21.1 C
תל אביב
18 באפריל 2024
ליכודניק
בארץ

המלכה החברתית של הליכוד

כך כינו את מירי רגב בכנס באור יהודה הפעילים, אין ספק כי מירי שנכנסה לנישה החברתית בתחילת הקדנציה מסמנת את הבעיה לאורך סרגל הזמן.

מירי מילאה את האולם החברי תנועה, ואין ספק כי היה כנס מוצלח .

ראש העיר בית שאן, ג’קי לוי : אם הממשלה לא תשנה סידרי עדיפויות גם הליכודניקים יצאו לרחוב.
ג’קי התריע  בהפגנות עוד לא רואים את החרדים,המתיישבים, ועיירות הפיתוח. הם עדיין לא נכנסו למאבק . אך כאשר ייצאו, יהיו מיליון איש. התעוררו. ג’קי אמר שלא נאמר שהמחאה היא של שמאלנים והזויים. אם לא יהייה שינוי, נרד לאופוזיציה. יש קרקע בוערת מתחת לרגליים שלנו צריך להציג פתרונות.
ח”כ מירי רגב אמרה לפעילים: אנחנו לא נגד נתניהו אנחנו בעדו רק צריך לזכור כי צריך לבצע פעולות חברתיות, מירי הזכירה כי רק לפני מספר שבועות הציעה לבצע פיקוח על מחירי השכירות , גם אם זה לתקופה קצובה של שנתיים שלוש, צריך לעצור את החזירות של בעלי הבתים, הימים ימי חשבון נפש. מבחן לחוסנו של הליכוד. זה מפגש חירום של המחנה החברתי. באנו כולנו לומר שיש לנו הכוח לשנות. כמה אירוני שבימים של זכרון חורבן הבית, המחאה רוצה לשמור על הבית. המחאה רוצה להפסיק את החזירות. רק הליכוד יכול לתקן את העוולות.



אתר "ליכודניק" הינו אתר לסיקור פוליטי. האתר עושה את כל המאמצים לאתר זכויות על תמונות וסרטונים. אולם, בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות להנהלת האתר

אולי גם זה יעניין אותך

משלבים כוחות אנושיים : השבת הקרובה – שבת ישראלית

אלי חזן

המונה של אורן חזן

ליכודניק

בעקבות האונס בתל אביב : דרישה לתגבר כוחות

אלי חזן

השומרון הישיר לימיני

אריק זיו ויזר

המתפללים נדהמו: מבנה קבר יהושע בן נון הושחת

אריק זיו ויזר

בעקבות האונס בתל אביב : דרישה לתגבר כוחות

אלי חזן
דילוג לתוכן