21.1 C
תל אביב
17 באפריל 2024
ליכודניק
דעות

המתנחלים- הנשק האסטרטגי של מדינת ישראל – הגיע במייל

“לא ארץ נכריה לקחנו לנו, ולא ברכוש-נוכרים משלנו, כי אם נחלת-אבותינו, אשר בידי אויבינו, בעת מן העיתים, בלא משפט-נכבשה. כאשר היתה לנו עת, השיבונו את נחלת-אבותינו” (מכתבו של שמעון החשמונאי לאנטיוכוס)

מכתבו של טייס חיל האויר סא”ל דני בז, הוא אזרח חילוני מהרצליה. לפני שנים רבות חלפתי בטיסה נמוכה מעל יהודה ושומרון ותחושה מוזרה הציפה את גופי. חילוני גמור, אוהב ישראל הייתי אז, כמו גם היום, אך ירא שמיים תרתי-משמע. חשבתי שראיתי מלאכים, אך לא העזתי לספר זאת לאיש. אתם יודעים איך זה, דעת הבריות אינה נוחה ואינה סובלנית כלפי הזולת במיוחד במקרים של “התגלות”, הברקה ואפילו סתם חשיבה חריגה, שאינה חלק מהזרם הכללי.
לימים הבנתי שמה שראיתי אז, לא היה סולם יעקב, לא המלאכים שבאו לבקר את שרה אימנו וגם לא חיזיון משיחי, פרי תקלה במערכת החמצן במטוס. היו אלו מלאכים ובני מלאכים, שנשלחו על פי גורלם המקודש, להציל את ארץ אבותינו מבני הערלים ומבני עמנו האובדים.
לא חברים יקרים, לא את המלאך גבריאל ראיתי, גם לא את רזיאל ומיכאל. מלאכים גדולים וחשובים אף יותר לעם ישראל ראיתי, אלו המכונים בפי כל, המתנחלים!
אל תרימו גבה, אל תחמיצו פנים. גם אין כל צורך לדאוג לבריאותי הנפשית.שום תקלה לא ארעה בטיסה ההיא, רק הארה והתפכחות. רוחי נותרה איתנה כפי שהייתה אז והיום מחוזקת היא שבעתיים. ובכל זאת רק בקשה אחת לי אליכם. פיכחו עיניים, והטו אוזן, אולי גם אתם תבינו לנוכח האירועים והסכנות האורבות לנו, כי אין מדובר עוד בסתם מלאכים, אלא בשכינה המתגלמת במתנחלים. יד אדם לא תוכל להם. הם שם במצוות שמים. הם שם כדי שבעתיד נוכל לומר בגאווה, זה גבולנו, זאת ארצנו, שמרנו על נחלת אבותינו.
המתנחלים הם חלק נכבד מאד ממערך ההרתעה של מדינת ישראל וחשיבותם אינה נופלת במאומה מהארסנל הגרעיני שברשותה.(על-פי מקורות זרים כמובן). לכולם ברור שבמאבק על ארץ ישראל לא יעשה שימוש בנשק גרעיני ולפיכך הופכים המתנחלים לנשק האסטרטגי הלא קונבנציונאלי של ישראל.
המתנחלים נושאים על כתפיהם תפקיד היסטורי כבד ובעל חשיבות, שאפשר להשוותו לתקופת החלוצים ואף יותר מכך, לראשית ההתנחלות בימיו של יהושוע בן-נון, תקופה הרואית שבה עיצבו המתנחלים את
דמותה של ארץ ישראל. זה בדיוק מה שקורה היום ביו”ש. המתנחלים, שליחי שמים, הם שיעצבו בסופו של דבר את גבולותיה העתידיים של ארץ ישראל ובזכותם נחיה כאן לעד.
המתנחלים הם הציונות האמיתית ואין זולתה. זאת הציונות הדתית שחלקנו החילונים בזים לה וכה אוהבים לשנוא, או לראות בה כשורש הרע לכל הצרות והמחלוקות שלנו עם מדינות המערב האנטי ציוניות. ההתנחלות של היום, היא המפעל הציוני המופלא, שבעתיד נהיה אסירי תודה לו. יש בציונות הדתית בני אנוש מדהימים, לוחמים ולוחמי רוח דגולים, שרק עם משובח כעם ישראל ראוי להתברך בם.
אין לנו זכות לשפוט אותם על אהבת ארץ ישראל וגם לא לראות במתנחלים כולם אספסוף פורע חוק.
לנו לא הרסו את הבתים ועולמנו לא חרב לרסיסים, בידי ממשלות שעבורם היו המתנחלים שנים רבות קודם, חוד החנית. בינינו עם יד על הלב, אילו היו הורסים כך את חיינו,את חלומנו ואת אהבת ישראל שבתוכנו, לא היינו נשארים אדישים. פרט לכך, עשבים שוטים, גזלנים ופושעים לרוב נמצאים דווקא בקרבנו החילונים.
לרובנו אין היום את הכלים להבין את גודל תרומתם האסטרטגית וההיסטורית של המתנחלים ואם בעוד מאות שנים עדיין נתקיים כעם, יוכלו צאצאינו לזקוף זאת לזכותם.
רק ההיסטוריה תשפוט עד כמה גורלית וחשובה הייתה תרומתם האדירה לעם ישראל.

בברכת, עם ישראל חי,

דני בז- סא”ל( במיל) -052-6800227



אתר "ליכודניק" הינו אתר לסיקור פוליטי. האתר עושה את כל המאמצים לאתר זכויות על תמונות וסרטונים. אולם, בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות להנהלת האתר

אולי גם זה יעניין אותך

בדרכה של מפ”ם: שלי יחימוביץ ושקיעת מפלגת העבודה

אלי חזן

עם (הספר) הכותרות

אלי חזן

ג’ונבלאט מזהיר מהתחזקות הציר האיראני הסורי

אלי חזן

שני צידי המטבע של מתווה פרי

אלי חזן

פרשת כי תבוא – הכרת הטוב

אלי כהן

אוגנדה זה פה

אריק זיו ויזר
דילוג לתוכן