19.1 C
תל אביב
20 באפריל 2024
ליכודניק
בליכוד

המימונה של המדינה

גם ראש הממשלה יודע – אם אתה לא נמצא במימונה של מאיר דהן, אתה לא קיים



אנשי ליכוד רבים פתחו את ביתם בפני נכבדי המפלגה, אך מימונה אחת מצליחה תמיד למשוך את תשומת הלב, זו של מאיר דהן ביבנה.

מי לא מכיר את מאיר, יו”ר סניף הליכוד ביבנה ומועמד רציני לכנסת ישראל הבאה? אחד מאנשי הליכוד החרוצים והרציניים שהביא במו ידיו מנדטים רבים למפלגה, כשעכברים ברחו מהספינה. חלק מהם ללא בושה מתדפקים על דלתות המימונה שלו…

יבנה היא המדד לפופולאריות הליכודית. היה זה מאיר שהצליח להכניס לכנסת לא מעט חברים ואפשר לומר שהציל בהא הידיעה את שר הביטחון כפוי הטובה ממפלה בפריימריס. למעשה, כל שר בכיר וכל מי שרוצה להיבחר לכנסת, יודע שבלי הדיל של מאיר ובלי התמיכה המסורתית של הסניף ביבנה – אין לו סיכוי לצלוח את הפריימריס לצמרת.

ראש הממשלה שואף לחזק את השטח לקראת הבאות וגם בלשכתו יודעים גם יודעים כי דרך המימונה של מאיר דהן יכולים לצמוח רק דברים טובים.

יכולנו לפגוש במימונה של מאיר גם את רות חירות, היועצת המסורה של השרה גילה גמליאל ומי שהרבה בזכותה לשכת השרה לשוויון חברתי משגשגת ומתקתקת.

התמונה מהמימונה של מאיר יכלה להיות מושלמת, אלמלא נדחף לשם השר לענייני ל (שכחתי), מי שאמנם מציג עצמו כפועל השחור של ראש הממשלה, אך בפועל – שרה הייתה שמחה לדעת מה הוא חושב באמת.

אפרופו שרה, בלי עין הרע, נראית טוב: תמיד מפתיעה בתסרוקות והופעות מקוריות ושכולם יתפוצצו.

הלוואי ובעוד מימונה או שניים, מאיר דהן כבר לא יהיה ראש סניף מארח, אלא חבר כנסת.

 



אתר "ליכודניק" הינו אתר לסיקור פוליטי. האתר עושה את כל המאמצים לאתר זכויות על תמונות וסרטונים. אולם, בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות להנהלת האתר

אולי גם זה יעניין אותך

כצפוי : רוב מוחץ במרכז אישר את מועמדות ראש הממשלה בבחירות

עינר אביב

הוא נשאר לעוד המון זמן

עינר אביב

הגיע הזמן לבקש את הקול הערבי

עינר אביב

ליכודניק מאושר יחד עם דוד שאיין

אלי חזן

השרים לא נכחו והישיבה ננעלה

אריק זיו ויזר

יחסי האיחוד האירופי – ישראל : שנה חדשה, עידן חדש ?

אריק זיו ויזר
דילוג לתוכן