26.1 C
תל אביב
28 במרץ 2024
ליכודניק
דעות

העדה הדרוזית ,המוסדות והממשלה

איפה אחנו חברי התנועה הדרוזים בתנועת הליכוד

התנועה והמגזר

 

אנחנו היום כ 12000 מתפקדי ליכוד , ורבים מאתנו הצטרפו לתנועה כי האמנו כי התנועה (הליכוד)  היא שיכולה לעזור למגזר ,לנו כחברי תנועה בשביל לעזור למגזר, לשלטון המקומי, לחברה, מבחינה חינוכית , תעשיתית , וגם פוליטית.

הופתענו בהרבה הפתעות שהם:

1. אין עוזר שר חוץ מאחד בכל משרדי הממשלה , ןמה עוד שאנשי קדימה עדין מסתובבים במסדרנות הממשלה ומיוחד במסדורונות המצודה.(במיוחד במשרד ראש הממשלה)

2.הופתעני שיש לנו חבר כנסת שהוא גם סגן שר שאין לו את הסמכיות שצריך לקבל וכמו כן ההפתעה הגדולה שהוא לא התמנה לשר.

3.הופתענו ליותר בהבטחות כל השרים וחברי הכנסת שמגיעים ומגיעות לביקור ששום הבטחה מהם אינה מתקיימת , באים מדברים הולכים חושבים שאנחנו מגזר רק בשביל להצביע.

4.הופתענו מהתנהגות עובדי המצודה כלפינו כאילו אחנו חייבים להם הספרים ולא לנו, בזה איןלנו סניף אחד בכל המגזר ,אשר הובטח על הקמת סניפים ע"י המנכ"ל מר גדי ביותר מכנס וחוג בית.

הובטח שיהיה עובד מצודה מהמגזר במצודה ויהיה איש הקשר בין המצודה חמגזר 14 קומות ואין עובד מהמגזר

5.הופתענו כי אין במשרד ראש הממשלה אחדמאתנו שמכהן כ יועץ ראש הממשלה לעיניני מגזר כמו שהיה בעבר.אשר הובטחה משרה זו.

6.נחנו תמיד נקבלים את חברי התנועה,שרים ,חברי כנסת , פקדים בכירים,וזוטרים בכל הכבוד שיש, ונקבל הבטחות אבל מחזירים אי כבוד ..<

7.יש לנו חבר כנסת שראש הממשלה חייב ולא בבקשה למנות אותו כשר כי מגיע לו ,כי איש תנועה אמין לעדתו לתנועתו, לראש הממשלה וכמו כן לסיעתו.

8.שרים , חברי כנסת ,ופקדים בכירים כואב להם ולא מעונינים שבקש כי אם נבקש מטרתינו היא רק לבקש ולא המטרה האמונה שלנו בתנועה(לכם רוצה להגיד אם חשבתם עצמכם חכמים אתם טועים , אנחנו נכון נותנים כבוד אהל חובתכם להחזיר את הכבוד , כבדנו אותכם כי אתם ממנהיגי העם ולא כ אנשים , כי כאנשים התאכזבנו מכם).

9.בבחירות האחרונות עבדנו בתקציב זוטר של 350.000 ש"ח , שהתבישנו להגיד לחברינו בתנועה זיהוא התקציב.במקביל עשרות אלפים לאנשי התנועה היום וקדימה בשש שנים שעברו.בתקציב הזה המטה עשה עבודה והביא אלפי קולות למגזר וזה רשום ומתויק במצודה.

10.לנו יש הרבה דרישות ולא בקשות כי מגיע לנו ואם לא נקבל אותם נתחשבן עם כל אחד ואחת בפרמירס , מהשרים וחברי הכנסת.

11.תפ עידן הקפה והארוחה, ותם עידן להתביש , הגיע הזמן שנקבל מה שמגיע לנו מהתנועה , כי זו תנועתינו ומאמינים בדרכה ולא להיפך.

 

 

רכאד בריק

חורפיש

0528437868 



אתר "ליכודניק" הינו אתר לסיקור פוליטי. האתר עושה את כל המאמצים לאתר זכויות על תמונות וסרטונים. אולם, בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמןלפנות להנהלת האתר

אולי גם זה יעניין אותך

כן לוועדת חקירה

אריק זיו ויזר

נאמן למקורות – אלי חזן על האוטוביוגרפיה של פרופסור יעקב נאמן

אלי חזן

כמה הערות על אלשיך : מדריך קצר לאנשי שמאל

אריק זיו

גאווה ישראלית : ביקורת הספרים של מרטין אינדיק על "בגין" של אבי שילון

אלי חזן

ד"ר דב דונר – איפה ישנם עוד אנשים כאלה?!

אלי חזן

סיבוב אחרון ?

אלי חזן
דילוג לתוכן