24.1 C
תל אביב
19 באפריל 2024
ליכודניק
דעות

הפלונטר לאיוש ראשות ועדת חוץ וביטחון

 

אתרי החדשות למיניהם הרבו לדווח אמש על איוש תפקיד יור ועדת חוץ וביטחון, לאחר שהיור הנוכחי צחי הנגבי קיבל אות קלון מביהמש והושעה מהכנסת.

הנגבי, בצאתו מביתהמשפט קרא למנות לתפקיד את חברו למפלגה שאול מופז, אך מנגד שלחה יור מועצת קדימה, דליה איציק, מכתב לראש הממשלה ובו ביקשה להחזיר לידי האופוזיציה את ראשות ועדת הכלכלה במקום חוץ וביטחון שקיבלה בבחירות האחרונות. בכמ שמות רבים צפו על פני השטח, מהשר יוסי פלד דרך החכים אקוניס, שאמה, רגב מהליכוד ועד מופז האמור מקדימה‘.

 

רבים העירו על רצונו של ראש הממשלה למנות לתפקיד את מקורבו חכ אופיר אקוניס, (שבעוד 40 יום אמור להעביר לחכ שאמה את ראשות ועדת הכלכלה ברוטציה) על אף שזוהי הקדנציה הראשונה שלו בכנסת ואין לו אף עבר ביטחוני.

 

אך כמדומני שדווקא חכ אקוניס הינו האיש המתאים ביותר לאיוש התפקיד. לא נשכח את עברו עת שימש כדובר תנועת הליכוד וכדוברו (לשעבר) ויועצו של ראש הממשלה מזה שנים, שמתוקף תפקידיו שימש כפרלמנטר לא רשמי משנת 1996. יתרה מזו, חכ אקוניס הוכיח עד כה בכהונתו הקצרה, על שיקול דעת מירבית בכל צעד ושעל, על מילוי תפקידים בנאמנות ועל הפקת תועלת מקסימלית בכל עניין. הצעותיו ומהלכיו הינם כאחד המשופשפים שבזקני הכנסת כן, על אף שהרזומה שלו נקי מעניינים ביטחוניים אך אל לנו לשכוח את שר הביטחון לשעבר משה ארנס, שעל אף ללא עבר ביטחוני כיהן כאחד משרי הביטחון הטובים ביותר שקמו למדינת ישראל.

 

נחזק את ראש הממשלה על תמיכתו תדיר באקוניס, על אף כל המקטרגים ומחרחרי הריב למיניהם.



אתר "ליכודניק" הינו אתר לסיקור פוליטי. האתר עושה את כל המאמצים לאתר זכויות על תמונות וסרטונים. אולם, בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות להנהלת האתר

אולי גם זה יעניין אותך

שלטון מתקדם…במדרון

אלומה עברון

סליחה! ” אבל הגיע הזמן להשיב אש לעבר מקורות הירי”

אלי חזן

הצונאמי של ספטמבר- מה אנחנו בעצם רוצים להגיד?

אריק זיו ויזר

מסר משגרירות רוסיה לקהילת הלהט”ב הליכודית והכללית

עינר אביב

ראש עיריית ניו יורק לשעבר ג’וליאני: בישראל יותר בטוח משיקאגו

אריאל אילוז

וועדה מיוחדת לפרשת ילדי תימן מזרח ובלקן אבל מיותרת

ניסים עוג'ר
דילוג לתוכן