29.1 C
תל אביב
23 באפריל 2024
ליכודניק
יומן פוליטי

הם מפחדים !

מדוע הם מפחדים, את מי הסגיר ניר חפץ, אמסלם מאשים את ש”ס שהולכים כאשכנזים, אקוניס עצר את העלאת האגרה, צבי בר ימיו ספורים כראש עיר

בשבוע שעבר פורסם כי חתול שחור עבר בין ראש הממשלה בנימין נתניהו לבין המשנה שלו משה בוגי יעלון. בווי נט הופיעה כתבה שהציתה מחול שדים בלשכת נתניהו. נתניהו התפלא לראות את הכותרות והוא הפנה את עיקר האשמה כלפי ניר חפץ, המבוהל הלאומי, בתדרוך הכתב. ואולם, חפץ הכחיש. לאחר זמן קצר התברר כי שר בכיר וח”כ הפריחו את הספין. היה כאן ניסיון נואל לשים טריז בין בוגי לבין ביבי.

ובתוך כך, ימים לא קלים עוברים על ממשלת נתניהו. בשבוע שעבר הציע שר החינוך גדעון סער להנהיג שעון קיץ כנהוג בכל מדינות העולם המערבי. לטענת נוכחים בישיבה קולו של גדעון הפך לקול רם  וברצף והוא הופסק באגרסיביות על ידי נתניהו שאף דפק על השולחן ואמר לו : “תן לאחרים להגיב”.
הם מפחדים
כל שרי הליכוד רואים את הנפילה. הם חשים אותה, מדברים עליה וידעים כי הסוף קרוב. כולם יודעים כי משהו חורק בממשלה. הפחד הוא פחד כפול : מצד אחד להפסיד את השלטון וממצד שני תחושת הפסד השלטון. נכון לעכשיו, החשש מהתנהלות נתניהו מוביל לחשש הפסד השלטון. הליכוד עלול להיות מסומן כמי שיוביל את האופזויציה בפעם הבאה ואף פחות מכך.
מעשה גויים סימן לחרדים
ישנם םפלגים מסוימים ביהדות שלבושם דומה ללבוש נזירים וכמרים. ישנם פלגים אחרים הלובשים את חליפת הפריץ בארץ המוצא והופכים אותה לחליפת הפריץ המודרנית. הם חובשים כובעים שחבשו קוזקים ומצנפות שחבשו מלכים, דבר המעלה את השאלה האם זו לא דרך גויים ? המציאות כיום היא שאתה רואה צעירים ומבוגרים מבתים ספרדיים שהולכים בלבוש פולני מהמאה ה – 17. רק בישראל.
לפיכך, קריאתו של הרב חיים אמסלם להחזיר עטרה ליושנה היא קריאה הגיונית ורציונאלית . ש”ס מבדילה עתמה מיושבי הארץ בכך שהיא לבושה כמו החרדים האשכנזים.
שאפו לאוקניס
השבוע ניסה משרד האוצר לבצע תרגיל נוסף : העלאת האגרה. ואולם, יו”ר ועדת הכלכלה היוצא, ח”כ אופיר אקוניס מנע את התרגיל וכך נמנעה גזירה נוספת שהציבור יכול לעמוד בה אבל הריח שלה, אוי הריח.

צבי בר

נראה כי ימיו של צבי בר כראש עיר מתקרבים לקיצם, צבי נאלץ לעזוב את התפקיד שלו כיו”ר ועדת תכנון ובניה , הועדה אהובה עליו וכנראה מסמלת את סוף דרכו כראש עיר, יש להזכיר כי ח”כ כרמל שאמה כבר מנהל מאבק בשחיתות ברמת גן בשנים האחרונות, כבר לפני כחצי שנה הודיע כי בר יאלץ לעזוב את הועדה, זאת מכיוון שיש ניגודי אינטרסים.
כרמל טוען כי נותרו לצבי בר שבועות בודדים עד שיאלץ לעזוב את תפקידו כראש עיר, אולי בשנת 2011 נראה את כרמל עומד בראש העיר רמת גן.



אתר "ליכודניק" הינו אתר לסיקור פוליטי. האתר עושה את כל המאמצים לאתר זכויות על תמונות וסרטונים. אולם, בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות להנהלת האתר

אולי גם זה יעניין אותך

בליכוד האינטרנט out,השטח in /מאת:אריק זיו

אריק זיו ויזר

ארדן וסער תהיו כחלונים

אריק זיו ויזר

הקוסם הפך ללוליין – יומן פוליטי – אריק זיו

אריק זיו ויזר

רק לא מחל בקלפי

אריק זיו ויזר

די אריאלי לך לך

אריק זיו ויזר

לפיד רשת הביטחון של ליברמן

אריק זיו ויזר
דילוג לתוכן