22.1 C
תל אביב
29 במרץ 2024
ליכודניק
יומן פוליטי

הנה בא יו"ר המרכז הבא

מיקי רוזנטל גזען ופשיסט, מגל הבעל והמתלוננת, למה לפיד סולח למגל , מיקי זוהר מותקף על שעוזר לתושבי הדרום


השבוע האחרון הגיע לסיומו כאשר תמה ונשלמה מלאכת הקמת חזית התמיכה בחיים כץ לתפקיד יו"ר המרכז. מאז שמירי רגב הודיעה כי לא תתמודד דרך כוכבו של דודי אמסלם. חברי כנסת ושרים הזדרזו להודיע תמיכה כאשר בראשם השרים ארדן וגילה גמליאל. במהלך השבוע קיבל חיים כץ את ברכת הדרך מרוב סיעת הליכוד . גם השרים שהודיעו על תמיכה באמסלם כבר העבירו את התמיכה לחיים כץ.
אין ספק כי התדמית של אמסלם, אשר השתרשה כמי שלא עושה חשבון, יצרה מעין פחד ממנו ולכן כאשר עלתה מועמדות של חיים כץ רבים בסיעה נשמו לרווחה.
ההערכות כעת הן כי הברית שהייתה בין חיים כץ לדודו אמסלם תשרוד את המשבר הזה. נוצר מצב שחיים כץ הפך להיות מועמד מוסכם על רוב הסיעה. עכשיו נראה מה יעשה הנגבי. ההרגשה הכללית היא שגם הנגבי וגם אמסלם ירדו מהמשך התמודדות. 
כזכור, כבר בעת יום ההצבעה צייצתי בטוויטר ששר עומד להכריז על מועמדות על תפקיד יו"ר המרכז. מספר דקות לאחר הציוץ קיבלתי בקשה שלא להמשיך את הגילוי. עכשיו הכול ברור : מועמדות חיים הייתה על הפרק כבר מרגע שהשרה מירי רגב הודיעה שאינה מועמדת אז החל ונרקם התהליך.


אורן חזן

כבר התרגלנו לליצנות של אורן חזן. מאז כניסתו לתפקיד לא עוברת תקופה קצרה בלי איזה ספין או עוד מופע אימים מבית היוצר של אורן חזן. אחד מחברי הכנסת אמר השבוע כי חזן עבר כל גבול והלעג 
לחברת הכנסת לא התחיל בהצבעה על התקציב אלא שכבר היו תקדימים לפני כן. אורן חזן שהתנפל על פרג' רצה להוכיח כי כאשר הרשיעו את אביו בהצבעה הכפולה נהגו בגזענות כלפי אביו גם אם יש צדק בדבריו לא פוגעים בחברת כנסת נכה. כזכור, אביו הורשע בהצבעה כפולה כאשר נאשם כי הצביע במקום חבר קואליציה במושב לידו. צריך לזכור כי באותו הלילה היו עוד מצביעים כפולים אך רק שני חברי כנסת נרדפו עד חורמה וביניהם אביו .
בין אלה שעברו לסדר היום היו פורז ויותר מאוחר רוני בראון כאשר בבחירות 2006 פורסם בתקשורת שרוני נראה גם מצביע בהצבעה כפולה.
אך כל זה לא מצדיק את התנהלות של אורן חזן.


רוזנטל הגזען ?

 

נחמה דואק מצייצת בטוויטר "ח״כ מיקי רוזנטל בסיעת עוז באילת:יש להיפרד מהפלסטינים ולהוציא את ואדי ערה והמשולש מגבולות ישראל.ישארו אזרחי ישראל לא תושביה,אחרת אין לנו עתיד"

פעמי המשיח נשמעו בשמאל הרדיקלי? מיקי רוזנטל מאמץ את גישת חברו מהאופוזיציה ליברמן לזרוק את ערביי ישראל אל הרשות הפלסטינית. עוד נראה את השניים רצים ברשימה משותפת.
כזכור ליברמן, זה שגנב את המנדטים מהמחנה הלאומי ויושב ביחד עם חנין זועבי במטרה להפיל את הממשלה, הציע בזמנו כי ערביי המשולש יועברו לרשות הפלסטינית. חבריו של מיקי כינו את ליברמן כגזען ועכשיו מיקי מאמץ את דרכו. עוד נשמע בחוצות ירושלים את מיקי מזהיר את העם היושב בציון כי הערבים באים באוטובוסים להצביע.


