11.1 C
תל אביב
19 במרץ 2024
ליכודניק
באנר ראשי בליכוד

הנגבי חסר ישע

ההתבטאות האומללה של צחי הנגבי, הגיעה לאחר שורה של אמירות, מעשים והחלטות שגויים ביסודם • רמת הניתוק, חוסר הקשב וההשפעה הפוחתת של הנגבי, מעידים כי את תיק ההתיישבות יש להכניס תחת משרדו של אקוניס, שר ראוי ומצטיין • גורמים ביש״ע חוששים שגם את משרד ההתיישבות יותר הנגבי עם אדמה חרוכה •

בתכנית סוף השבוע בערוץ 12, התבטא השר ללא תיק צחי הנגבי באופן שהקים עליו קול מחאה. עבור רבים, ההתבטאות סימלה ניתוק מצד הממסד ומצד פוליטיקאים העומדים בצומת קבלת ההחלטות. יחד עם זאת, יודעי חן כבר מסכימים כי בלשכת נתניהו זוכרים את הנגבי כיו״ר קואליציה גרוע, בשנה שבה כיהן בתפקיד; הפסדנו הצבעות בועדות ובמליאה, הנגבי לא נתן עבודה ולא סיפק את הסחורה כיור קואליציה. אם משווים לבאים אחריו – ביטן, או אמסלם, היו עדיפים עליו עשרות מונים. צחי היה בשבע רמות פחות מהם.

וחשוב לומר שדווקא מדובר בדמות פוליטית שהייתה בצמרת השלטונית בישראל, בתפקידי שר בכיר ובהובלה משמעותית במפלגה. מה בין זה לבין הואקום שהותיר במשרד לפיתוח אזורי, למעט מספר נסיעות לחו״ל? מה בין אלה לבין אמירה כי יש מי שבעם אומרים וזועקים ״חרטא״. ועל כך יש להביע חרטה עמוקה.

כמו שרואים את זה גורמים ביש״ע שאיתם שוחחתי, השר אקוניס ראוי לקבל לידיו את תיק ההתיישבות בנוסף לתיק לפיתוח אזורי. אקוניס הוא דוגמה ומופת לדמות ליכודית שורשית, שמביא לידי מימוש את המדיניות הליכודית.

אין ספק: צחי, זה פשוט מאכזב.

 

 

 

 



אתר "ליכודניק" הינו אתר לסיקור פוליטי. האתר עושה את כל המאמצים לאתר זכויות על תמונות וסרטונים. אולם, בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמןלפנות להנהלת האתר

אולי גם זה יעניין אותך

פיגלין נטל על כל המחנה הלאומי

אריק זיו ויזר

יום הולדת לדן רזניק – ליכודניק מאחל מזל טוב

אלי חזן

קורן אצל ענת וצחי וייצמן

אריק זיו

ליכודניק מאחל מזל טוב לח"כ נאוה בוקר

מערכת ליכודניק

קובי צורף חוגג יום הולדת – ליכודניק מאחל מזל טוב

אלי חזן

ליכודניקים מנצחים אצל פרס

אלי חזן
דילוג לתוכן