22 C
תל אביב
2 במאי 2024
ליכודניק
כללי

המגן של ראש הממשלה – חני בליווייס

“לפני הקלעים” של הלשכה הכי עסוקה במדינה – מתוך מגזין החגים של “ליכודניק”
——————————————————————————————–

חני בליווייס החלה את הפעילות שלה בלשכת “האזרח המודאג” במטה הבחירות של נתניהו בבית גיבור ברמת גן. אז הייתה הפקידה במטה וכבר אז היא דאגה לנתניהו כאילו הייתה אימו : מלענות לטלפונים ועד להכנה של סלט קצוץ.
במשך השנים ביססה את מעמדה כאשר בימים של שלום שלמה נדחקה הצידה אך המשיכה בהתמדה לאורך כל הדרך. וכך, שלום הלך, גבי קדוש הלך, וכך עוד ועוד יועצים הלכו, אך היא בהתמדה המשיכה להיות הבסיס התומך של נתניהו.
יש האוהבים ויש השונאים אותה אבל ביושר אפשר לומר שחני הנאמנה מספר אחד. מי שהחלה את הפעילות שלה ביפו ודרום ת”א הגיעה לשיא כאשר היא היום הכתובת לשטח הליכוד.
נדיר למצוא היום פוליטיקאי שלצידו נמצאים עוזרים או יועצים כל כך הרבה שנים. נדיר למצוא ראש ממשלה שמכהן כל כך הרבה שנים למרות התביעה לתפקיד והאינטנסיביות הבלתי נגמרת. נדיר למצוא ראשי ממשלה שכיהנו כל כך הרבה שנים ולצידם יועצים או עוזרים שלא משו מהם. אמת, אפשר לתת כדוגמא את יחיאל קדישאי למנחם בגין אך התקופה שונה והנסיבות שונות אף יותר. העומס שבו עובד ראש הממשלה בנימין נתניהו רב בשיעור ניכר מהעומס שבו עבד מנחם בגין. יותר מכך,, בגין בשלב מסוים אמר “אינני יכול עוד” ונתניהו? לא רק ששבר את שיא כהונת ראש הממשלה אלא שהוא מתכוון להמשיך כל עוד כוחותיו יתנו לו – והוא נראה מעולה. חמסה חמסה.
לפיכך, ראוי להדגיש את העבודה שעושה עבורו היועצת הפוליטית שלו – חני בליוויס. זה לא רק 24/7, 365 ימים בשנה, זה לא רק דאגה כנה ואמיתית המגיעה מעומק הלב אל האדם שהיא כה מעריכה אלא גם מה שבולט בה זאת הנאמנות והעובדה שאפשר לסמוך עליה כמו בן שסומך על אמא.
אחרי הרבה שנים קיימת תחושה שראש הממשלה מחובר הרבה יותר לשטח הליכודי. מצד אחד, זה חשוב מאוד אך מצד שני עומדת שם חני על מנת לשים פילטר כשהאיש הכי עסוק במדינה יוכל ליצור סדר עדיפויות לאומי ראוי.
הדבר מרשים עוד יותר משום שלא הרבה יודעים אבל חני עברה ניתוח מאוד מסובך לאחר הבחירות באפריל 2019. עם יציאתה מהניתוח ובהיותה בתקופת ההחלמה היא המשיכה לעבוד תוך כדי פגיעה בבריאותה. לא הרבה מבחינים בכך : חני גם מקריבה את חיי משפחתה עבור ראש הממשלה. לא מעט פעמים מי שמדבר איתה ביום שישי מוקדם בבוקר שומע שהיא מבשלת לשבת ותוך כדי כבר מוכנה לצאת על מנת לעמוד במשימות הנובעות מהעבודה.
ראוי לציין כי ראש הממשלה ושרה אישתו כאשר חלתה , נהגו בצורה אנושית ודאגו לחני, כאילו הייתה בת משפחה.
חני נמצאת לצד ראש הממשלה ורעייתו כבר שנים. חשוב להעריך זאת ולסייע לה.



אתר "ליכודניק" הינו אתר לסיקור פוליטי. האתר עושה את כל המאמצים לאתר זכויות על תמונות וסרטונים. אולם, בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות להנהלת האתר

אולי גם זה יעניין אותך

שחקן חיזוק ללשכת ברקת: צחי דבוש

דניאל נחמיה

יש עתיד לגאטס עם לפיד

אריק זיו ויזר

החיילים כבר לא בודדים

אריק זיו ויזר

אגף קשרי-חוץ ו’צעירי הליכוד’ במהלך הסברה משותף

תומר רוזנטל

אוחנה לאיילה חסון: גנץ לא יהיה ראש ממשלה

מערכת ליכודניק

ליכודניק משתתף בצער אלי ארביב במות אחותו עליזה ארביב ז”ל

מערכת ליכודניק
דילוג לתוכן