20.1 C
תל אביב
19 באפריל 2024
ליכודניק
ממשלה

הספקות של בוגי לגבי אבו מאזן

בעקבות דבריו של אבו מאזן במהלך סוף השבוע האחרון אומר בוגי את הדברים הבאים :

“מתחילת כהונתה של הממשלה אנחנו קוראים לאבו מאזן לבוא לשולחן, אבל הוא מתנה תנאים מוקדמים כדי לא להגיע לשולחן. מי שלא מבין שבעצם מולנו עומד מישהו שמוכן לדבר איתנו על לקבל שטח, אבל לא מוכן להכיר בזכותנו להתקיים כמדינת הלאום של העם היהודי או להכיר אפילו בקווי 67′ כסוף הסכסוך וקץ התביעות, פשוט לא מבין במה מדובר. יכול להיות שאבו מאזן מעדיף את רמאללה או את קטאר על פני צפת, אבל זה לא אומר שהוא לא רוצה שהעם הפלסטיני יגיע לצפת בסופו של דבר, ולכן אני מאמין לדברים שלו בערבית יותר מאשר באנגלית.
 
“מי שחושב שהסכם שלום מושג על ידי נייר או על ידי מסמכים מנוסחים על ידי עורכי דין, כשמנגד הדור הצעיר הפלסטיני ממשיך עדיין להתחנך לחגור חגורות נפץ ולהעריץ את המתאבדים, פשוט לא מבין במה מדובר. זו הסתה שיטתית לשנאה ודה-הומניזציה כלפי מדינת ישראל באופן ממוסד, ואי הכשרת הלבבות להשלמה עם מדינת ישראל ודו קיום עימה”.



אתר "ליכודניק" הינו אתר לסיקור פוליטי. האתר עושה את כל המאמצים לאתר זכויות על תמונות וסרטונים. אולם, בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות להנהלת האתר

אולי גם זה יעניין אותך

האם האוזר סירב לסער ?

אלי חזן

ריבלין: “המערכה על ירושלים מתחילה במעלה אדומים”

אלי חזן

בוגי בנושא צירוף קדימה : “ראש הממשלה פעל נכון”

אלי חזן

השר שלום נואם לרגל יום ירושלים בבריסל

אריק זיו ויזר

שר הפנים גדעון סער מציג: מהפכת הארנונה בנגב

אלי חזן

נבחרי הליכוד סופדים לחיים חפר

אלי חזן
דילוג לתוכן