19 באפריל 2024
ליכודניק
ממשלה

הממשלה מאשרת בניית כיתות ביו”ש

הקפאה? לא בחינוך. בצל תקופת ההקפאה אושרו בניית כיתות ביו”ש שר החינוך מברך על ההחלטה

הממשלה החליטה כי תלמידי יו”ש זכאים ללמוד בכיתות כמו אלו בגוש דן. להחלטה על תוספת בניית כיתות שותפים   ראש הממשלה , שר החינוך , שר הביטחון , שר המשפטים  והיועץ המשפטי לממשלה, . ההחלטה לבנות את הכיתות נעצרה בתחילת החודש על-ידי משרד המשפטים במשרד טענו  שקיימת  בעיה חוקתית.
 החלטת הממשלה מדברת על לימוד שייבנו ביישובים עפרה, עלי, טלמון, אדם, איתמר, עמנואל, אלון מורה ואפרת. בדיון הוחלט ששר הביטחון יהיה אחראי לתכנון מבנים חלופיים לשנת הלימודים תשע”ב, בעוד שבשנת הלימודים הקרובה ישמשו המבנים היבילים את התלמידים.
 קביעת הקריטריונים נעשתה כך שמדובר ביישובים מוכרים וכאלה שבתי הספר בהם לא נמצאים על אדמה פרטית. שר החינוך, גדעון סער, הביע  שביעות רצון מההחלטה  ואמר :”שמדובר בפתרון שיאפשר את התחלת הלימודים בשנה הקרובה ללא שיבושים”.
 ראשי המתיישבים אומרים  כי לא מדובר בניצחון של “הוספת כמה מבנים בלבד”, ומציינים כי לראשונה מזה תקופה ארוכה מאושרים מבנים בתוכניות בניין עיר חדשות. “ההישג הוא בכך שאומרים למשרד הביטחון אי אפשר להמשיך כך, צריך לאפשר את ההתפתחות הדרושה לקיום חיים נורמלים”.



אתר "ליכודניק" הינו אתר לסיקור פוליטי. האתר עושה את כל המאמצים לאתר זכויות על תמונות וסרטונים. אולם, בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות להנהלת האתר

אולי גם זה יעניין אותך

“אני ממליץ שסין לא תתמוך ביוזמה החד צדדית הפלסטינית באו”ם”

אריק זיו ויזר

בוגי יעלון בכנס הרצליה:

אריק זיו ויזר

עבר בקריאה שלישית: קידום נשים לדירקטוריונים של חברות ציבוריות

השר אדלשטיין השתתף במצעד הישראלי בשדרה החמישית בניו-יורק

אריק זיו ויזר

השר סער: “ההתיישבות היהודית בארץ מבוססת על זכותנו ההיסטורית”

אלי חזן

התייחסות בוגי יעלון להקדמת הבחירות

אריק זיו ויזר
דילוג לתוכן