26.1 C
תל אביב
20 באפריל 2024
ליכודניק
דעות

העם עם הליכוד

הפילוג במפלגת העבודה מהווה נקודת ציון בהיסטוריה הפוליטית של מדינת ישראל. מצד אחד אנו עדים לפרפורי גסיסה של מפלגה שהטביעה את חותמה על המדינה. מצד שני ניתן לזהות הזדמנות בלתי חוזרת לליכוד לחזק את מעמדו בעם, לקדם ולטפח אוכלוסיות חלשות ולמנוע התחזקות של יריבינו הפוליטיים.

מאז ממשלת בגין הראשונה הזדהתה תנועת הליכוד כלאומית, כבעלת השקפה חברתית ברורה, כמשקפת את כל שכבות האוכלוסייה וכפועלת “כדי להיטיב עם העם”.

 

ממשלת נתניהו הנוכחית מתאפיינת בהצלחה כלכלית נדירה. המשק הישראלי נמצא בצמיחה, יעד האינפלציה השנתי הושג, השקל חזק מול מטבעות העולם, התקציב אושר לשנתיים הקרובות והרשימה עוד ארוכה.

גודל ההישג הכלכלי בולט במיוחד על רקע חולשות כלכלות רבות בעולם בשנים האחרונות. אולם, הצלחת הכלכלה הישראלית אינה מגיעה לכל בית בישראל.

 

קולות מצוקה וקריאות לעזרה נשמעים ברחוב הישראלי. כמפלגת השלטון עלינו להיות קשובים לרחשי הלב של הציבור ולהבין כי ההצלחה הכלכלית אינה מלאה ללא הצלחה חברתית. אסור לנו לטמון את הראש בחול ולהתמקד רק בהצלחה הכלכלית.

לאזרחי מדינה רבים יש בעיות כלכליות וחברתיות שונות.

אזרחים רבים, גם כאלה שאינם נזקקים לשירותי המדינה, זקוקים לשינוי במצבם הכלכלי כדי לגמור את החודש ולחיות בכבוד. קל וחומר שבמגזרים השונים הזקוקים לעזרת המדינה יש צורך בשיפור המצב.

 

משרד הרווחה המתפנה הינו לעניות דעתי המשרד הממשלתי המשמעותי ביותר בתקופה הקרובה. שכבות אוכלוסיה רבות זקוקת לאוזן קשבת ולזרוע ביצוע (אפקטיבית) של הממשלה.

ללא החיבור לשטח והבנת הצרכים של “האנשים הפשוטים” לא נוכל לממש ביעילות את המדיניות המאקרו כלכלית המוצלחת.

אני מאמין כי על תיק הרווחה להישאר בידי תנועת הליכוד. השארת התיק בידי הליכוד והפקדתו בידי שר בולדוזר (ויש לנו כאלה), שידחוף את פעילות המשרד ויקדם אותו תביא תועלת אדירה לציבור ולתנועה כאחד.

 

אין וויכוח כי להצלחה במשרד הרווחה יש נגזרת אלקטוראלית משמעותית. המפלגה שתצליח לקדם ולחזק את משרד הרווחה תקבל תמיכה רחבה מהציבור בקלפי. כדאי שהליכוד, הידוע בחיבור שלו לעם, יעשה זאת. העם עם הליכוד ועלינו לשמור עליו.

 



אתר "ליכודניק" הינו אתר לסיקור פוליטי. האתר עושה את כל המאמצים לאתר זכויות על תמונות וסרטונים. אולם, בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות להנהלת האתר

אולי גם זה יעניין אותך

פה קבור הכלב מאת:עומר דוסטרי

אריק זיו ויזר

מזכר של יוסף עברון על ישראל לוי (גדעון)

אריק זיו ויזר

אלוהים אוהב את ביבי

אלי חזן

ההיגיון הפנימי של עמירה הס

אלי חזן

נאמנות ודמוקרטיה

אלי חזן

זה לא טראמפ

עינר אביב
דילוג לתוכן