21.1 C
תל אביב
24 באפריל 2024
ליכודניק
בחירות 2013

המטה החרדי בליכוד : עובדים עבור הליכוד ומותקפים באלימות

במהלך הלילה (חמישי) הותקפו פיזית פעילים מהמטה החרדי בליכוד, על ידי פעילי מפלגה אחרת בטענה כי פעילותם פוגעת בסיכויי ההצלחה של אותה מפלגה בקרב הציבור החרדי.

הפעילים הותקפו במהלך ‘סיירת לילה’ שתלתה מודעות ושלטים של קמפיין הליכוד ביתנו באיזור בני ברק. בין המותקפים היה יעקב וידר, מועמד הליכוד לכנסת ה-19.

בתגובה לאירוע הוציא המטה החרדי בליכוד הודעה רשמית: “נחרדנו לשמוע על התקיפה ואנו מגנים אותה בחריפות רבה! על כלל הקהילות לעקור מהשורש ניצנים של שנאה, קנאות בוטה ואלימות מכל סוג שהוא. אנו מודים למשטרת ישראל ולשר לביטחון הפנים, מר יצחק אהרונוביץ’, על רצינותם ומצפים לחקירה יסודית ומהירה. מבצעי פשעי שנאה שולחים מסר לקרבנותיהם, ובאמצעותם לכל חברי קבוצתם, שהם אינם רצויים ואינם בטוחים. לכן אנו רואים צורך להבהיר שלא נחשוש ולא נרתע, אדרבה – נרחיב את פעילותנו ונמשיך להשמיע את עמדותינו בראש מורם”.



אתר "ליכודניק" הינו אתר לסיקור פוליטי. האתר עושה את כל המאמצים לאתר זכויות על תמונות וסרטונים. אולם, בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות להנהלת האתר

אולי גם זה יעניין אותך

מטה הבחירות בכפר סבא: אורן כהן מונה ליו”ר

אלי חזן

נבון בשירות הסברת הליכוד

אלי חזן

נבון בהסברת הליכוד באוניברסיטאות

אלי חזן

כבר מפילים על ביבי את התיק

אריק זיו ויזר

במרכז הבינתחומי עושים דמוקרטיה

אלי חזן

האם דנון חושק בתיק השיכון?

אלי חזן
דילוג לתוכן