21.1 C
תל אביב
24 באפריל 2024
ליכודניק
דעות

המסע להצלת אדמות האסלאם

איך מגיעים צעירים ערבים מישראל, יוצאי התנועה האסלאמית בראשותו של ראאד סלאח, להצטרף לארגוני טרור עולמי במלחמות בסוריה, עיראק, אפגניסטן ועוד…, איך זרועות הביטחון לא חושפות את החוליות שמתארגנות להן מתוך המסגדים של התנועה האסלאמית ללא מפריע ?

 

 

שני צירופי מקרים האירו את הנורה האדומה אצלי, לתפקידו של ראאד סלאח לכאורה בשליחת צעירים למלחמות ג’יהאד כאלה ואחרות, האחד לחשושים שמגיעים לאוזניי מקרבת מקום, והאירוע שבו התבשרנו על חיסולו של מואיד ג’ומעה במהלך לחימה בסוריה, בנוסף לעצורים בפרשות דומות ועוד מספר אנשים שעדיין נמצאים בתוך סוריה, ונלחמים תחת מטריית ג’בהת אלנוסרה ו (דאולת אל אסלאם בבלאד אלשאם ואלעיראק) .

צעירים אלה צומחים לרוב במשולש, ובריכוזים שבהם פועלת התנועה האסלאמית, מתחנכים על דרכו של ראאד סלאח שמוצגת כדרכה של האסלאם למרות הסטיות הרבות שלו מהאסלאם, אך באין מאיר נר הצדק אפלת הרוע מחשיכה את עולמם של צעירים רבים, ולחיזוק האמונה האפלה מגיעות ההטפות מפיו של אשף ההטפות שמסחררות בוגרים כצעירים, בהטפות אלה מודגשת החשיבות להצלת אדמות האסלאם מהכובש הזר בעיראק ואפגניסטן וסוריה , והשהאדה מוצגת כערך עליון של מצוות האסלאם, וכאמור מגיע הפיתוי בשבעים ושתיים בתולות שלאחר שמתחילים לדבר על זה, היכולת להשתמש בשכל לצרכי חשיבה יוצאת לפגרה .

ומן האפלה הזו יוצאת הודעה רשמית של ארגון טרור חדש שצומח מבית מדרשה של התנועה האסלאמית, תחת השם ” ההתארגנות הג’יהאדית בשטחי 48″ ומאיימת על הנצרות היהדות והדרוזים בעיקר ברמת הגולן, ולהם מצרפת את המפלגות הפוליטיות והקומוניסטים בהתנגשויות, פיגועים הצתות וחיסולים ומזהירים את “אומת האסלאם” להתרחק מריכוזים שבהם נמצאים ה “כופרים” כי אין בכוונתם לפגוע בבני “אומת האסלאם”, וזו עוד עדות על תאי הטרור הרדומים שעלולים לצוץ בכל יום ולפעול מהגליל והמשולש והנגב, ועל קיומה של זרוע צבאית מסוכנת לתנועה האסלאמית ממנה צמחו מחבלים שביצעו פיגועי טרור נגד ישראלים.

צעירי סלאח צומחים במסגדים השכונתיים ונשאבים אל תוך עולם אפל, שמצליח לפצות אותם על וואקום חברתי ורגשי הופכים לקלי רצח מסוכן, לעיתים פעולותיו מבוצעות בישראל כדוגמת האחים חטיב, המפגע בתחנת הרכבת נהריה, ועוד דוגמאות, וחלקם בוחרים לאחר תקופת התחזקות שמנצח עליה הפלג הצפוני של התנועה האסלאמית, לפנות לעולם האסלאמי באמצעות האינטרנט שדרכו מתחברים אל מעמקי האפלה של האסלאם המודרני, וכאן המודרני הוא יותר רדיקאלי מהמקורי, מאחר וכל דמות אסלאמית כמו ראאד סלאח מאמץ לעצמו פרשנות שהופכת עם השנים לדברי אלוקים חיים, שאיש לא מעז לערער על דברים אלה, והרי נתקלנו בהזיות מפיו של ראאד סלאח שהפכו להיות מקור מקראי שלא מערערים עליו,  כך שהדרך להשמדת ספרי המקור של האסלאם לא תרחק, ויהפכו דברי השיח’ים הם המקור שעליהם מסתמכים קלי הדעת והם רבים.

מהר מאוד האינטרנט מכניס אותך לתוך צונאמי של מטיפים ופוסקי הלכות, ומבלי שירגישו הם נשאבים לתוך העולם הזה, שגרם להם בעשור וחצי האחרונים, לאלץ נשותיהם להתעטף בכל מיני חיג’אבים וניקאבים ובורקות, עד שנמחקים הקווים בין חילונית לדתיה ובין רדיקאלית לליבראלית, שכן באותה מעטפת כולן נעטפות ללא מחויבות לליבוש שעליהן, ומאידך מתחילים לצוץ בכל מיני מקומות גברים עם שמלות אפגאניות שלא ידענו בעבר, וזקנים שלרגע נדמה שישנה מחאה רבתי נגד סכיני הגילוח, וכאן מתחיל המפנה המשמעותי בו גומלת בליבם ההחלטה לצאת למסע הג’יהאד, שהפך בעיני חלקם חשוב יותר מהעלייה לרגל למכה .

ההחלטה נופלת והצעיר שלם עם היציאה למסע הצלה של אדמות האסלאם, מתקבצים לחבורות קטנות על מנת לשמור את סוד התכנון המוקדם, לרוב מתחתנים זמן קצר לפני היציאה למסע הסהר, ומכאן לרוב נעלמים העקבות של אותה קבוצת צעירים חדורי הסתה, הקשר עם המשפחות נחלש עד מתנתק מבלי להסגיר את המקום והמטרה, ונבלעים בעולם הג’יהאד שלרוב לא חוזרים ממנו גם לא בארון.



אתר "ליכודניק" הינו אתר לסיקור פוליטי. האתר עושה את כל המאמצים לאתר זכויות על תמונות וסרטונים. אולם, בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות להנהלת האתר

אולי גם זה יעניין אותך

הלא המזויף של גדעון סער

אריק זיו ויזר

הר הצופים או הר האולימפוס?

אריק זיו ויזר

עריצות המיעוט – קץ הדמוקרטיה

זאב בן-יוסף

היכן להקים שדה תעופה משלים לנתב”ג

אלי חזן

השמירה על ארץ ישראל והשכר

חיים פוזן

ישראל והעולם המוסלמי: היחסים כחצי סהר

אלי חזן
דילוג לתוכן