18.1 C
תל אביב
29 במרץ 2024
ליכודניק
הכנסת

הסנקציות של דנון אל מול ברק

ח"כ דנון קרא לרה"מ בכנס הפעילים בכנסת לפתרון איום הפינוי של שכונת האולפנה: "להורות לברק להוציא על צו תפיסה צבאי, אחרת- יפוטר"

יוזם כנס הפעילים המיוחד בכנסת למניעת פינוי שכונת האולפנה, ח"כ דני דנון קרא היום (ב') לרה"מ נתניהו,  להורות לשר הביטחון ברק להוציא צו תפיסה צבאי לשכונה, ובכך למנוע את הפינוי: "הליכוד נבחר כדי לפעול למען ההתיישבות ביו"ש- והמחנה הלאומי בליכוד אומר לא לפינוי גבעת האולפנה. להגדיר את השכונה כשטח צבאי באמצעות צו תפיסה של שר הביטחון, ובמידה שלא יעשה זאת- יפוטר", אמר דנון והוסיף: "במקביל יש לאפשר חופש הצבעה לשרים, לפעול בכנסת לחיקוק חוק ההסדרה ולמנוע פינוי של יהודים מביתם". לדברי דנון, יש להפסיק לאלתר את השותפות עם מפלגת העצמאות וקדימה אשר מחזיקות את הממשלה כשבוייה בדרך השמאל אותה הם מייצגים.

בכנס נכחו ראש המועצה האזורית שומרון, גרשון מסיקה, ראש מועצת גוש עציון, דוידי פרל, ראש מועצת קדומים חננאל דורני, ראש מועצת בית אל משה רוזנבוים, תושב שכונת האולפנה שהוריו ואחיו נרצחו בפיגוע בדרום הר חברון, דידי דיקשטיין ומשפחותו ופעילי ליכוד מרחבי הארץ שלא מקבלים את פתרון פינוי השכונה. דידי דיקשטיין אמר: "ההתיישבות ביהודה ושומרון כולה נמצאת בסכנה. גורמי השמאל שלא מצליחים לשכנע את הציבור לבחור בהם בקלפיות מניעים מהלכים פוליטיים דרך בתי המשפט- כל אדם שיש לו לב לא יכול להרוס את שכונת האולפנה". גרשון מסיקה אמר: "הפינוי הזה נוגד את חוקת הליכוד אשר אומרת להחיל ריבונות ישראלית על כל יהודה ושומרון"

ח"כ דנון אמר על העתירות של הפלסטינים על השטח של שכונת האולפנה: "עותרים פלסטיניים שגויסו על ידי שלום עכשיו ומונעים ממניעים פוליטיים, מנסים לפגוע במפעל ההתיישבות. צו התפיסה יכשיר את הקרקע ויעניק פיצוי לעותרים שיצליחו להוכיח בעלות על הקרקע". לדבריו, פינוי השכונה הינה גזרה שעם ישראל לא יכול לעמוד בה: "ברק והמסתננים מקדימה מנסים לקחת את הקואליציה לשמאל ופוגעים במחנה הלאומי מבפנים".



אתר "ליכודניק" הינו אתר לסיקור פוליטי. האתר עושה את כל המאמצים לאתר זכויות על תמונות וסרטונים. אולם, בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמןלפנות להנהלת האתר

אולי גם זה יעניין אותך

חוק העדפה מתקנת לעולי אתיופיה אושר בכנסת

אריק זיו ויזר

"יש מו"מ, אבל הוא מתנהל מול האמריקנים ולא עם הפלסטינים"

אריק זיו ויזר

מהשאול ועד כאן – נאומו של יו"ר הכנסת בערב יום העצמאות

אלי חזן

מיקי זוהר מבטל את הסנקציות.

אריק זיו ויזר

מה גרם מופז לשר החינוך לעשות?

אלי חזן

ב-1 בספטמבר נבנה את כל הכיתות בשומרון ששר הבטחון לא מאשר, ואיתנו עשרות ח"כים"

אריק זיו ויזר
דילוג לתוכן