34.1 C
תל אביב
25 באפריל 2024
ליכודניק
דעות

ה”ספרינט” של שלי ו”המיחזור” של פרץ.

ה”ספריט” של שלי,וה”מיחזור” של פרץ מעידים על משהו לא טוב בפוליטיקה הישראלית.

 

18/9/2011

 

ה”ספרינט” של שלי ו”המיחזור” של פרץ.

 

ה”ספריט” של שלי,וה”מיחזור” של פרץ מעידים על משהו לא טוב בפוליטיקה הישראלית.

 

 

בהקשר לריצה המהירה מדי לטעמי של מועמדת מפלגת העבודה,לראשות הממשלה,לא פחות …

 

  עם כל הכבוד ויש כבוד, איך רוצים שמישהי פוטנציאלית ראש ממשלה, שלא ניבחנה כראש עיירה,לא היתה אפילו שר בלי תיק , תיתן “ספרינט” ישר ללשכת ראש הממשלה.

 

 

משהו פה לא הגיוני,אין מסלול קידום הפוליטיקאי, וזה בלי קשר למפלגה וללא הערה אישית על אף אחד,לא ייתכן שאנשים בלי ניסיון ינהלו מדינה.

 

וזה עם כל הכבוד לרטוריקה שלה ,שגם היא לא לטעמי,חסר בה העידון הנשי הנחוץ, כמו כן ,צריך להיות מספיק זמן מצד העונה למיקרופון,ולא מצד השואל,מקשה.

 

  ניסיון עיתונאי אינו הניסיון הנידרש בהכרח מאיש עשייה,שאלות מצויינות אפילו,אינן מעידות שלשואל עצמו , יש בהכרח תשובות טובות.

 

העולם שומר על הסביבה וממחזר ככל האפשר,מיחזור פוליטיקאים זו המצאה ישראלית,קל וחומר מיחזור פוליטיקאים שכשלו לפני רגע, זו המצאה של מפלגת העבודה.

 

מעניין מה חושבים שם אנשים שבוחרים באנשים שכל חייהם דיבור,ללא שום ניסיון בחיים עיסקיים,פרטיים,נולדו ורוצים למות ליד שולחן הממשלה או הכנסת,ואנחנו נשלם את דמי הקבורה שלהם ושל צעירנו היפים.

 

מעניין מה חושבים אנשים שבוחרים שוב ושוב אדם שכשל ברגע מנהיגותי,ושם עצמו בתחום הקיום של מדינת ישראל ועם ישראל,רק על מנת להכשיר את עצמו,למנהיגות עתידית,וטובי בנינו שילמו בדמם את שכר הלימוד שלו ושל צוותו.

 

האם אכן נגמרו הכוחות הטובים במדינה,לאן נעלמו,מדוע נאלמו, האם ככה בסוף תיראה   המדינה היקרה שלנו, וזה מה שנוריש לילדינו ….?

 

חייבים כוחות חדשים בכל המפלגות אנשים שיש להם השכלה,רקורד של עשייה ,אלו ש”חיממו” את עצמם היטב לפני הריצה,ושלא צברו “פשלות ” וחזרו אלינו למועד ב’ או מועד ג’, והרי אנחנו שוב משלמים את שכר הלימוד לכושלים שלא אמורים בכלל לעלות כיתה בבית ספרנו…

 

 

ניסים עזרא -למנהיגות בונה

 



אתר "ליכודניק" הינו אתר לסיקור פוליטי. האתר עושה את כל המאמצים לאתר זכויות על תמונות וסרטונים. אולם, בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות להנהלת האתר

אולי גם זה יעניין אותך

עזה ואיראן – איומים מקבילים ומתואמים

אריק זיו ויזר

שמאל/ימין, מצא את ההבדלים

נרי אבנרי

גלעד שליט ואנחנו-העסקה לשחרורו

אריק זיו ויזר

שתיקת הכבשים

אריק זיו ויזר

מסרבים להכיר במציאות ?

אריק זיו ויזר

שינוי שיטת הממשל: לעבור לשיטה הרובנית

אלי חזן
דילוג לתוכן