39.1 C
תל אביב
25 באפריל 2024
ליכודניק
סניפי הליכוד

המחנה החברתי בתנועת הליכוד הוקם בכינוס פורום גליל גולן והעמקים

בצפון עושים ליכוד חברתי

פורום גליל גולן והעמקים התכנס בעיר טבריה, חברי הפורום החליטו על הקמת המחנה החברתי בליכוד. חברי הפורום פועלים נמרצות לקדם פרויקטים, חוקים וסיוע נרחב לאזור  דנו בנושאים רבים ומרכזיים שעלו מתוך השטח. עיקר הנושאים שהפורם עסק בהם הינם חברתיים ועל כן הוחלט על ידי החברים על הקמת המחנה החברתי בתנועת בליכוד.

כזכור, הפורום הוקם והחל את פעילותו לפני כשנתיים על ידי חבר מועצת העיר צפת שוקי אוחנה וראש עירית קריית שמונה לשעבר סמי מלול. הנושאים המרכזיים  שחרטו על דיגלם מקימי הפורום וחבריו הוא ,קידום הגליל הגולן והעמקים.

על אף פעילותם הענפה של חברי הפורום למען קידום הפריפריה, התפנו חברי הפורום לפעילות כללית בנושאים החברתיים שמאוד בוערים בתקופה האחרונה.

 הפורום שהרחיב את שורתיו בירכו על היוזמה וציינו את החשיבות בהקמת המחנה החברתי והעיסוק בנושאים החברתיים לחיזוק תנועת הליכוד כתנועה חברתית לאומית.  במסגרת המפגש עלו נושאים חברתיים שיעסוק הפורום בניסיון לקדם וליצור לובי בנושא.  כדוגמת; הקצאת קרקעות לצעירים בפריפריה ובמגזר הלא יהודי  שגם לו ייצוג לא מבוטל בין חברי הפורום, נושא הטבות המס לישובים, הלוואות ומשכנתאות לצעירים בפריפריה, שיפור ושדרוג נושאי החינוך בערי הפריפריה, חיזוק הדור הצעיר בישובים ובלימת ההגירה השלילית ממנה סובלות ערים רבות בפריפריה,

בכנס דנו בנושאים  כללים יותר איחוד כוחות לבחירות להסתדרות וצירוף חברים נוספים, הרחבת מעגל המתפקדים בתנועת הליכוד.

 המסר שעלה בכינוס היה אחיד, חיזוק ראש הממשלה  בנימין נתניהו ועמידתו האיתנה בנושאים האידיולגים. מול המגמה שבה ח”כים מסוימים הנוהגים לבקר את ראש הממשלה ולא מגבים אותו על פועלו,  התנהלות זו  בסופו של דבר עלולה לפגוע בחוזקה של התנועה בבחירות הקרובות.

מייסד הפורום ,שוקי אוחנה ציין את החשיבות בהקמת המחנה החברתי בליכוד והפעילות בנושאים החברתיים הן בממשלה והן בפורום. בנוסף ציין אוחנה  את החשיבות בחיזוק ראש הממשלה ופעילות בנושאים המדיניים והביטחוניים.

בכינוס השתתפו ראשי סניפים, חברי מרכז הליכוד, חברים מסניפי מעלות, קריית שמונה,חצור,  טבריה, עפולה, נצרת עילית, חורפיש, ינוח, סג’ור, רמה, כרמיאל, צפת וישובים נוספים בצפון.

 

 



אתר "ליכודניק" הינו אתר לסיקור פוליטי. האתר עושה את כל המאמצים לאתר זכויות על תמונות וסרטונים. אולם, בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות להנהלת האתר

אולי גם זה יעניין אותך

ברכות לבביות לליכודניקים ברעננה

אלי חזן

אקוניס וכץ במפגש חברים אצל כוכבה מתתיהו

אלי חזן

ריכאד חיראדין באסיפה כללית של אורט עולמי בוורשה בפולין

אריק זיו ויזר

בוגי ברעננה : “מסתייג משנאת חרדים”

אלי חזן

מאות חברי ליכוד הגיעו למסיבת פורים בביתו של ח”כ סילבן שלום

פורום יו”ר סניפים בליכוד /מאת: רון בן גור

אריק זיו ויזר
דילוג לתוכן