צביעות פוליטית 1 :

 

ח"כ מיקי זוהר אמר : "לא יכול להיות שרשויות מהפריפריה שהצביעו בהמוניהן לליכוד מרגישות נגזלות. אתה לא יכול לקבל 40% תמיכה בערים האלה בבחירות ולא לתת להן אחר כך את הטבות המס שלהן הן זכאיות".
דבריו פשוטים ונכונים. בישראל יש אפליה בתקציבים בין חלקי האוכלוסייה, יש מפלגות הדואגות לבוחריהן ועל הליכוד לא לאפשר לגרימת אפליה. למשל, החרדים דואגים למצביעים החרדים. כנ"ל הבית היהודי שדואג לכיפות הסרוגות, שתי דוגמאות למפלגות הדואגות ישירות למצביעיהן.
מיקי זוהר אפילו לא אמר שצריך לדאוג לליכודניקים, כי אם בערים הללו יש 60% שאינם מצביעי ליכוד, ברור שהוא התכוון שעל הליכוד להיות קשוב גם לצרכים שעולים מקרב פעיליו לגבי יישובים שאין מפלגות מגזריות שמסייעות להם, יישובים בפריפריה שבאמת זקוקים לכך, לכן הוא אמר שהן "נגזלות" ושהן צריכות לקבל מה שמגיע להן, ולכן אמר "זכאיות", אז במקום לברך אותו אז תוקפים אותו, רק כי הוא מהליכוד.


צביעות פוליטית 2:
אין לי כל כוונה להגן על התנהגותו של אורן חזן, למרות שאני מאמין לו שלא התכוון לפגוע בקארין אלהרר על נכותה אלא בח"כ שיש חשד שהצביע במקומה, הרי שהוא צריך להפסיק להיטפל אליה, להפסיק להתנהל כתגרן. חזן חייב להבין שהוא ח"כ ושהוא נציג ציבור.
אבל יאיר לפיד תקף את חזן, אבל כשהוא נשאל לגבי ינון מגל לפתע הוא השתתק ואמר שצריך לחכות לבדיקת המשטרה.
ברור לגמרי שאם מגל היה מהליכוד לפיד לא היה ממתין לאף משטרה. לפיד בונה על להיות ראש ממשלה בעתיד והוא בונה על האח בנט, לכן מגל מקבל הנחת-אח מלפיד.


ארדואן מול פוטין

 

כעת יש עימות מובנה של ארדואן האם עוד נראה את ארדואן שולח את המרמרה לרוסיה? נקווה שחנין זועבי תהייה עליה.


דן מרידור 

 

זוכרים כיצד הסביר שהוא לא יכול להצביע לליכוד והוא לא מזדהה עם התנועה הזאת? אך דיבורים לחוד ומעשים לחוד. מתברר כי דן מרידור חבר תנועה משלם מיסים וחבר מרכז מהמניין .
נו. בקיצור עוד נראה אותו מתמודד שוב.


ינון מגל

 

איני מחסידיו ויתר על כן צריך אדם להיזהר בלשונו אך המתלוננת אינה נקייה בדבריה וכך גם בן הזוג שלה. שניהם כאחד לשונם אינה נקייה מלשונו ינון מגל והינה דוגמה של איך היא ובעלה של אותה מתלוננת.

אתר ציוצים מציג פוסט של העיתונאית דניאלה לונדון דקל.

