15.2 C
תל אביב
8 במאי 2024
ליכודניק
באנר ראשי באנר ראשי בליכוד

הפנים החדשות של הליכוד – הכירו את אלי ורד חזן

מתוך חוברת ליכודניק לראש השנה

אלי ורד חזן, בן 43, ידוע בליכוד כאלי חזן. הוא גדל בבית שמש ובירושלים. במשך שנים הוא התמיד בעבודה קשה : מהיום שבו התפקד לליכוד ב – 2002 ועד ימים אלו שבהם הוא מכהן כמנהל אגף קשרי חוץ של התנועה. ורד חזן שימש יו”ר תא לביא באוניברסיטה העברית ובמקביל סיים תואר ראשון ושני בחוג להיסטוריה תוך שהוא מתמחה בתנועת הליכוד ובמה שקדם לה. הוא שימש כעוזר פרלמנטרי ליו”ר סיעת הליכוד והקואליציה. במקביל הצטרף לצוות הכותבים של האתר “ליכודניק” ובהמשך הפך לעורכו. בקיץ 2004 קיבל מלגת לימודים ללימודי גרמנית באוניברסיטת וינה. מ – 2005 פנה לעסקים ובמקביל קיים פעילויות חברתיות ובהם הוראה לעולים מאתיופיה ומבוכרה. ב – 2008 הצטרף למכון ז’בוטינסקי וחזר לכנסת כעוזר פרלמנטרי. שנה לאחר מכן מונה ליועצו של שר החינוך. במקביל, החל לכתוב טורי דיעה לעיתון “ישראל היום” והחל לשמש כמרצה לפוליטיקה. ב – 2010 מונה לסמנכ”ל הסברה במכון ירושלים לצדק ובמסגרת התפקיד הרצה על ישראל בחו”ל. ב – 2014 מונה על ידי ראש הממשלה בנימין נתניהו לתפקידו הנוכחי שהוא הוא משמש בפועל כשגריר של הליכוד לענייני חוץ.  

“מלבד אשתי והילדה שלי שלושה דברים חשובים לי מאוד בחיי : הגנה על מדינת ישראל, מיתוג ראש הממשלה נתניהו והליכוד וקידום ערכי השוק החופשי” – הוא מבקש להדגיש.

ורד חזן בנה את האגף מכלום ויצר אגף אקטיבי ואפקטיבי אשר בעקבותיו הוחלט במפלגות אחרות להקים אגפים דומים. לורד חזן העובד יחד עם נבחרי הליכוד וחבריו חשוב שכל ליכודניק יקבל במה. “ברור לי שכל אדם שהתפקד למפלגה מעוניין להשפיע ולשנות, בייחוד כאשר מדובר ביחסי חוץ ובעיקר לאור המלחמה בחרם בישראל, לפיכך, אני מבקש לתת מקום לכל אחד ואחת מחברי התנועה”. ורד חזן מצהיר זאת וכבר קיים כאשר מלבד משלחות של ח”כים אותם ארגן הוא הוציא לחו”ל גם חברי ליכוד שלא נבחרו לכנסת.



אתר "ליכודניק" הינו אתר לסיקור פוליטי. האתר עושה את כל המאמצים לאתר זכויות על תמונות וסרטונים. אולם, בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות להנהלת האתר

אולי גם זה יעניין אותך

השקת קמפיין

עומר אריכא

מכונת התקשורת האנגלוסאקסית של הליכוד

אריק זיו

עתירה להרחקת רועי שרעבי

הרויזיוניסט

פרשת שלח לך – לראות את הטוב או את הרע

אלי כהן

הרהורים שכאלה

עינר אביב

ליכודניק משתתף בצערה הכבד של סנדרה רג’ואן

אלי חזן
דילוג לתוכן