11.1 C
תל אביב
19 במרץ 2024
ליכודניק
בליכוד

הנגבי כבש את התנועה

המוני חברי ליכוד הגיעו אמש אל ערב ההסברה והרמת הכוסית של סגן שר החוץ צחי הנגבי באולמי דניאל באור יהודה וקיבעו שתי תופעות : א. פעילי הליכוד צמאים לפעילות. ב. סגן השר הנגבי ממגנט אנשים

 

כמו לא היה הכנס של שר הפנים גדעון סער לקראת ראש השנה הגיעו אמש המונים אל אולמי דניאל באור יהודה להשתתף בכנס של סגן שר החוץ צחי הנגבי לרגל השנה החדשה וחג הסוכות. ובדיוק כמו לפני שנים אלא שהפעם במהדורה עדכנית : הנגבי ממצב את עצמו מחדש בהנהגת תנועת הליכוד. הכנס המרשים יכול להעיד על כך. 

מהצפון ומהדרום, מההתיישבות ביהודה ושומרון ומהמרכז וגם מירושלים. אין ספור פעילים בולטים, אשר חלקם נאלצו לעמוד משום שלא נותר מקום, סרו לאזור התעשייה באור יהודה לשמוע ולהשמיע, לראות ולהיראות. פעילי השטח של הליכוד, אלו שיובילו את הליכוד בבחירות הבאות, מראים כי הם רבים וכי הם נכונים לפעולה. 

אז על מה מעיד הכנס ? 

שהנגבי בדרכו למעלה וכשהשורות פורשות וראש הממשלה סבור כי מולו נבחר ציבור איתו הוא יכול להנהיג אזי הדרך סלולה. 

שהצוות של הנגבי עושה עבודה מצוינת אל מול התנועה. 

שהנגבי הוא איש של אנשים הואיל ומשקל הכובד של השטח מגיע אליו בהמוניו. 

דבר אחד אני חוזר ומדגיש שהיה חסר, כמו בכל הכנסים האחרים : בקהל נראו מעט צעירים. היו צעירים אך משקלם לעומת הותיקים ודור הביניים היה בטל בשישים. 

 

 



אתר "ליכודניק" הינו אתר לסיקור פוליטי. האתר עושה את כל המאמצים לאתר זכויות על תמונות וסרטונים. אולם, בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמןלפנות להנהלת האתר

אולי גם זה יעניין אותך

כבר 65 שנה ואנחנו מושיטים יד לשלום.

אריק זיו ויזר

ליכודניק גאה להציג : איציק דדוש שחקן

אריק זיו ויזר

יחסי האיחוד האירופי – ישראל : שנה חדשה, עידן חדש ?

אריק זיו ויזר

אתר ליכודניק משתתף בצער משפחת כחלון

מערכת האתר

עתירה להרחקת רועי שרעבי

הרויזיוניסט

המתיישבים מאוכזבים : ליכודניקים בולטים עומדים לצד יעלון

אריק זיו ויזר
דילוג לתוכן