30.1 C
תל אביב
28 במרץ 2024
ליכודניק
נרי אבנרי

המיתוס מפלג את העם / כתב: נרי אבנרי

רבין איננו, ואין טעם להרחיב סרה באיש. אבל המיתוס ישנו, והוא מפלג את העם. שלושה ימים רצופים, נחשפו צרכני התקשורת לשני מסרים שיש ביניהם קשר. הראשון: יגאל עמיר ניסה לרצוח את הדמוקרטיה והשני: ההסתה שלקחו בה חלק רבנים ופוליטיקאים מהימין! – קדמה לרצח!! די, נמאסתם!

קבלו ציטוט: "האיש שרצח את יצחק רבין ירה שלושה כדורים בגבה של הדמוקרטיה שאותה בעצם זמם לחסל. הוא פעל להוכיח שטעה אברהם לינקולן שטען: פתק בקלפי- חזק מכדורי רובה" (אולמרט בכנסת: 12 שנה לרצח רבין / 24.10.07).

 

אפשר, מותר, רצוי ואפילו חשוב, לנאץ את יגאל עמיר. כל אזרח נדרש לנבור במאגר המילים שלו, לדלות משם את הכי בוטות, וליידות אותן במצחו הווירטואלי של יגאל עמיר. זה מחזק את הדמוקרטיה!!  כמו כן מומלץ לשנוא בטירוף את העובר, שנפלט מאשכיו של השטן, שהוכיח בנובמבר 95, ש"יש לו ביצים".

 

ואם כבר הטרחנו את עצמנו למאגר המילים, באותה הזדמנות נשלוף משם מרגליות, נחבר מהן משפטי (ת)הילה, ונתאר בהן את יצחק רבין ז"ל. זה יוכיח פטריוטיזם, ויבטא בצורה נכונה את כאבנו, בגין רציחתו של אבינו מלכנו. זה גם חשוב לדמוקרטיה הצעירה שלנו, שזקוקה נואשות למיגון, בעיקר מפני הסכנה הנשקפת לה, מאלה שהזיעו בטיפוח הערוגה הסבוכה ממנה צמח הרוצח המתועב, הנקלה, המנוול, המטונף, המגעיל, הדוחה, המוגלתי…

 

כמדי שנה, בהתקרב יום הזיכרון לרצח רבין, האמת מסתתרת. עוד לא נימצא הפסיכולוג או המדובב, שיצליח לשכנע אותה לצאת ממחבואה. המכות שחטפה "מהם" השאירו בה טראומה. גם אם תצמידו אקדח לרכתי, וגם אם תאנסו אותי לצפות בטקסי הפולחן לרבין מיליון פעם, לא תצליחו לשכנע אותי שאני טועה: יצחק רבין לא אלוהים!!

 

ואם בעיני השמאל ביבי נתניהו הוא גמד פוליטי, אז הגמד הזה הביס את רבין בכל הסקרים שקדמו לרצח. לעיתים בהפרשים מביכים. אני יודע שאסור להגיד את זה- עובדה: אף אחד לא אומר-  אבל זוהי האמת העירומה ואין בלתה.

 

(דוגמית(: בתוכנית "שיחת-ועידה" (ערוץ 1 / 5.10.94) ראיין ניסים משעל את מי שהיה יו"ר ההסתדרות דאז חיים רמון. בחלק ניכר מהראיון התייחס המראיין לשפל של רבין בסקרים, ולאפשרות ש"מנהיג השמינייה" חיים רמון יתמודד מול נתניהו ב- 96. רמון חייך את חיוכו הביישני, ואמר: "אני בטוח שאחרי שרבין יעשה שלום עם סוריה, מעמדו יתחזק, והוא ינצח את ביבי. ניסים, אל תסבך אותי". באותה תוכנית, הביא משעל סקר, שבו 50% מהנשאלים תמכו בנתניהו לראשות הממשלה, ורבין זכה בתמיכתם של 37% אחוז בלבד.

 

יצחק רבין הוא כל מה שחסידיו אומרים עליו, מינוס חלק ממה שאומרים מתנגדיו, פלוס מה שמוקיריו מסתירים. במילים פשוטות, מדובר במנהיג פושר, ששני קליעי אקדח הפכו אותו למיתוס. אלמלא הרצח, הוא היה נרשם בהיסטוריה כפתי שהאמין לאגדות השלום שמכרו לו סוחרי האשליות שמעון פרס ו"הפודל" שלו יוסי ביילין. ההימור שלו, שערפאת יעשה את העבודה, "בלי בג"צ ובלי בצלם", התברר כטעות עקובת דם.

