18.1 C
תל אביב
20 באפריל 2024
ליכודניק
סניפי הליכוד

הסער והדנון לציון

לקראת חג הפסח 2012 התקיים ביום רביעי 28 למרץ הרמת כוסית לכבוד חג הפסח ובו הוזמנו שר החינוך גדעון סער וחבר הכנסת דני דנון.


 

בערב זה נוכחו כ 150 פעילי ליכוד מראשון לציון ומהסביבה. לא ניתן להתעלם מהגעתם של חברי מרכז וחברי מועצת העיר שטרחו להראות נוכחות ולהינות באווירת החג מהזווית הפוליטית. ללא ספק את באי המקום כיבדו בנוכחותם שר החינוך מר גדעון סער וחבר הכנסת מר דני דנון.

את המכובדים קידם בברכתו  יור סניף הליכוד בעיר מר דויד ביטן אשר הודה לפעילים ולנוכחים על העזרה והתמיכה ובנוסף וציין את החזרת ההנהגה, ההקרבה ורוח הנתינה של פיעלי הסניף בעיר ראשון. זאת ועוד ביטן הזמין לבמה מהמחנה היריב הפוליטי את ציון כהן שהמתמודדת מולו ליור הסניף היתה קשה במיוחד.

יש לומר שהאווירה הייתה חגיגית במיוחד, היוזמה זוכה להיענות, לתמיכה והפכה לשם ודבר בתנועת הליכוד, בשיח המקומי, בקרב מוסדות התנועה, מנהיגיה ואנשי ציבור בעיר.

ללא ספק בערב זה הורגש תמיכה ידידותית מנציגי הליכוד לחיזוק הכוח המוניציפלית,קל וחומר נראתה עשייה מבורכת ותרומה לפעילות המקומית ממארגי האירוע יור הסניף מר דויד ביטן ובסיוע של יועצי התקשורת שרונה שטרית ולירון יחזקאל.

 

במילים אחרות מה שנשאר לומר בחג זה:

“שמחה רבה, אביב הגיע, פסח בא”



אתר "ליכודניק" הינו אתר לסיקור פוליטי. האתר עושה את כל המאמצים לאתר זכויות על תמונות וסרטונים. אולם, בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות להנהלת האתר

אולי גם זה יעניין אותך

האם פייגלין מתייאש מהליכוד?

תוצאות בחירות בסניף הליכוד ראשל”צ למועצת העיר בחירות 2018

אריק זיו ויזר

הבחירות בסניפים -מבחן התוצאה

אריק זיו ויזר

מחאה כנגד תת ייצוג של נשים בממשלתו של בנימין נתניהו

אריק זיו ויזר

הליכוד העולמי נכנס לואקום של הליכוד/מאת יעקב בן חורין

אריק זיו ויזר

סניף הליכוד בכפר סבא בכנסת ובמשרד החוץ

אריק זיו ויזר
דילוג לתוכן