20.1 C
תל אביב
29 במרץ 2024
ליכודניק
באנר ראשי באנר ראשי דעות

המאבק בליכוד מחריף על רקע מינוי שרים חדשים

בעקבות כתב האישום נגד ראש הממשלה הוא מחויב על פי חוק להעביר את המשרדים בראשם הוא עומד למועמדים אחרים. כזכור, החוק מחייבו להישאר בתפקידו כראש ממשלה אך בשמאל, בתקשורת ובדיפ סטייט כבר מכינים אלטרנטיבות

 

תיקי הבריאות, הרווחה, החקלאות והתפוצות "יזכו" למינוי של שרים חדשים בעקבות כתב האישום השערורייתי כנגד ראש הממשלה. הדבר מוביל למאבק בתוך חברי הכנסת של הליכוד וסגני שריו. בשיחות שנערכו עם לא מעט מהם הם מקווים להתמנות בהקדם.

 

סגנית השר ציפי חוטובלי היא הממתינה הנצחית. היא הייתה בטוחה שראש הממשלה ימנה אותה לשרה לאחר בחירות 2015 בהן בקושי נבחרה אך נאלצה להישאר כסגנית שר. לאחר שתיק הקליטה התפנה היא אף העלתה פוסט בפייסבוק שהיא ראויה ביותר. זה לא עזר לה. יהיה מעניין מה יהיה מצבה הפעם?

ח"כ ניר ברקת הוא המועמד המוביל להתמנות לשר. ברקת שהתקדם מאוד בתוך הליכוד ואף מיצב את עצמו כמנהיג ביום שלאחר נתניהו מקפיד לתמוך בראש הממשלה והוא די קרוב אליו. מעמדו הציבורי יאפשר זאת בהחלט.

ח"כ שרן השכל מועמדת לגיטימית לשרת החקלאות. אמנם, היא צעירה אך העבודה בעבור ערכי השוק החופשי אותם קידמה בכנסת הקודמת וקרבתה אל נתניהו לא יגרמו לנו להרים גבה. להיפך.

סגן השר אבי דיכטר שרצה מאוד את תיק הביטחון וסיים כסגן שר עשוי לקבל פיצוי והכל פתוח בעניינו. ח"כ דוד ביטן שהיה מאוכזב בפעם שעברה עשוי מאוד להשתדרג.

מי שסיכוייו נמוכים הוא ח"כ יואב קיש שהיה מאוכזב מאוד מאי בחירתו ליו"ר סיעת הליכוד.

ושאלת השאלות : האם גדעון סער ימונה לשר ?



אתר "ליכודניק" הינו אתר לסיקור פוליטי. האתר עושה את כל המאמצים לאתר זכויות על תמונות וסרטונים. אולם, בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמןלפנות להנהלת האתר

אולי גם זה יעניין אותך

הפאנל הגדול של הליברלים בירושלים

ליכודניק

ד"ר אלי אבידר – לתפקיד שגריר ישראל באו"ם

אריק זיו ויזר

כדאי לכם לעקוב אחרי גל הירש

ליכודניק

מנהיג יהודי

אריק זיו ויזר

לעולם לא עוד

אריק זיו ויזר

ליכודניק משתתף בצערם של רחלי בן ארי סקעת ושל אוריאל גזית בשל מות יקיריהם

עינר אביב
דילוג לתוכן