39.1 C
תל אביב
25 באפריל 2024
ליכודניק
סניפי הליכוד

המייסדים הדליקו נרות חנוכה במצודת זאב

קבוצת המייסדים בראשות משה דולגין ויוסי פלח התכנסו במצודה להדלקת נר שישי של חנוכה. אורחי הכבוד של המייסדים היו ח”כ אופיר אקוניס והשר ישראל כץ.

 

 

השר כץ התייחס בדבריו לפילוג של הותיקים והמייסדים לשלש קבוצות ואמר לנוכחים “אוי לנו אם לא תהיו מגובשים!”. הוא העלה על נס את פעילותם בבחירות קודמות ואמר שגם בבחירות הקרובות יש למייסדים תפקיד חשוב. מעבר להבאת מצביעים הוא מצפה מהמייסדים להמשיך ולהיות דוגמה ומופת לצעירים גם בנושא איחוד השורות.

חה”כ אופיר אקוניס קרא לקהל להתגייס למערכת הבחירות ולהשפיע על מכרים וחברים להתאמץ לטרוח לבוא לקלפיות, וכמובן להצביע ליכוד-ביתנו. הוא ציטט את דברי מנחם בגין ע”ה על “גשם נדבות של הפתקים הנכונים”. אקוניס הזהיר מפני שאננות לאור הנצחון בבחירות שנראה מובטח. לדבריו, אנו צריכים לדאוג לקבל מינימום 42 מנדטים, ולו רק כדי להוכיח שהאיחוד עם ישראל ביתנו היה מוצדק. אקוניס הסביר שלמרות הנצחון המובטח יש חשיבות גם לגודל ההצלחה ולמספר המנדטים שיהיו לנו בכנסת הבאה. אנו זקוקים לכוח גדול כדי לנהל מו”מ קואליציוני מתוך כוח ועוצמה. הוא הסביר את הרעיון באמצעות דוגמאות של משרדי השיכון והפנים שעליהם נאלצנו לוותר בממשלה היוצאת. לדבריו אילו גם תיקים אלה היו בידינו היינו יכולים להגשים טוב יותר את מצע הליכוד ודרך ז’בוטינסקי.

אופיר גילה סמליות בעובדה שמטה הבחירות שלנו נחנך בחג החנוכה דוקא ברחוב החשמונאים. הוא סיים ברכתו בהזמנה של הקהל להשקת קמפיין הליכוד שייערך בבניני האומה בירושלים ביום 25 לדצמבר. מעניין איזו סימליות הוא יגלה בעובדה שזה יהיה בדיוק בחג הנוצרי כריסטמס.

את טקס הדלקת הנרות הינחה מאיר ארגמן, ובהדלקת הנרות כובד מר אברמוב, מראשוני האצ”ל ומייסדי תנועת החרות. אחד החידושים בכינוס הליכודי הזה היתה הכנרית כרמית, שהנעימה את הערב בנגינת רקע בכינור. זילפה בר היתה אחראית על הכיבוד, וטובה מעוז על הצילומים והתיעוד.



אתר "ליכודניק" הינו אתר לסיקור פוליטי. האתר עושה את כל המאמצים לאתר זכויות על תמונות וסרטונים. אולם, בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות להנהלת האתר

אולי גם זה יעניין אותך

מזל טוב למשה פייגלין שמתמודד לראשות הליכוד.

אריק זיו ויזר

שלום בית ! / מאת: ראובן שגב

אריק זיו ויזר

רשמים מכנס עם ח”כ אופיר אקוניס בסניף צפון מזרח תל-אביב

אלי חזן

היפוך יועץ עורו?

אריק זיו ויזר

הסער והדנון לציון

אלי חזן

מי יהייה יו”ר רשות החברות

אריק זיו ויזר
דילוג לתוכן