20.1 C
תל אביב
19 באפריל 2024
ליכודניק
ממשלה

הממשלה אישרה פה אחד את הרב ליפשיץ למנהל מינהל חינוך דתי

הממשלה אישרה פה אחד בישיבתה היום, יום א’ 31.1.10 את הצעת שר החינוך, גדעון סער למנות את הרב אברהם ליפשיץ למנהל המינהל לחינוך דתי.

 

שר החינוך סער, הביא את מועמדותו של הרב ליפשיץ לאישור הממשלה לאחר שנועץ בעניין עם מועצת חמ”ד בשבוע שעבר, שהמליצה פה אחד על המינוי.

 

הרב ליפשיץ נבחר לפני כשלושה שבועות פה אחד ע”י ועדת האיתור של נציבות שרות המדינה בראשות מנכ”ל המשרד, ד”ר שמשון שושני.

 

הרב ליפשיץ שימש במשך 28 שנים מנהל אולפנת אורט בטבריה וזכה בפרס החינוך מטעם המינהל לחינוך דתי. בשנים 1991-1989 כיהן הרב ליפשיץ כמזכ”ל ישיבות בני עקיבא, הקים את מדרשת הגולן וניהל אותה. הרב ליפשיץ בעל תואר שני בתחום התושב”ע (תורה שבעל פה), ובימים אלה הוא מסיים לכתוב את עבודת הדוקטורט שלו (באוניברסיטה העברית), אשר עוסקת בנושא התושב”ע בבתי הספר הממלכתיים.

 

שר החינוך גדעון סער: “אני רואה חשיבות רבה בחיזוק מערכת החינוך הממלכתית דתית, אני מקווה ומאמין שהרב ליפשיץ – בתמיכתי – יוביל את המערכת החשובה הזאת להצלחה ולשגשוג, החשובים למדינה כולה”.



אתר "ליכודניק" הינו אתר לסיקור פוליטי. האתר עושה את כל המאמצים לאתר זכויות על תמונות וסרטונים. אולם, בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות להנהלת האתר

אולי גם זה יעניין אותך

רק לתזכורת מי זה בנט

הרויזיוניסט

יריב לוין פונה למזוז בעינינו של שר התיירות

אריק זיו ויזר

טורקיה : נייט

אריק זיו ויזר

על נס הדאגה לקשישים ביהודה ושומרון

אריק זיו ויזר

השר כץ: מתחייב על המשך הבנייה

אריק זיו ויזר

סער : “ירושלים לא תחולק לעולם”

אריק זיו ויזר
דילוג לתוכן