23.1 C
תל אביב
29 במרץ 2024
ליכודניק
הכנסת

המאבק של רגב הצליח : יסובסדו משכנתאות לזוגות צעירים

הישג למירי רגב : ראש הממשלה הודיע על תמיכת הממשלה בחוק סבסוד המשכנתא לזוגות צעירים.

סערה בישיבת סיעת הליכוד במהלך היום : ח"כ מירי רגב הודיעה לראש הממשלה בנימין נתניהו כי לא תצביע בעד תקציב המדינה לשנתיים הבאות וזאת משום שהתקציב כפי שהוא פוגע בזוגות צעירים ובסופו של דבר מתחמק ממתן מענה לסוגיות אקוטיות העומדות על סדר היום.

 

ח"כ מירי רגב אמרה : "לצערי במהלך השנה האחרונה ניסיתי לקדם באמצעות מפגשים ודיונים עם נציגי האוצר , שר האוצר ונציגי לשכת ראש הממשלה , את ההטבות לדיור לזוגות צעירים , כל הפעולות נכשלו. תקציב המדינה הוא תקציב לשנתיים ואינו נותן מענה לבעיה הכואבת של דיור לזוגות הצעירים.

 

היא הוסיפה כי  : "החלטתי לאחר התלבטויות רבות שלא אצביע נגד התקציב משום שהצבעה שכזו היא אי אמון בממשלה , וזאת מכיוון שאני תומכת בממשלת הליכוד , שהיא בוודאי עדיפה על פני כל ממשלה אחרת . הליכוד הוא הבית שלי , ושל מאות אלפים כמוני, ליכוד שהדגל החברתי הוא נר לרגליהם".

 

לסיום אמרה רגב : " קשה ברגעים אלה למעול בערכים אלה עליהם גדלתי , ואותם קידמתי בכל התפקידים שאותם מילאתי ובוודאי כחברת כנסת בסיעת הליכוד . כל חברי הכנסת של הליכוד מחויבים לנושאים החברתיים שלשמם נבחרו".

 

 

מספר שעות לאחר מכן הודיעה לשכת ראש הממשלה כי ראש הממשלה יקדם תמיכת הממשלה בחוק סבסוד המשכנתא לזוגות צעירים.

 

חשוב לציין כי ח"כ רגב נאבקה בכל השנה האחרונה למען העלאת המודעות למחירי הדירות הנוסקים לשמיים ולאי יכולתם של הצעירים לבסס את חייהם. רגב אף סולקה מדיוני ועדת הכספים בעקבות התעקשותה לא לוותר בנושא.

 

רגב אמרה לליכודניק כי היא רואה בהחלטת ראש הממשלה הישג גדול לזוגות הצעירים. לא יהיה זה מופרך לציין כי הישג זה הוא פרי מאבקה. בעקבות כך תתמוך רגב בתקציב המדינה.



אתר "ליכודניק" הינו אתר לסיקור פוליטי. האתר עושה את כל המאמצים לאתר זכויות על תמונות וסרטונים. אולם, בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמןלפנות להנהלת האתר

אולי גם זה יעניין אותך

יו"ר הכנסת מנווט בביטחון בין האופוזיציה והקואליציה

אלי חזן

ב2003 איוב הציע הקצבאות יעלו לילדים הראשונים!, היום נתניהו מבצע!

מפעל קודש אמיתי

אריק זיו ויזר

ח"כ שטייניץ (ליכוד) בתגובה להאשמות היוצאות מסביבתו של ראש הממשלה:

אריק זיו ויזר

גמליאל ודנון בעד הבית בחברון

אלי חזן

הבשורה על פי כץ

ליכודניק
דילוג לתוכן