39.1 C
תל אביב
25 באפריל 2024
ליכודניק
צילום : דניאל נחמיה
פאשינסט

הנמרה שיודעת להתלבש

המקום הראשון השבוע מוענק לשרה אורלי לוי אבקסיס , בלוק מוקפד והולם ואין ספק שאורלי מוסיפה נופך מרענן למסדרון הכנסת

צילום : דניאל נחמיה

טל גלבוע נמרה שאוהבת חיות אבל לא אוכלת אותם, במראה שהולם את גזרתה. חסרה בעיניי חגורה – להשלמת הטוטאל-לוק וליצירת מראה שיקי שתואם את המסיכה, בימי קורונה. לצדה, הח”כית הצעירה מאי גולן – חייבת בדחיפות לשדרג הופעה. מסדרונות הכנסת הם לא המדרכה בדרום תל אביב בדרך למכולת.

צילום : דניאל נחמיה

חברת הכנסת מיכל שיר – אז אני מסיקה שאת רוצה להיות הכפילה של ח”כ מירב מיכאלי? מה בשלב הבא, תפסיקי להתאפר? מציעה לך להכניס קצת צבע לחיים.

צילום : דניאל נחמיה

נועם דומיניץ, יועץ פוליטי של השר יובל שטייניץ – טוטאל לוק פרייסלס ששובר את תדמית המתנחל! התאמת צבעים נכונה ומוקפדת! מורידה בפניך את הכובע, מבית האופנה PRADA כמובן.

צילום: דניאל נחמיה

חן אוחנה, מנהל לשכת השרה להגנת הסביבה, ח”כ גילה גמליאל,  לבוש מוקפד בטוב טעם. הערת מערכת: אוחנה מבין הבודדים שמקפיד על לבוש חליפה 3 חלקים, כיאה למסדרונות הפרלמנט הישראלי. יועצים – תלמדו מיודעי חן!

צילום : דניאל נחמיה

עופר גולן, ראש מערך הדוברות של ראש הממשלה “לא חליפי”. לבוש היטב, התאמת צבעים נכונה מכף רגל ועד ראש: נתחיל בנעליים, שתואמות את גון הג’ינס ועד לז’קט שסוגר את ההופעה בתיאום מושלם. בראבו.

צילום : דניאל נחמיה

יובל קרני, בדרך כלל אני רגילה לראות אותך כשאתה לבוש בצורה נכונה, אך הפעם, הנעליים איך לומר בעדינות… “ליד”. דחוף להחליף נעליים!

צילום : דניאל נחמיה

זינה רויטמן
יועצת תקשורת מגזר רוסי של שר האוצר, התאמת צבעים יפה חסר איזה תכשיט לשידרוג המראה.

צילום : דניאל נחמיה

 

עליזה בראשי מזכירת סיעת הליכוד , נהוג להכניס חולצה למכנסיים כאשר לובשים ג’קט , הג’קט ראוי שיהיה במידה אחת יותר גדול, וניתן לפתוח כפתור על מנת לא להבליט את מה שלא צריך הבלטה .

צילום : דניאל נחמיה



אתר "ליכודניק" הינו אתר לסיקור פוליטי. האתר עושה את כל המאמצים לאתר זכויות על תמונות וסרטונים. אולם, בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות להנהלת האתר

אולי גם זה יעניין אותך

נתניהו לא מצמץ ראשון ודופק הופעה

חמוטל זיו

פאשניסט – מירי רגב מפתיעה עם יעל אלקיים

חמוטל זיו

פאשניסט – קייט הילה והשמלה

חמוטל זיו

פאשניסט לחגים: בשמלה סגולה ושתי גבירות

חמוטל זיו

קח אותי צחי

חמוטל זיו

השבוע בפאשניסט: “פצצת הכפתור” של הילה קורח

חמוטל זיו
דילוג לתוכן