38.1 C
תל אביב
24 באפריל 2024
ליכודניק
בארץ

הסתדרות העובדים הלאומית מעניקה לחבריה תרופות מצילות חיים

זוהי הבשורה למשתתפי כנס הועדים השנתי של ההסתדרות הלאומית

יו”ר הסתדרות העובדים הלאומית, יואב שמחי, בישר למשתתפי כנס ועדי העובדים השנתי של ההסתדרות הלאומית  על הענקת ביטוח תרופות מצילות חיים  לחברי הארגון וזאת במסגרת הרחבת סל השירותים לחברי ההסתדרות הלאומית.  שמחי אף הודיע על הכוונה לצאת למכרז על בחירת בית ההשקעות לניהול הפנסיה והקופות של חברי הסתדרות העובדים הלאומית .  לפני כחודש, בישר יואב שמחי לראשונה על תוכנית ביטוח מהפכנית זו ל 150 פעילים מרכזיים של הליכוד מכל רחבי הארץ בטקס השקת הפורום החברתי שלצד יו”ר הסתדרות העובדים הלאומית.

 

“כפי שהוכחנו בביטוח הבריאות הקבוצתי לחברי הסתדרות העובדים הלאומית, כוחה של ההתארגנות על מנת להביא לתנאים טובים יותר לחברינו תבוא לידי ביטוי גם בתחום ניהול הקרנות וקופות הגמל של החברים. מכרז זה הינו המשך המגמה של יצירת ערך עבור החברים בהסתדרות הלאומית.” סיכם שמחי את דבריו בפני נציגי הועדים בהסתדרות העובדים הלאומית.

 

 

ציון לנקרי, פעיל מרכזי של הליכוד בנהריה ואזור הצפון וממובילי הפורום החברתי מברך על הביטוח החדש. לנקרי, בעל סוכנות לביטוח אומר : זהו נדבך חברתי נוסף שאותו מוביל יו”ר הסתדרות העובדים הלאומית ובעיקר בימים אלה בהם הליכוד חוזר להרים את הדגל החברתי הכלכלי ולהחזיר עטרה ליושנה. אנו, כמובילי הפורום תמכנו במהלך מייד עם כינוס הפורום החברתי שלצד יושב ראש ההסתדרות הלאומית”

 



אתר "ליכודניק" הינו אתר לסיקור פוליטי. האתר עושה את כל המאמצים לאתר זכויות על תמונות וסרטונים. אולם, בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות להנהלת האתר

אולי גם זה יעניין אותך

המופע הליכודי המרכזי בירושלים : אצל יורם יזדי

אריק זיו

קיר הברזל נגד הסרבנות

אריק זיו ויזר

אנחת רווה וסיפוק רב בקרב תושבי השכונות בדרום תל אביב

אלי חזן

מאות בוגרי בית”ר עלו לתל-חי

אריק זיו ויזר

נאום סגן יו”ר הכנסת, ח”כ אופיר אקוניס, באזכרה לחללי אלטלנה.

אריק זיו ויזר

ריבלין פתח עם ראש מועצת שומרון את שנה”ל תשע”ב בישוב איתמר

אריק זיו ויזר
דילוג לתוכן