סוער ברשת: עיתונאית ידיעות מאשימה את בעלה של רוטנר בהטרדה מינית קשה

אם ישאלו אותי מהי ההטרדה המינית הכי קשה שעברתי בשנים האחרונות, אאלץ להודות ששום דבר לא זיעזע אותי, העליב אותי והפתיע אותי כמו הקומיקס של אריאל שצייר אותי שוכבת עם הבן שלי. מעולם הוא לא ביקש סליחה הפוגי החמוד שלך. וגם לא את. הכל נגמר כדחקה".

הקריקטוריסטית של 'ידיעות אחרונות', דניאלה לונדון דקל, בתו של העיתונאי ירון לונדון, במעין חשיפה על ההשפלה הכי גדולה שעברה בחייה מצדו של המאייר אריאל וייסמן, בעלה של רחלי רוטנר.

אריאל וייסמן: "הכוונה שלי היתה רק קצת לעצבן, בטח שלא לפגוע. אז אני מתנצל, באמת. כל דבר נוסף שאגיד רק יעכיר את זה, אז סליחה והנה אני הולך להוריד את זה מהאינטרנט".

היום בבוקר פרסמה רוטנר פוסט הערכה והוקרה לבעלה על תמיכתו בה לאורך כל הפרשייה, כך כתבה: 

"כמה מילים על הבעל המושלם שלי, אריאל.

היה איתי בזה כמעט מההתחלה, כעס כשצריך והרגיע כשצריך, עודד וייעץ, ובעיקר חיבק ונישק המון. נתן לי תמיד מרחב להחליט בעצמי מה נכון לי לעשות, אבל גם היה מעורב כשהייתי צריכה אותו. לא התרגש מהרעל שנשפך עלינו, אבל גם ידע להתעצבן בשבילי כשמישהו פרסם עליי משהו שקרי והתקשר לצעוק עליו שיסיר את זה כי אני לא הייתי מסוגלת.

הגבר שתמיד אפשר לסמוך עליו שגם יהיה רגיש כמו מיליון חברות מנחמות, וגם לוחמני ועקשן כמו גיבור אקשן נחוש. ותמיד תמיד יהיה מצחיק באופן חסר בושה כמו שאני אוהבת.

פוגי אני אוהבת אותך תודה על הכול".

רוטנר בטח לא שיערה לעצמה שדווקא הפוסט בו היא משבחת את בעלה, יהפוך לכזה שיעשה את הפעולה ההפוכה. וכך הם גלגולם של דברים:

הקריקטוריסטית של 'ידיעות אחרונות', דניאלה לונדון דקל, בתו של העיתונאי ירון לונדון, שנמנית על חברותיה של רוטנר בפייסבוק, הגיבה:

"אם ישאלו אותי מהי ההטרדה המינית הכי קשה שעברתי בשנים האחרונות, אאלץ להודות ששום דבר לא זיעזע אותי, העליב אותי והפתיע אותי כמו הקומיקס של אריאל שצייר אותי שוכבת עם הבן שלי. מעולם הוא לא ביקש סליחה הפוגי החמוד שלך. וגם לא את. הכל נגמר כדחקה. שני שנונים כאלה שובבים. אבל אל מול מלחמתך הצודקת – באמת צודקת – נזכרתי פתאום גם בזה. אפרופו גבולות אדומים. חוץ מהמון חן וכישרון, אולי, אולי, הסיפור עם האיש הנורא הזה יהפוך גם אתכם לאנשים יותר זהירים".

רחלי רוטנר מיד הגיבה:

"הי דניאלה. בעלי סאטיריקן ועשה כמה קומיקסים מאוד פרובוקטיביים, לא רק עלייך. אבל הפארודיה שהוא עשה לא הייתה על אישה פרטית וילדיה אלא על הקומיקס אולי הכי מפורסם בארץ בעיתון הכי נמכר בארץ, נכון שזה קומיקס אוטוביוגרפי אבל הוא גם קומיקס, יצירה מוכרת, ועליה הוא צחק. כמו שהוא עשה פארודיות פרובוקטיביות על קומיקסים של זבנג או על סרטים או ספרים שראה. גם אם הם אוטוביוגרפיים – הם עדיין יצירות ציבוריות פתוחות לפארודיה ככל יצירה אחרת.

