23.1 C
תל אביב
18 באפריל 2024
ליכודניק
שוש הלוי - אופקים

המעט הזה לא ישביע את הארי

אין די בפתרון בעיית הסטודנטים

 

לצערי, התוכנית שהציג היום נתניהו לפתרון מצוקת הדיור, לא תפתור את הבעיה כולה, משום שהבעיה אינה רק של צעירים או של סטודנטים בלבד. הבעיה היא של מעמד שלם. שכבה שלמה בחברה הישראלית – מעמד הביניים. אנשים עובדים שלא מצליחים לגמור את החודש, לא מצליחים לעמוד בדמי השכירות הגבוהים או בתשלומי המשכנתא.

אגב – היום נודע כי האבטלה ירדה לאחוז הנמוך ביותר אי פעם, מה שמראה שאנשים אכן עובדים, אבל – אינם משתכרים מספיק כדי להחזיק בדירה שכורה או לשלם את תשלומי המשכנתא הגבוהים.

יש צורך לבוא בתוכנית כוללת לפתרון הבעיה – משהו כמו – בניית בניינים שלמים במרכז הארץ להשכרה לכל מי שאין בבעלותו דירה משלו, ואין ביכולתו לעמוד בתשלומי השכירות הגבוהים במרכז, בניית דירות שיימכרו לזכאים במחירים מסובסדים.. בניית בנייני דירות להשכרה בפריפרייה, אגב, לא תפתור את הבעיה בשלמותה, משום שאין תעסוקה בפריפרייה, מה יועיל אם כך – פתרון בעיית הדיור בפריפרייה אם לדיירים לא יהיה מה לעשות שם ?! יש צורך, אם כך , גם לפתור את בעיית התעסוקה באזורים אלה, או ליצור פתרונות תחבורה נוחים, זולים וזמינים עבור אלה העובדים במרכז הארץ.

אני, כידוע, תומכת בבנימין נתניהו לראשות הממשלה ולראשות הליכוד, ואין לי מועמד אחר, אבל – אם לא נתעשת ולא נבוא עם פתרונות מיידיים וטובים למצוקת הדיור, הרי שהמחאה שמתפשטת בכל רחבי הארץ, כאש בשדה קוצים, רק תלך ותיגבר, ואנחנו עוד עלולים לאבד את השלטון בשל כך.

הסקרים האחרונים, כבר מלמדים על ירידה בכוחו של הליכוד, ראו הוזהרנו !

 



אתר "ליכודניק" הינו אתר לסיקור פוליטי. האתר עושה את כל המאמצים לאתר זכויות על תמונות וסרטונים. אולם, בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות להנהלת האתר

אולי גם זה יעניין אותך

הפיוס בין פתח לחמאס – אינו מבשר טובות

אריק זיו ויזר

סיבה לדאגה

אריק זיו ויזר

העיסקה להצלת שליט או – העיסקה להצלת לבני/מאת: שוש הלוי

אריק זיו ויזר

בנימין נתנייהו, ראש ממשלת – היהודים – זה מה שאתה צריך לומר לאובאמה-מאת שוש לוי אופקים

אריק זיו ויזר

עושה רושם שנסראללה מכין “קבלת פנים” לרמטכ”ל גנץ

אריק זיו ויזר

פדיון כפרות -out , פדיון כסף -in

אריק זיו ויזר
דילוג לתוכן