18.1 C
תל אביב
23 באפריל 2024
ליכודניק
רשויות מקומיות

המסע של דבוש לעמק לוד

יואב דבוש, העושה ימים כלילות בפוליטיקה הארצית במסגרת תנועת הליכוד, יצא לדרך אשר מטרתה כיבוש ראשות המועצה האזורית עמק לוד




יואב דבוש הוא דמות מאוד מוכרת בליכוד. אחד מתומכיו הבולטים של ראש הממשלה בנימין נתניהו, מי שהיה דמות דומיננטית בבחירתו של דן מרידור ברשימה לכנסת ה – 18 ב – 2008, מקורב מאוד ליועץ ראש הממשלה גבי קדוש וככזה מקדם מהלכים חשובים והוא גם ידוע כמי שמארגן את הילולת בושאייף מדי שנה, אחת ההילולות הגדולות בארץ.


דבוש הוא כיום שיחת היום בישובי המועצה האזורית עמק לוד שכן הוא החליט להתמודד על הראשות בבחירות שיתקיימו שם בחודש הבא. מחד, המועצה האזורית עמק לוד נהנית מיתרונות מסוימים כמו חינוך מתקדם אך מאידך היא מתמודדת עם מספר אתגרים הדורשים שינוי ושאתושבים לא מעטים מבקשים לשנות. דבוש נמצא שם וכרגע הוא המועמד היחידי.

 

ליואב דבוש יש מוניטין יוקרתי בתנועה. לאחר הניצחון של יאיר רביבו בבחירות עשוי להיווצר מצב שאזור טריטוריאלי שלם בעל רציפות – לוד, מועצה אזורית עמק לוד, מודיעין ומועצה אזורית חבל מודיעין, יהיו תחת שליטה של ראש ראשות מהליכוד. הדבר אומר דרשני.



אתר "ליכודניק" הינו אתר לסיקור פוליטי. האתר עושה את כל המאמצים לאתר זכויות על תמונות וסרטונים. אולם, בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות להנהלת האתר

אולי גם זה יעניין אותך

ישראל ביתנו הודיעה על תמיכה בניר ברקת לראשות עיריית י-ם

אריק זיו ויזר

רונית-התירוש הפך חומץ/מאת איציק דדוש

אריק זיו ויזר

ברעננה הליכוד עושה ציונות

אלי חזן

האגרת לבוחר של ברקת

אלי חזן

הכיוון של סלבין

אלי חזן

יוקם מלון ברעננה. סיעת הליכוד מברכת

אלי חזן
דילוג לתוכן