28.1 C
תל אביב
24 באפריל 2024
ליכודניק
כללי

הפגנות הליכודניקים ברחבי הארץ

מזה מספר ימים ניתן להבחין בנוכחות הליכודניקית הגוברת בצמתים ובמקומות מפתח לאורכה ולרוחבה של ישראל, במענה למחאת הדגלים השחורים.

ביקנעם: עשרות פעילי ליכוד מסניף יקנעם קיימו אמש (יום ה’) בסמוך למרכז המסחרי ״ביג״ מפגן תמיכה בראש הממשלה ובליכוד וזאת כתגובה להפגנת פעילי שמאל ממחאת הדגלים השחורים שהתקיימה במקום.

עו”ד יוסי עזרא חבר סניף הליכוד שארגן את ההפגנה אמר: “מפגיני מחאת הדגלים השחורים מונעים משנאה לראש הממשלה ולמחנה הימין. אין להם ולו שלט אחד שניתן להתייחס אליו חוץ מסיסמאות וגידופים. אנחנו נהיה מולם בכל מקום שאליו נדרש כדי להציג את הישגי הממשלה בכל תחום ותחום”.

בבית שמש: דווח על עשרות פעילים שיצאו עם בידורית לצומת המרכזית והפגינו אף הם מול מחאת הדגלים השחורים.

בצפון תל אביב, מעוז שמאל מובהק, יצאו תומכי ליכוד ופעילים מרכזיים למפגן תמיכה בראש הממשלה בצמתים מרכזיים בשכונות נאות אפקה ובתל ברוך צפון. מיכל לובוביקוב, יו״ר הליכוד רוסיה, כתב בעמוד הפייסבוק שלו בעקבות הפגנות הליכוד בצפון תל אביב: ״מדהים לראות את התגובות של האנשים, כשהם רואים את הדגלים הלאומי ושל המחנה הלאומי.״


צילום: מערכת ״ליכודניק״.

https://twitter.com/c_shlomit/status/1314289135490920455?s=09

בחולון: הפגנת כמה עשרות תומכי ליכוד העלתה תמונה אשר יש והיא מספרת את כל הסיפור על רגל אחת: 20 דגלים שחורים נבלעו בתוך מפגן 100 דגלי ישראל כחול ולבן מעבר לכביש.



אתר "ליכודניק" הינו אתר לסיקור פוליטי. האתר עושה את כל המאמצים לאתר זכויות על תמונות וסרטונים. אולם, בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות להנהלת האתר

אולי גם זה יעניין אותך

ח״כ רגב: בנט מפוחד וחסר ביטחון

מערכת ליכודניק

פרופסור ללא גבולות!

דניאל נחמיה

בחזרה ל – 73′

אלי חזן

שגריר חדש לישראל בטורקיה

אריאל אילוז

ארוכה הדרך לחרות !

אריק זיו ויזר

בנט אתרוג שהפך לצנון !

אריק זיו ויזר
דילוג לתוכן