19.1 C
תל אביב
19 באפריל 2024
ליכודניק
בארץ

העצומה למען פולארד

נא חתמו על העצומה בחג החירות הקוראת לנשיא פרס לוותר על מדליית החירות למען אסיר ציון יהונתן פולארד.

 

הקישור לעצומה :

http://www.atzuma.co.il/freepolardnow

 

בתאריך 10 אפריל 2012 , נודע מגורם רשמי בבית הלבן שמדיניותו של הנשיא אובמה שלא לחון ולשחרר את פולארד לא השתנת ובמילים אחרות, אובמה דחה את הבקשה של הנשיא פרס גם אם לא הודיע זאת רשמית. זאת אגב כפי שדחה בעבר גם את בקשת רוה”מ נתניהו.

זאת נעשה כבר מיד עם קבלת האיגרת של הנשיא פרס, ומבלי שהנשיא אובמה אף מודיע כי ישקול אותה בכובד ראש ומבלי שיתקיים כלל סבב התייעצויות עם כל הגורמים הרלוונטיים בעניין.

לאור זאת , בשים לב לערכים הנעלים שמדליה זו של חירות מסמלת , כאות סולידריות של מדינת ישראל כולה עם יהונתן פולארד , וכמסר חשוב לכל אנשי המודיעין וכוחות הביטחון של מדינת ישראל , כי מדינת ישראל לא תפקיר אותם לעולם ותעשה כל שניתן על ידה לשחררם מהשבי מבלי לסכן את בטחון אזרחיה . אנו אזרחי ישראל ותומכיה בארץ ובעולם דורשים מנשיא מדינת ישראל מר פרס להודיע קבל עם ועדה לנשיא אובמה ידידו הטוב , כבר עתה , בחג החירות הזה , שבנסיבות האלה אין הוא יכול לקבל את מדלית החירות ושהוא יוותר עליה.

שכן, אין די באגרות רשמיות ובהתנהגות דקלרטיבית גרידא של ראשי מדינת ישראל , אלא שמן המצופה, המוסרי, הראוי והצודק הוא שמדינת ישראל באמצעות נשיאה , יראו גם במעשים ולא רק בדיבורים, עד כמה חשוב להם באמת שאסיר ציון פולארד ישוחרר, זאת לאחר שכבר ריצה 27 שנים מחירותו בבית הכלא למען מדינת ישראל ובטחון אזרחיה.                       

זה המעט שאנו יכולים לעשות למען אסיר ציון פולארד .

חג חירות שמח לכם ולבני ביתכם.

בכבוד רב ובב”ח
נבון קצב , עורך – דין.

נבון – משרד עורכי דין.

רחוב יגיע כפיים 2  קומה 2 תל – אביב 67778

( בית פיילוט ) מתחם יד חרוצים – ריב”ל

טל. 03-5585580 פקס. 153-3-5585580

מייל :  [email protected]

אתר האינטרנט : www.navon-law.co.il



אתר "ליכודניק" הינו אתר לסיקור פוליטי. האתר עושה את כל המאמצים לאתר זכויות על תמונות וסרטונים. אולם, בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות להנהלת האתר

אולי גם זה יעניין אותך

חברים לא מחרימים חברים

אריק זיו ויזר

עיתון אהב”ה יצא לאור

אלי חזן

שעת המבחן של נבחרי הליכוד בבית שמש

אריק זיו ויזר

ברקו בשירות נכי צה”ל

אריק זיו

מפגש בינלאומי של סניף הליכוד בעפולה

אריק זיו ויזר

מפגש הצדעה ללוחמי יס”מ ירושלים

אריק זיו ויזר
דילוג לתוכן