22.1 C
תל אביב
29 במרץ 2024
ליכודניק
בליכוד

המנצח בסקר היועצים: רון ירקוני

תוצאות סקר היועצים של מערכת ליכודניק וניתוח התוצאות. מי הזוכים הגדולים ומי הפסידו

 

 

לאחר שבוע של סקר פתוח לקהל הרחב עם למעלה מ-18,000 הצבעות ל-45 מועמדים ומועמדות, החמישיה המנצחת:
במקום הראשון יועצו של סגן השר ז'קי לוי, רון ירקוני עם 985 לייקים. במקום השני יועצת ליו"ר ועדת הכנסת ח"כ יואב קיש ספיר אוחנה עם 772 לייקים ובמקום השלישי יועצה של השרה לשיוויון מגדרי גילה גמליאל – יואב דבוש עם 562 לייקים. צמודה מאוד לדבוש נמצאת היועצת לשרה מירי רגב – חן קדם עם 559 לייקים ולאחר מכן, המבוגר שבחבורה שהצליח להוכיח שהפייסבוק הוא רק נחלתם של הצעירים, יועצו של סגן השר ירון מזוז, אלי ארביב שהצליח להשיג 382 קולות. יצויין כי בלטה בזינוקה המהיר למעלה גם חירות איתח שכמעט ועקפה את ארביב עם 334 לייקים. איתח משמת כיועצת לשרה גמליאל.

 

אם מסתכלים על היבט הניסיון של העשיריה הראשונה ניתן לראות כי המכנה המשותף לכל העשיריה הראשונה הוא ותק רב וניסיון פוליטי, תקשורתי ופרלמנטרי. יועצים "חדשים" יותר שנכנסו רק במהלך השנה  או לאחר הבחירות האחרונות, מופיעים לאחר העשיריה. צמוד לעשיריה נמצא יועצה של חברת הכנסת שרן השכל שנכנס לתפקיד עם כניסתה של שרן לכנסת הנוכחית, יובל אלגד עם 244 לייקים. 

___2

 

התחרות הייתה מותחת ביותר ובכל שלב נראו מועמדים מזנקים לפתע למעלה ומקטינים את הפער. בשלב מסויים אף הגיעו למערכת ליכודניק ידיעות על קולות לא כשרים אצל חלק מן המועמדים ולאחר התייעצות עם גורמים מקצועיים הוחלט לקזז את הקולות מכל מועמד אשר זכה בקולות לא כשרים. ולאחר הקיזוזים אלו התוצאות הרשמיות והסופיות:

FINAL

 

 

הרעיון מאחורי סקר היועצים היה לאפשר במה פתוחה לכלל המועמדים ולכלל הבוחרים. מועמדים שהיו מעוניינים להצטרף פנו וצורפו. יועץ איכותי יודע גם להכיר את השטח והאנשים שבשטח יודעים גם להכיר אותו ומסיבה זו הסקר הצליח לשקף חלק ניכר מהמציאות. בעידן בו הפייסבוק הינו אחד הכלים החשובים ביותר, יש צורך גם בסקרים כאלו.

 



אתר "ליכודניק" הינו אתר לסיקור פוליטי. האתר עושה את כל המאמצים לאתר זכויות על תמונות וסרטונים. אולם, בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמןלפנות להנהלת האתר

אולי גם זה יעניין אותך

מחיר בגידת המתנחלים

חיפה אומרת כן לממשלת נתניהו, לפיד ובנט

המנצח בסקר ליכודניק : יולי אדלשטיין

תגובת לניאדו לפרסום הקומבינה שלו

הרויזיוניסט

הפנים החדשות של הליכוד – הכירו את אלי ורד חזן

אריק זיו

אין מקום לפתוח בחקירה פלילית

אריק זיו ויזר
דילוג לתוכן