22.1 C
תל אביב
29 במרץ 2024
ליכודניק
מורן עגמי
באנר ראשי באנר ראשי בליכוד

הפנים החדשות של הליכוד – הכירו את מורן עגמי

מתוך חוברת ליכודניק לראש השנה

 

הליכוד משווע לנשים חדשות איכותיות. מורן עגמי היא בהחלט אחת מהן

 

גם אישה, גם איכותית, גם מקצוענית ועם הדיעות הליכודיות הנכונות. קוראים לה מורן עגמי והיא מחלוצות המהפכה הנגדית למהפכה של דמו מהפכנים בעיתון הארץ. מורן היא ממקדמות ארגון "תור הזהב – עכשיו תורנו". היא גם ממובילות המאבק על נהר האסי מול קיבוץ ניר דוד. מורן היא פעילה חברתית ידועה הכותבת גם בעיתון "ישראל היום" ויודעת להרים קמפיינים חברתיים כמו שצריך.

לא מזמן חגגה את יום הולדתה ה – 32. היא גדלה בבת ים עד גיל שנתיים ומאז היא תל אביבית. יש לה תואר שני במדיניות ציבורית בהצטיינות מאוניברסיטת תל אביב ותואר ראשון בסוציולוגיה ומדעי המדינה.

עגמי היא אשת מקצוע מנוסה. היא יועצת אסטרטגית פוליטית, מאמנת לאנשי ציבור ומנהלת קמפיינים ומשברים. מתמחה בקשרי ממשל ואסטרטגיה, הנעת דעת קהל, קמפיינים, מיתוג אג'נדות ואנשים, דוברות, כתיבה וניתוח דאטה ודיגיטל.

בשנים האחרונות עבדה עם מגוון אנשי ציבור, מפלגות, חברות וארגונים, ברמה המקומית וברמה הארצית. ברמה הפוליטית, העבודה התבצעה מול גורמים מכל קצוות הקשת, מפלגות וחברי כנסת. החל בניהול קמפיין בחירות ועד לדברורו ותפקידי אסטרטגיה שונים, מש"ס ועד הליכוד, העבודה, מרצ וימינה.



אתר "ליכודניק" הינו אתר לסיקור פוליטי. האתר עושה את כל המאמצים לאתר זכויות על תמונות וסרטונים. אולם, בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמןלפנות להנהלת האתר

אולי גם זה יעניין אותך

שפר הולך

אריק זיו ויזר

הליכוד עומד כחומה בצורה אל מול הקולוניאליזם החילוני-קיצוני

אלי חזן

מזל טוב לסבתא נאוה

עינר אביב

סיכום המסע של שלומי וריאט

אריק זיו ויזר

משואה לעוצמה

אריק זיו

זה מה שהיה בישיבת הלשכה באריאל

יפת צדקה
דילוג לתוכן