28.1 C
תל אביב
24 באפריל 2024
ליכודניק
דעות

המפ”איניק החדש

האסון שבהסכמים עם הגוף הנוראי הזה שנקרא הסתדרות הוא שכל הסכם או סיכום או פשרה כזו או אחרת מחזקים אותו, במקום להחליש אותו, לגמור אותו ולהעבירו מן העולם

בסוף השבוע הזה מתראיין אבי ניסנקורן למוסף לשבת של ידיעות אחרונות ומגלה צניעות מופלגת: אני הכלאה בין בן גוריון לברל כצנלסון. מבחינת המפאיניקים זו כמובן גאווה ונשגבות להשתוות לרוצח אלטלנה ולמייסד ארגון הועדים המושחת שגמע כמו פקמן מיליארדים מתושבי ישראל לאורך כל ההיסטוריה שלו.
ופה קבור הכלב: הסוציאליסטים הנאורים שלנו, שכחו כי המערך שלהם בחסות ההסתדרות הוא אבי אבות הקפיטליזם החזירי, שלא לומר הקומוניסטי דיקטטורי במובן הרע של המילה.
הרמת המסך מעולם לא נעשתה באופן רשמי אלא רק בחצר האחורית ומאחורי הקלעים. מערכת החינוך מכיתה א׳ ועד האקדמיה מטאטאת את פשעי מפא״י בחסות ממשלות הליכוד המגלות רפיסות ואין אונות דווקא בתחום החשוב באמת.
רון כחלילי, אחד הבמאים החשובים בדורנו, בסדרת המופת שלו על ״צד שמאל״, חשף את השיטה: המערך, נישא על גלי עלילת הדם של רצח העסקן שלו, מנצל את המצב לרוב בהסתדרות הציונית, מקים בחטף את המדינה (בחסות האצ״ל והלח״י הפראיירים שגם גירשו את הבריטים, גם הלשינו עליהם וגם דרכו עליהם) ומעד אחרי את ההסתדרות.
קוראים לרמאות הזאת הסתדרות העובדים, אך בפועל זו הסתדרות העבודה בעיניים: ארגון מנוול ומושחת שמקים מהכסף שלנו את בנק הפועלים, סולל בונה, כור, צים ועוד חברות לתועלת מפא״י והופך למעשה למדינה בתוך מדינה, בשליטת המדינה…
כל המנגנום המפלצתי הזה מנפיק פנקס אדום, שלמעשה מסנף אותך למפלגת הפשעים ההיסטורית. אם לא תיקח את הפנקס, לא תוכל לעבוד (כל המפעלים שלהם), לא תוכל לאכול (אתה יכול לרכוש מוצרי יסוד רק עם הפנקס) ושחס וחלילה לא תהיה חולה – כי רק עם הפנקס תוכל להיכנס לקופת החולים של המערך שהייתה מונופול בלעדי.
קופת חולים היא שלעצמה סיפור מרתק: שירותי בריאות ברמה ירודה, לכאורה לכל דיכפין, על פניו כדי לראות באמת רופא טוב היית חייב בפרוטקציה.  קופות החולים האמיצות של לאומית, מאוחדת ומכבי שקמו לאחר מכן סבלו מהתנכלויות וכמובן מחוסר שיתוף פעולה. כי גם בתי החולים, היו כולם של ההסתדרות.
שביתת הימאים בשנות החמישים בחיפה, עיר החטאים שעדיין לצערי מסרבת להתמודד עם עברה הבעייתי, שביתה חוקית ולגיטימית של פועלים שביקשו לבחור לעצמם את הועד – נתקלה בסירוב של ההסתדרות ובהפעלת כוחות משטרה וצבא (?!).
מכרו לנו סיפורים על מדינה עניה ומעשיות על משק מתחיל… שטויות! העם היהודי שידע בכל מקום לעשות עושר ולהקים יש מאין, יכול היה להעניק לאזרחיו חברה משגשגת ומפוארת, במקום כך עסקני מפא״י גרפו את כל המיליונים והמיליארדים שהוזרמו למדינה – למפלגתם, להסתדרות ולקיבוציהם ובכך מנעו מצד אחד התפתחות המדינה ומצד שני שימרו את שלטונם.
כמעט כל מפעלי ההסתדרות היו מפעלים כושלים ומופסדים כלכלית שהמדינה כיסתה את חובותיהם… עד שעלה הליכוד לשלטון ב-1977 והרים קצת מסך (בגין היה סלחן ורך מדי) כדי לגלות את האמת המרה: אנחנו האזרחים מממנים ממלכה מפאיניקית מהכיס שלנו, כדי שעסקנים אלו ימשיכו לנהל בחובבנות מפעלים כושלים ולהחזיק את עם ישראל בביצים בחסות ועדים חזקים.
ההתפתחות הכלכלית, בחסות שרי הליכוד מארידור, דרך מודעי ועד נתניהו – הפשיטו את ההסתדרות והועדים כדי להראות כמה עירום המלך: הם מפגינים ומשביתים את המשק על תנאי שכר כיביכול וביד השניה מבזבזבים מיליונים של כספי ציבור על נפוטיזם, שחיתויות וחגיגות של שתה ואכול מבלי שלאיש מאיתנו אין את הזכות לשאול למה.
אבל הליכוד, כמו הליכוד, מציף את הבעיה, אך לא עוקר אותה מן השורש. במקום להכריז על ההסתדרות כארגון לא חוקי, לשלול את קיומו ולהשמידו כחוק – ממשיכים ראשי הממשלה ושרי האוצר שלנו לתת לכל מיני צאצאי מערך להמשיך ולקיים את המבצר המפאיניקי הכמעט אחרון שנותר בו – הממשיך וימשיך להזיק לכל חלקה טובה במדינה הזו.
דווקא משה כחלון, שהוא ומשפחתו נשלחו על ידי המערך למעברה בגבעת אולגה ועברו את כל התופת המפאיניקית, מגלה הבנה לניסנקורן ולהסתדרות שלו ובמקום להגיש הצעת חוק לחיסןלה של ההסתדרות ולהקמת ארגוני עובדים ידידותיים לסביבה שמטרתם באמת לעזור לעובד- מצטלם עם המפאיניק ולוחץ לו יד.
אנחנו אולי גאונים ולבטח נדיבים מדי – אבל אם לא נהיה אכזריים היכן שצריך – לעולם לא נרגיש מהו שלטון אמיתי !



אתר "ליכודניק" הינו אתר לסיקור פוליטי. האתר עושה את כל המאמצים לאתר זכויות על תמונות וסרטונים. אולם, בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות להנהלת האתר

אולי גם זה יעניין אותך

ניגוד העניינים של שופטי העליון – מהומה מוצדקת!

דניאל נחמיה

עדיין שואלים למה נתניהו?

מנדי ספדי

כשראש הממשלה הפך לשק החבטות של הליכוד

אלי חזן

עידן ההפתעות

אריק זיו ויזר

“המטרה שלנו היא להביא את המדינה חזרה ללבנון “

אריק זיו ויזר

טובה מעוז סופדת לבן ציון נתניהו

אלי חזן
דילוג לתוכן