33.1 C
תל אביב
24 באפריל 2024
ליכודניק
סניפי הליכוד

המימונה החברתית של קטי שטרית

בערב המימונה המרכזי של הליכוד בביתה של קטי שִטרית הוכרז על הקמת השדולה החברתית-לאומית שבראשה תעמוד שִטרית וינהל אותה משה איפרגן.

בערב המימונה המרכזי של הליכוד שהתקיים ברוב עם והדר בביתה של קטי שִטרית בבית שמש, והיה מרשים במיוחד בעושר מטעמיו, הוכרז על הקמת שדולה חברתית-לאומית של הליכוד בראשות קטי שטרית. העלו על כך דברים וברכות – סגן ראש הממשלה סילבן שלום, עוזי דיין . בערב המרשים התארחו שרים (גדעון סער, יולי אדלשטיין, בוגי יעלון, יובל שטייניץ לימור לבנת, יוסי פלד), חברי כנסת (חיים כץ, אופיר אקוניס, יריב לוין , זאב אלקין) ועוד המון פעילי ליכוד מרכזיים שביניהם – יואב דבוש (מראשי פורום “מדברים מהשטח”), כלב מאיירס מייסד מכון ירושלים לצדק , נבון קצב, איילה שטגמן ,מיכל כפרי  מרכזת פורייקט לקידום נוער אתיופי, פיני זוהר (מנכ”ל “האומה”), אלי חזן (יועצו של גדעון סער), שירלי אונגר (מנכ”ל מִסדר ז’בוטנסקי והיועצת הפוליטית של עוזי דיין), אבירם פוליטי, צ’יקו כהן (מראשי הליכוד בהסתדרות), ועוד רבים-רבים שנשמטו מזכרוני ויסלחו מראש על כך.
צילום וידיאו יונתן קליין
קטי שטרית, מקום 31 ברשימת הליכוד לכנסת, ומשה איפרגן, איש הסגל האקדמי באוניברסיטה העברית ומפעילי הליכוד הבולטים, הבהירו כי בליכוד מורגש מזה זמן רב חסרונה של שדולה חברתית-לאומית בפרט ופעילות חברתית רעיונית בכלל, כאשר איש איננו יודע בבירור מהי עמדתו של הליכוד
כתנועה אידיאולוגית ביחס לענייני דת-מדינה, גיור, השתמטות מצה”ל, “חוק האזרחות”, הגירת עובדים זרים וגירוש ילדיהם, פתיחת כביש 443 לנסיעת פלסטינים, או מהי עמדתו כלפי האקטיביזם השיפוטי ו”שלטון החוק”.
שטרית  טוענת כי תנועת הליכוד מזניחה מזה שנים את הטיפול בשורת סוגיות חברתיות בעלות ערך לאומי רב, מוותרת עליהן לשותפות קואליציוניות כאילו הייתה מעין משקיף מן הצד, ומותירה את העיסוק בהן למפלגות אחרות. אומנם פה ושם מגלים פעילי ליכוד בשטח, כפרטים, פעילות למען עניינים חברתיים מקומיים, אך זו איננה יוזמה תנועתית. גם בתחום הפנים מפלגתי – תנועת הליכוד משתקת את עצמה ואיננה משקיעה בכדי לקדם את המפלגה דרך פעילות בסניפים, בקמפוסים, בקרב צעירים, נשים גִמלאים ועוד, וברור שתנועה משותקת, ללא תִקצוב מסודר וללא פעילות עֵרנית של המפלגה וסניפיה, עלולה להתפורר במהרה. יש קשר הדוק בין שני היסודות הללו – הרעיוני והארגוני, אומרים מקימי השדולה, שכן ללא תסיסה רעיונית אובד הטעם במבנה אִרגוני תוסס ודינאמי.
קטי שטרית הבהירה כי הדרך לפעול היא על ידי התארגנות פעילים מהשטח במסגרת של שדולה חברתית-לאומית. שדולה כזו תיטול על עצמה להרים מיזם שמטרתו לרכז את כל הכוחות הפעילים והאִכפתיים בליכוד כדי לתת מענה למחסור הרעיוני-אִרגוני המסכן את התנועה.

לפיכך הוחלט, בעצה אחת עם פעילים מרכזיים מכל הארץ ,לגבש כוח פעולה שיפעל להפוך את תנועת הליכוד לרלבנטית בתחומים רבים אותם זנחה. שטרית ואיפרגן מבטיחים כי השדולה תתחיל לפעול בזמן הקרוב ביותר לקביעת עמדה ברורה של הליכוד בנושאים החברתיים-לאומיים העיקריים.



אתר "ליכודניק" הינו אתר לסיקור פוליטי. האתר עושה את כל המאמצים לאתר זכויות על תמונות וסרטונים. אולם, בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות להנהלת האתר

אולי גם זה יעניין אותך

ח”כ יריב לוין בהרמת כוסית וכנס פעילים בראש העין

אריק זיו ויזר

מעוז במפקד לליכוד בצפון

אריק זיו ויזר

קובי אשרת – מוסיקאי

אריק זיו ויזר

סיעת הליכוד בת”א בראשות ארנון גלעדי נרתמת לטובת הגמלאים בעיר!

אריק זיו ויזר

ס’ ראש העיר, ארנון גלעדי: “נפעל להוציא את הצעירים התל אביבים מהאדישות ולהביא את העיר להישגים”

אריק זיו ויזר

נפתח המירוץ לכנסת של סנדרה רג’ואן

אריק זיו ויזר
דילוג לתוכן