאה וכמצופה מתחנת שידור ציבורית חשובה”.



אתר "ליכודניק" הינו אתר לסיקור פוליטי. האתר עושה את כל המאמצים לאתר זכויות על תמונות וסרטונים. אולם, בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות להנהלת האתר

אולי גם זה יעניין אותך

יש לנו חברים במחאת האוהלים

אריק זיו ויזר

אצ”י גדרה למען ירושלים

אריק זיו ויזר

“פייגלין בספסלים האחוריים”

אלי חזן

הציונים הלא-יהודיים רבים מהיהודים

אריק זיו ויזר

שבירת תקרת הזכוכית של ח”כ נורית קורן

אריק זיו

חלוצים בג’ינס: רן פרחי ז”ל כתב על ציונות עכשווית בגליל

אלי חזן
דילוג לתוכן