אני לא יכולה להתנצל בשמו כי זה לא הקומיקס שלי אבל אני יכולה להגיד על עצמי שבאמת באמת לא חשבתי שנפגעת, חשבתי שהבנת שזו פארודיה על קומיקס ולא עלייך, במיוחד כשהגבת בצורה כל כך ספורטיבית ומצחיקה ועם סרטון תגובה משעשע. אני בכל מקרה מאוד מתנצלת אם נפגעת (לא בשמו כי הוא עדיין ישן והוא ידבר בשם עצמו)".

דניאלה לונדון דקל לא השתכנעה מהדברים והוסיפה:

"עזבי רחלי, המון מלל, אף טיפת הבנה. כשיהיו לכם ילדים – חכמים ומתוקים – ומישהו יצייר אותך מוצצת לבן שלך בין השלוש וגומרת מזה, נראה אותך עוסקת במלאכת ההפרדה בין הציבורי לאישי, אוקיי? (אין כמובן קשר בין מידת הספורטיביות לבין עוצמת הפגיעה, אני אדם שיודע להתאפק).

ועוד מילה על פרודיה שאת נהנית להסתתר מאחוריה. פרודיה היא ווליום, אבל היא תמיד קשורה לתוכן. אחרת היא סתם קיא. פרודיה היא מציאת איזשהי אמת נסתרת. בואי תגידי לי איזו אמת נסתרת על הטור נחשפה מגילוי העריות שהואשמתי בו? בורגנות – סבבה. בכבוד. בכיינות – סבבה. לכו על זה. שיעמום – סבבה. לא חייבים לאהוב. אבל גילוי עריות?! למה? אני חושבת שהרגשתי כמוך בדיוק. אולי גרוע יותר: חפצון, שיימינג, גועל, כאב ופריצת גבולות, ופחד נוראי שהבן שלי יראה את זה. תכלס, אני יכולה לנאום עוד שעה, אבל בסופו של דבר יש רק שאלה אחת: אם הלב שלכם במקום הנכון, והאם אתם מקיימים את מה שאתם דורשים".

דקל מוסיפה: "מבאס אותי תחת להיות הצד שמתנגח בכם, כי אני באמת חושבת שזה היה אמיץ מצדך ואני שמחה שיצאת עם זה. אבל פצעים – במיוחד כאלו שקשורים להטרדות מיניות, מי כמוך יודעת – צפים כמו קקה במרחבי הזמן".

תשפטו מה יותר גרוע .
יתר על רחלי כמי שהציגה את עצמה כדתייה שנפגעה מינון היא הגנה על בעלה  שהטריד את דניאלה ופייס של המתלוננת יש די והותר שהיא אינה נקייה, יש פה יותר של המושג "טובל ושרץ בידו".

 

magal1

magal2

 

magal3

 



אתר "ליכודניק" הינו אתר לסיקור פוליטי. האתר עושה את כל המאמצים לאתר זכויות על תמונות וסרטונים. אולם, בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמןלפנות להנהלת האתר

אולי גם זה יעניין אותך

התחיה שנולדה בהפגנת הענק

אריק זיו ויזר

בוגי קצין ולא ג'נטלמן

אריק זיו ויזר

בלי קדימה עד סוף הקדנציה

אריק זיו ויזר

סוגיות במבחן התוצאה : יומן פוליטי – אריק זיו

אריק זיו ויזר

דווקא ביביסטים !

אריק זיו ויזר

שני צדדים לליברמן

אריק זיו ויזר
דילוג לתוכן