היה זמן שלגלגתי למושג "מורשת רבין". היום אני מכה על חטא ומוכן להודות: אכן, יש דבר כזה "מורשת רבין". התיעוב והסלידה שהוא חש כלפי מפלגתו, בעיקר משום שלא מצאה מתום בהתנהלות המסריחה של שמעון פרס (ע"ע "התרגיל המסריח"), מהווה נידבך מרכזי ב"מורשת רבין". להפיץ, חברים- "מורשת" זה חשוב!

 

רבין איננו, ואין טעם להרחיב סרה באיש. אבל המיתוס ישנו, והוא מפלג את העם. בריטואל קבוע, כל שנה: האליטה השולטת, פושטת על תודעת ההמונים כמו ארבה, ומנצלת את ימי הזיכרון, כדי להושיב את המחנה הלאומי על כס הנאשמים. מדובר בשנאה פנאטית ליריבים. שלושה ימים רצופים, נחשפו צרכני התקשורת לשני מסרים שיש ביניהם קשר. הראשון: יגאל עמיר ניסה לרצוח את הדמוקרטיה, והשני: ההסתה שלקחו בה חלק רבנים ופוליטיקאים מהימין! – קדמה לרצח!!

 

מול הטענות האלה, התקשורת הייתה חייבת להביא אייטם מבטל, מפיו של היועץ המשפטי מני מזוז, שאמר בוועדה לביקורת המדינה. שימו לב: "אני הייתי מאוד ניזהר מליצור לינקג' בין אירוע כזה או אחר, להסתה כזו או אחרת. אני יודע שנוהגים שוב ושוב להזכיר את רצח ראש הממשלה מלפני כעשר שנים, כפועל יוצא של הסתה. עד היום, איש לא הוכיח את זה" (ציטוט מילה במילה. כל הערוצים/ 10.8.05)

 

אלה הטוענים ש"יגאל עמיר לא לבד", ו- "אל תגידו עשב שוטה", יש להם אפיון: הם יזנקו כנשוכי שוקר חשמלי, כל פעם שניתפס ערבי ישראלי בפעילות טרור, ויזהירו: "אל תטילו דופי בציבור שלם". יגאל עמיר יש רק אחד- והם קוצפים על כל העדה!! מאות פעילי טרור ערבים ישראלים כלואים- והם מזהירים לבל נטיל דופי בציבור שלם.

אין להם מראה בבית?

 

כשאולמרט מדבר על הלקח שלא נלמד, ומביא ציטוט של אברהם לינקולן לפיו "פתק בקלפי, חזק מכדורי רובה", הוא למעשה תומך ברצח מנהיגים שהתעלמו מתוצאות קלפי. שרון ורבין היו כאלה. ומי שרוצה להתווכח עם עובדות, שיחפש את הצמד גונן שגב ואלכס גולדפרב, ולהבדיל דוד חטואל. שני הראשונים, גנבו מנדטים מהימין "ומכרו" לרבין. ודוד חתואל, איבד את אשתו טלי וארבע בנותיו בפיגוע, בדיוק ביום בו נסעו לקלפי במשאל המתפקדים בליכוד.

…אגב, מישהו יודע איפה אבישי רביב?

 

ולסיום הערה: (מעט) הזכויות שיש ל(כל ה-) רוצחים בכלא, כפי שנקבע בחוק, לא ניתנו בגלל שמגיע להם פרס. אלא כדי להזכיר לנו האנשים בחוץ, שכולנו בני אדם, וחשוב לשמור על צלם אנוש. מה שמגיע לסמיר קונטאר, מגיע לרוצחים אחרים.

מרוואן ברגותי?? הוא חביבו של פואד…



אתר "ליכודניק" הינו אתר לסיקור פוליטי. האתר עושה את כל המאמצים לאתר זכויות על תמונות וסרטונים. אולם, בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמןלפנות להנהלת האתר

אולי גם זה יעניין אותך

הרשעה-במשקל-נוצה

אריק זיו ויזר

משה פייגלין, לך בכוחך זה ושרוחך תנשוב קדימה

אריק זיו ויזר

חזון העצמות הבוערות

אלי חזן

המדינה חשובה פחות מאולמרט / כתב: נרי אבנרי

אריק זיו ויזר

מה רביב דרוקר לא אמר

אלי חזן

אלי הורביץ- מה אסור להגיד

אריק זיו ויזר
דילוג לתוכן