32.1 C
תל אביב
28 במרץ 2024
ליכודניק
במצודה והמוסדות

המסע השני של מזוז

סגן שר הפנים ירון מזוז מתמודד לראשות המרכז. אף אחד לא נתן לו סיכוי להיבחר לכנסת והסיכויים שלו לא גבוהים. האם יעשה את הבלתי ייאמן שוב? 

 

כאשר הוכרז על הבחירות לכנסת ה – 20 היה ירון מזוז המשנה לראש עיריית קרית ביאליק. כאשר שקל להתמודד על מקום במחוז חיפה בליכוד לא היו רבים שנתנו לו סיכוי. אז מזוז פנה אישית לאנשים בכל המחוז. דפק על דלתות והסביר מה יקרה כאשר הוא יהיה הנציג שלהם בכנסת. מזוז הצליח לנצח כרישים פוליטיים במחוז שכללו ראשי ערים וקבלני קולות ידועים. הוא עשה זאת עם חבריו. 

 

כאשר נבחר ירון מזוז לא רים האמינו שהוא יצליח להיכנס לכנסת. מקום 29 ברשימת הליכוד נראה רחוק מאוד. מי האמין אז שהליכוד ישיג 30 מנדטים. מזוז האמין וכמוהו מתי מעט. הם צדקו. אלו שזלזלו בהם צחקו עליהם בתחילה אך לאחר מכן נאלצו לאכול את הכובע. 

לקראת הקמת הממשלה לא רבים האמינו שמזוז יגיע להיות סגן שר. אז מה. מזוז מונה להיות סגן שר הפנים ויחד עם צוות מאוד חרוץ ממשיך הלאה. לאחרונה הוא החל במפקד המוני ובכנס שעשה לשם כך הגיעו נמאות. 

 

מזוז החליט שהוא מתמודד לראשות המרכז. הוא עמל יומם ולילה ועובר על כל חבר מרכז אפשרי ומשכנע אותו לבחור. הוא נתמך על ידי צוות בראשות אלי ארביב, יוסי ברבי ויאיר דידי – כולם דמויות מוכרות בליכוד. מזוז עושה עבודה די מאומצת ואנו נמתין לראות האם הוא יצליח לעשות את הבלתי ייאמן בפעם המי יודע כמה ? 



אתר "ליכודניק" הינו אתר לסיקור פוליטי. האתר עושה את כל המאמצים לאתר זכויות על תמונות וסרטונים. אולם, בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמןלפנות להנהלת האתר

אולי גם זה יעניין אותך

ז'בוטינסקי ב-1903:"יש לעקור מתוכנו את רוח הבוז העצמי"

אריק זיו ויזר

רשימת המועמדים בסניף קרית ים

אריק זיו ויזר

שלמה מדמון הציג את מועמדותו לראשות מזכירות הליכוד

אלי חזן

החל המאבק להחזרת הכח למרכז

אריק זיו ויזר

ועכשיו : הקפאת וועידת הליכוד – אריק זיו

אריק זיו ויזר

רשימת המועמדים בסניף טבריה

אריק זיו ויזר
דילוג לתוכן