21.1 C
תל אביב
17 באפריל 2024
ליכודניק
כללי

המשחק הכפול של אלקין: תומך בנתניהו – עוזר לסער

הרומן של אלקין עם סער הוא ארוך שנים, ושיאו כבר במהלך מערכת הבחירות ב-2013, אז גדעון עמד בראש מטה הבחירות. לקראת סוף מערכת הקמפיין נראה היה כי הליכוד הולך להפסיד, וכבר אז סער התכונן להשתלט על הליכוד וזאת כאשר אלקין היה אחד אחד מחברי הכנסת שהיו צריכים ללכת עם גדעון.

כידוע, נתניהו ניצח ואלקין חזר לחסות תחת כנפיו. נתניהו קידם את אלקין, אך נדהם לגלות כי בפריימריז ב-2019, כשסער מתמודד מולו, אלקין משחק משחק כפול כאשר התברר כי אלקין הודיע על תמיכה בנתניהו אך בפועל אנשיו עבדו עבור סער.

יתרה מזאת כאשר נתניהו ערך שיחה עם רבנים, נדהם לגלות שאלקין ביקש מהם לתמוך בסער!! אז כאשר מציגים את אלקין כמי שהיה מקורב לנתניהו, יש לומר כי הנתון הזה היה נכון עד למועד בו נתפס אלקין בבגידתו: בכיר בליכוד מוסר, כי הזעם של נתניהו על אלקין היה רב לא משום שתמך בסער אלא משום ששיחק משחק כפול. אם רצה לתמוך בסער, לא הייתה בעיה שיעשה זאת בגלוי. אבל משאלקין הבטיח לתמוך בנתניהו אך במחשכים פעל בסתר להצלחת סער – זהו דבר שאי אפשר לשתוק עליו. ממילא, הוכיח אלקין כי הוא לא אלקטורט גדול וזאת גם כאשר התמודד בבחירות המוניציפאליות בירושלים. אפילו לסיבוב השני לא הצליח לעלות!



אתר "ליכודניק" הינו אתר לסיקור פוליטי. האתר עושה את כל המאמצים לאתר זכויות על תמונות וסרטונים. אולם, בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות להנהלת האתר

אולי גם זה יעניין אותך

הנה באה ראשת הממשלה

אריק זיו ויזר

אירית אהרני ענקי מתמודדת בפריימריז בליכוד

דניאל נחמיה

חוג פריימריז בגבעת שמואל

מערכת ליכודניק

אמסלם : “פוליגרף חובה לקציני משטרה”

אריק זיו ויזר

לא תגבור וגם לא רשף ביטחון

אריק זיו

יום הכיפורים מאחד את כולם באומץ לבקש סליחה

אלי כהן
דילוג לתוכן