23.1 C
תל אביב
29 במרץ 2024
ליכודניק
רשויות מקומיות

הפרויקט של יוקלר

ביום חמישי האחרון אירח השר לאיכות הסביבה, ח"כ גלעד ארדן, בלשכתו את סגן ראש עיריית עפולה- ראובן יוקלר שהציג בפניי השר את הפרויקט החינוכי העירוני החדש שלו.

ביום חמישי האחרון התקיימה פגישה בין השר גלעד ארדן ובין סגן ראש עיריית עפולה- ראובן יולקר. הפגישה בין השניים נקבעה לאחר שיוקלר, שהגיע לפגישה בליווי סמנכ"ל אגף החינוך בעירייה- ד"ר יעקב אזואלוס, פעילי הליכוד שוש סבג וחנן אסולין ויועץ התקשורת כפיר בזק, שוחח עם השר מספר פעמים באחרונה והציג בפניו את מדיניות עיריית עפולה והעומד בראשה, אבי אלקבץ, בכל הנוגע לנושא איכות הסביבה ועפולה- עיר ירוקה. בין היתר אמר יוקלר כי נושא איכות הסביבה אינו עוד מקצוע בסל המקצועות אלא יסוד הכרחי של החינוך בימינו. "המטרה היא תכנית פעולה ירוקה, לחינוך ערכי, התנהגותי ומעשי, לשם שמירה על איכות הסביבה כאשר קהל היעד הוא מוסדות חינוך וכן הקהילה" אמר יוקלר.

בהמשך הציג ד"ר אזואלוס את עיקרי הפרויקט החינוכי הירוק "גביע ראש העיר" אותו יזם יוקלר ואמור לצאת לדרך בקרוב. כמו כן הציג ד"ר אזואלוס פרויקטים חינוכיים נוספים הפועלים בעיר וכן את פסטיבל "שילובים" שיצא לדרך בסוכות האחרון ויהיה רגע השיא של הפרויקט החדש.

השר ארדן הסכים כי נושא החינוך של איכות הסביבה בגיל צעיר הוא אחד הנושאים המרכזיים של המשרד שאף הכפיל את התקציב לשם כך מ-5 מיליון שקלים ל-30 מיליון שקלים עם עדיפות לערי פריפריה. כמו כן הבטיח השר, כי יסייע ככל שביכולתו לסגן יוקלר ביוזמתו החדשה.

"גביע ראש העיר" הינו פרויקט חינוכי הכולל את כל בתי הספר בעיר עפולה. במסגרת פרויקט זה יוצבו פחי מחזור מסוגים שונים כגון בקבוקים בגדלים שונים, פחיות, מוצרי פלסטיק, ניירות, סוללות וכדומה. תלמידי בית הספר יאספו את מוצרי המחזור שימכרו לאחת מחברות המחזור. בית הספר שיאסוף את הכמות הגדולה ביותר של מוצרי מחזור יקבל מענק כספי מיוחד שיועבר לטובת פרויקטים ופעילויות שונות אותן יבחרו התלמידים עצמם. בנוסף יזכו התלמידים בגביע שיישא את השם "גביע ראש העיר" וינדוד בין בתי הספר השונים שינצחו בתחרות. יש לציין כי סיום הפרויקט שייערך כאמור במהלך פסטיבל "שילובים" הבא יצוין בטקס סיום בנוכחות השר ארדן, ראש העיר אלקבץ, סגנו ראובן יוקלר וכל תלמידי בתי הספר שנטלו חלק בפרויקט. אגב, לאחר הפגישה נודע כי השר ארדן אמור להגיע לעפולה בתחילת חודש מרץ לסיור עם ראש העיר- אבי אלקבץ ולפגישה נוספת בנושא.



אתר "ליכודניק" הינו אתר לסיקור פוליטי. האתר עושה את כל המאמצים לאתר זכויות על תמונות וסרטונים. אולם, בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמןלפנות להנהלת האתר

אולי גם זה יעניין אותך

יוקם מלון ברעננה. סיעת הליכוד מברכת

אלי חזן

האם יצחק שמיר יונצח ברעננה ?

אלי חזן

משולחן סיעת הליכוד ברעננה

אלי חזן

מסלאווי לראש הממשלה – "נמאס לנו"

אלי חזן

כמאה אנשי עסקים בתל אביב יפו השתתפו בכנס תמיכה בסגן ראש העיר ארנון גלעדי

אריק זיו ויזר

עו"ד כרמל שאלה מייצג אתכם מול כל האינטרסנטים

אריק זיו ויזר
דילוג לתוכן