26.1 C
תל אביב
28 במרץ 2024
ליכודניק
דעות

העולם הוא במה רק שאף אחד לא יודע באמת איפה היא נגמרת

איפה עובר הגבול הבלתי לגיטימי של האומנות הטוענת לאין גבולות בשם חופש הביטוי וחופש היצירה,

האם היעדר גבולות בתחום פרוץ כל כך הוא ביטוי דמוקרטי?

האם העובדה כי סירוב של עשרות אנשי אומנות ורוח להופיע ביישוב אריאל , האם זה מעשה שמראה על התקוממות שהיא בגבולות הדמוקרטיה וחופש הביטוי?

האם מישהו צריך להזכיר לאותם אנשי רוח מה מקור פרנסתם והוא תיאטרון לאומי בדגש על המילה לאומי, תיאטרון המקבל את משאביו מידי המדינה ,בדיוק כשם שבשנות ה70 המדינה היא זו שרכשה קרקעות באזור יהודה ושומרון במטרה להקים התיישבות לגיטימית שמאחורי כל האידיאולוגיה הזו עומדת גם תפיסה ביטחונית .

(._ אבל למי אכפת הרי אנחנו מדינת תל אביב בה התפיסה הביטחונית איננה רלוונטית),

 מי מהם מבין מה פשר ה"קו הירוק" הזה ולמה אריאל נמצאת מחוצה לו? שמישהו יסביר להם שזה רק קו שמתאר את גבולות הזה פקטו בהן הופרדו הכוחות ב 49 והסכמי שביתת הנשק עד 67 וזה לא הוכרז כגבול רשמי מעולם!

יישר כח לח"כ תירוש ולח"כ יריב לוין על הצעת החוק!

 מי ייתן ויעבור מהר , בעצם כינון חוק שכזה אנחנו אומרים יש לנו את הזכות להיות במדינה דמוקרטי בה הממשלה תבחר באופן דמוקרטי וזה לא אומר שיש לנו מדינה בה כל אחד יפעל בהתאם לצו מצפונו באופן דמוקרטי גם אם המשמעות היא שצו מצפונו נוגד מדיניות שחוקקה ע"י הממשלה שמעבירה לבסוף את התקציב עבור התלוש החודשי של כל אחד מהם.



אתר "ליכודניק" הינו אתר לסיקור פוליטי. האתר עושה את כל המאמצים לאתר זכויות על תמונות וסרטונים. אולם, בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמןלפנות להנהלת האתר

אולי גם זה יעניין אותך

בואי שרה הולכים לבחירות

אלי חזן

על משבר,מנהיגות ומבט לעתיד

אריק זיו ויזר

פאט קונדל : מדוע אני תמך בישראל

אלי חזן

במערכת הבחירות התקשורת נחשפת במלוא ערוותה

ד"ר דנה רביב

חשוב למנות שופטים ושוטרים – פרשת שופטים

עינר אביב

"הדיאלוג הלאומי צריך לעסוק בפרוק הנשק של חיזבאלללה"

אריק זיו ויזר
דילוג לתוכן